kamperenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou echt op het station gaan kamperen of zo
Nee eigenlijk niet, maar de verleiding is sterk. Ik zou eerder eindelijk eens toekomen aan m'n hobbies.
Kook je ook weleens zelf?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:34 schreef isax het volgende:
[..]
zeker niet waar ik woon![]()
je ziet hier best veel van die zielige tentjes
vind ik zo sneu
wil ze allemaal helpen
Maanden geleden 3 dagen zonder internet, tv en telefoon (vast) Ik dacht dat ik gek werdquote:Op maandag 26 mei 2014 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maar de verleiding is sterk. Ik zou eerder eindelijk eens toekomen aan m'n hobbies.
Wij hebben gratis stadswifi op zonne-energiequote:Op maandag 26 mei 2014 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*kijkt naar boekenkast*quote:Op maandag 26 mei 2014 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Maanden geleden 3 dagen zonder internet, tv en telefoon (vast) Ik dacht dat ik gek werd
Ik woon in de eerste rimboe aan de waterweg.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wij hebben gratis stadswifi op zonne-energie
ik had toen ik hier ging wonen even geen internetquote:Op maandag 26 mei 2014 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Maanden geleden 3 dagen zonder internet, tv en telefoon (vast) Ik dacht dat ik gek werd
Je hebt verteld waar je woont, en in die zielig tentjes kan je zo vreselijk lekker eten. Je moet eens de boer op in je buurt en oogkleppen opzetten qua inrichting. Nergens kan je beter eten dan in jou cirkeltjequote:Op maandag 26 mei 2014 19:34 schreef isax het volgende:
[..]
zeker niet waar ik woon![]()
je ziet hier best veel van die zielige tentjes
vind ik zo sneu
wil ze allemaal helpen
maak jij dingen ook wel eens niet af?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*kijkt naar boekenkast*
*kijkt naar stapel met lopende projectjes*
Ik hou het denk ik wel een weekje vol. Met frisse tegenzin.
Meestal wel, maar ik kan soms zomaar een jaar niets doen aan iets voordat ik er weer zin in heb om er mee verder te gaan.quote:
Ik heb me wel aangemeld voor wifi hotspots van UPC, maar ik heb het nooit uitgeprobeerd.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:37 schreef Joezi het volgende:
Jammer dat niet iedereen gewoon zn verbinding deelt, vroeger heb ik jaren op de wifi van mn buren geleefd
Moet je daar voor aanmelden dan. Ik dacht dat je dat oppiktquote:Op maandag 26 mei 2014 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb me wel aangemeld voor wifi hotspots van UPC, maar ik heb het nooit uitgeprobeerd.
ik weet hetquote:Op maandag 26 mei 2014 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt verteld waar je woont, en in die zielig tentjes kan je zo vreselijk lekker eten. Je moet eens de boer op in je buurt en oogkleppen opzetten qua inrichting. Nergens kan je beter eten dan in jou cirkeltje
je kunt je aanmelden om zelf een hotspot te worden volgens mij.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je daar voor aanmelden dan. Ik dacht dat je dat oppikt
Ja, je moet je daar wel online voor aanmelden en de boel op je telefoon open zetten.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
ik heb leren jasje liggenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meestal wel, maar ik kan soms zomaar een jaar niets doen aan iets voordat ik er weer zin in heb om er mee verder te gaan.
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:WifiSpots
Als internetklant van UPC beschikt u over WifiSpots van UPC. Dit zijn plekken waar u gratis over internet beschikt. Elke dag komen er meer van deze WifiSpots bij.
Straks zijn het er 500.000. U logt eenmalig in. Iedere volgende keer dat u met uw smartphone, tablet of laptop bij een van de vele WifiSpots komt, krijgt u automatisch verbinding met het gratis wifinetwerk.
Of ze liever zijn weet ik niet, wel dat je besteld en eet geen gezeik. Bak thee erbij en gaan.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:43 schreef isax het volgende:
[..]
ik weet het
die mensen zijn vaak ook veel liever als die van al die bekende tentjes![]()
ik stel ook best veel vragen vanwegen voedsel allergien
bij new king waren ze keer echt onbeleeft daardoor.
maar echt hier kan je zo goed eten
Wat ben je toch een gezelschapsmensquote:Op maandag 26 mei 2014 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Of ze liever zijn weet ik niet, wel dat je besteld en eet geen gezeik. Bak thee erbij en gaan.
Eten omdat het moet, zonder poespas.
dood gaan we toch wel dus dat maakt dan ook niet uitquote:Op maandag 26 mei 2014 19:46 schreef Joezi het volgende:
Hoe zit het met de straling van al die wifi? De cijfers liegen er niet om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |