Daarom vind ik het ook niet raar dat het bij de eerste mensenrechten hoort.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Maanden geleden 3 dagen zonder internet, tv en telefoon (vast) Ik dacht dat ik gek werd
Dat ben ik al regelmatigquote:
Nee laat eens zien?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb je weleens gezien hoe wifi eruit ziet? Best wel gek.
Eten en uit eten zijn twee verschillende dingen. Als ik eet doe ik het liever lekker ipv Mac.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Vind ik ook hoor, al die dure restaurants waar je betaald voor gezelligheidquote:Op maandag 26 mei 2014 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Eten en uit eten zijn twee verschillende dingen. Als ik eet doe ik het liever lekker ipv Mac.
Ja, en dat is de absorptie. Dat zegt niets over hoe schadelijk het is. Overigens is Wi-fi een compleet andere frequentie.quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, al die dure restaurants waar je betaald voor gezelligheid
godver straks ga ik nog pizza halenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:46 schreef Pavement het volgende:
Yeauxxxxx werk is af Wooot!@! Op naar huis pizza bestellen![]()
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WOWZERS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens goed lezenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
De temperatuur van je hersenen stijgt met 1 graad, met dat ding aan je oorquote:Op maandag 26 mei 2014 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, en dat is de absorptie. Dat zegt niets over hoe schadelijk het is. Overigens is Wi-fi een compleet andere frequentie.
dus jij gaat me nooit naar een duur restaurant nemen?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als het moet heb ik liever Burger King, Whopper met baconquote:
Bacon!quote:Op maandag 26 mei 2014 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het moet heb ik liever Burger King, Whopper met bacon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |