Jouw internet wel ja.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar internet komt via de telefoonlijn he?
Misschien is het niet te vreten.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:26 schreef isax het volgende:
die italiaan tegen over mij heeft echt geen klanten
vind het zo zielig![]()
die man staat gewoon een uur al in zijn deur te hangen.
misschien moet ie eens wat originelers verzinnenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:27 schreef isax het volgende:
[..]
hij zit er net een weekje of 2![]()
maar het restaurant wat er zat was blijkbaar best kut.
Dan krijgt hij gratis bij het pand een slechte naam en moet hij maar gaan stunten met een paar leuke acties.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:27 schreef isax het volgende:
[..]
hij zit er net een weekje of 2![]()
maar het restaurant wat er zat was blijkbaar best kut.
een italiaan in china townquote:Op maandag 26 mei 2014 19:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
misschien moet ie eens wat originelers verzinnen
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
misschien moet ie eens wat originelers verzinnen
Als ie kapot is doe je het toch via je provider? En ja die dingen zijn niet je bezit.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had een modem, die nu blijkt echt stuk is.
Maar het was weekend en ik wanhopig en op marktplaats stond een telfort mdem voor 15 euro, echt om de hoek. Dus die heb ik gekocht. En die doet het nu. Alleen die mensen hadden hem ws terug moeten sturen in plaats van op marktplaats zetten.
En nu krijg ik ook nog een nieuwe modem.
of gewoon een site maken.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan krijgt hij gratis bij het pand een slechte naam en moet hij maar gaan stunten met een paar leuke acties.
ze hield het geen 5 minuten uit zonder internet en het was weekend, snap dat nouquote:Op maandag 26 mei 2014 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ie kapot is doe je het toch via je provider? En ja die dingen zijn niet je bezit.
En flyeren in de buurt, Facebookpagina maken waarop hij van die deel en winacties kan zetten, er komen geen klanten als hij maar als een zielige zoutzak in de deuropening blijft staan.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:31 schreef isax het volgende:
[..]
of gewoon een site maken.
ik wil steets een pizza afhalen om hem te supporte maar ik weet dus niet of ze ook afhaal doen of de prijzen.
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
ze hield het geen 5 minuten uit zonder internet en het was weekend, snap dat nou
Breek me de bek niet open. Ik heb wel eens eens de laptop van mijn moeder gehaald. Of ik zat in de cofeeshopquote:Op maandag 26 mei 2014 19:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
ze hield het geen 5 minuten uit zonder internet en het was weekend, snap dat nou
Hij was bang dat je hem op ging eten, dus had hij zijn pootjes ingetrokken.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Naww, gelukkig niet. Toad ziet er ietsjes anders uit.
[ afbeelding ]
Ik zou echt op het station gaan kamperen of zoquote:Op maandag 26 mei 2014 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Breek me de bek niet open. Ik heb wel eens eens de laptop van mijn moeder gehaald. Of ik zat in de cofeeshop
zeker niet waar ik woonquote:Op maandag 26 mei 2014 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En flyeren in de buurt, Facebookpagina maken waarop hij van die deel en winacties kan zetten, er komen geen klanten als hij maar als een zielige zoutzak in de deuropening blijft staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |