quote:Op maandag 26 mei 2014 05:32 schreef ChocoFan het volgende:
nee ben er nog en denk dat bacon in slaap is gevallen
hihi ja als je crea bent wel jaquote:Op maandag 26 mei 2014 05:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Ik ken je straks bij elkaar puzzelen.
Weltrusten, sweat dreamsquote:Op maandag 26 mei 2014 05:34 schreef ChocoFan het volgende:
slaap lekker voor diegene die nog wakker zijn en nog gaan slapen![]()
![]()
en goede morgen voor de vroege vogels onder ons![]()
nee johquote:Op maandag 26 mei 2014 05:32 schreef ChocoFan het volgende:
nee ben er nog en denk dat bacon in slaap is gevallen
en kaas ?quote:Op maandag 26 mei 2014 06:47 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Zal ik uitsmijter spek voor je bakken schat!
Ze zijn ook irritant.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vind het echt bizar om te zien hoe verschillend de meningen hier zijn tov van mij. Komt dat omdat ik geen streams zie? Rienk en Dennis worden hier gezien als aanwinsten terwijl ze m.i. ongelofelijk irritant zijn. Zo'n Dennis zit alleen maar te zeuren dat ze maar dingen van hem moeten accepteren terwijl hij zelf niks van anderen accepteert. Rienk doet precies hetzelfde. Komt dat alleen maar door montage?
Ik denk toch dat het ook een individuele belevenis is. Op tv vind ik Rienk er best goed uit komen, terwijl ik hem op de streams als zeer ergerlijk ervaar. Dennis komt er op tv in mijn ogen minder goed vanaf, terwijl ik hem op basis van de streams juist zeer waardeer.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vind het echt bizar om te zien hoe verschillend de meningen hier zijn tov van mij. Komt dat omdat ik geen streams zie? Rienk en Dennis worden hier gezien als aanwinsten terwijl ze m.i. ongelofelijk irritant zijn. Zo'n Dennis zit alleen maar te zeuren dat ze maar dingen van hem moeten accepteren terwijl hij zelf niks van anderen accepteert. Rienk doet precies hetzelfde. Komt dat alleen maar door montage?
helaas wel melkchocoladequote:Op maandag 26 mei 2014 16:13 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Van een onschuldig choco ijsje naar een verleidelijke bonbon!
dank je dank jequote:
echt welquote:Op maandag 26 mei 2014 16:13 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Van een onschuldig choco ijsje naar een verleidelijke bonbon!
weet je niet hoe moeilijk het is om een goede foto te makenquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:17 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Maak jij er toch puur van, jij bent haske goed in de dingen, o wacht ik had groen haar.![]()
Ik heb een mond en een oog voorbij zien komen, niks mis mee maar deze is leukerderder!quote:Op maandag 26 mei 2014 16:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dank je dank je![]()
ik had vanacht een andere maar durfde hem toch niet te houden ivm eventuele slechte commentaren
ook al zou het me geen fuck moeten boeien. maar ja
vuile gluurderquote:Op maandag 26 mei 2014 16:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik heb een mond en een oog voorbij zien komen, niks mis mee maar deze is leukerderder!
toch zou ik die van mijn eigen mond nog steeds gewoon willen. en fuck it al gezegd, maar wil geen vervelende reacties dus heb hem maar in mijn foobo gezetquote:Op maandag 26 mei 2014 16:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik heb een mond en een oog voorbij zien komen, niks mis mee maar deze is leukerderder!
lol dat kleine plaatje was erg verpixeld en blond is een moeilijke kleurquote:Op maandag 26 mei 2014 16:17 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Maak jij er toch puur van, jij bent haske goed in de dingen, o wacht ik had groen haar.![]()
toen was ik toch nog niet bezig. dacht dat ik later was begonnenquote:
ik wilde het van de week eerst aan jouzi vragen of hij een ui wilde maken voor mij maar toen dacht ik fuck it, kom op je kan het heus zelf wel uitzoeken allemaalquote:Op maandag 26 mei 2014 16:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol dat kleine plaatje was erg verpixeld en blond is een moeilijke kleur
In joez zn onderpeur zit ie nuquote:Op maandag 26 mei 2014 16:23 schreef ChocoFan het volgende:
en shit ik raak nu verward door mijn eigen ui, zoek heel de tijd een bruin vlekje maar dat ben ik niet meer
Je kunt je eigen posts ook een kleurtje gevenquote:Op maandag 26 mei 2014 16:23 schreef ChocoFan het volgende:
en shit ik raak nu verward door mijn eigen ui, zoek heel de tijd een bruin vlekje maar dat ben ik niet meer
je kan trouwens je eigen posts een andere kleur geven.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:23 schreef ChocoFan het volgende:
gayyyyyquote:Op maandag 26 mei 2014 16:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
je kan trouwens je eigen posts een andere kleur geven.
ziet een ander dat dan ook of alleen ik, want dat zou misschien wel handig zijn.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je kunt je eigen posts ook een kleurtje geven
rozequote:
zie je alleen zelf, staat bij settings naast de profiel knop en dan:quote:Op maandag 26 mei 2014 16:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ziet een ander dat dan ook of alleen ik, want dat zou misschien wel handig zijn.
en ja soms durf ik niet op een knopje te drukken omdat ik niet weet wat er gaat gebeuren
daarom oefen ik ook als er bijna niemand is hier en de meeste slapen
dank je maar ik had het al gevonden, goed hequote:Op maandag 26 mei 2014 16:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
zie je alleen zelf, staat bij settings naast de profiel knop en dan:
[ afbeelding ]
ik geloof dat ik te vroeg sprak ja want teruglezen is wel makelijker nuquote:Op maandag 26 mei 2014 16:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Irritant? Vet relaxt als je hele stukken terug aan het kijken bent.
Welke kleur heb je gekozen?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik geloof dat ik te vroeg sprak ja want teruglezen is wel makelijker nu
echt he, jaren lid en nooit onderzocht zulke dingen
ja maar dacht dat je het misschien had veranderdquote:Op maandag 26 mei 2014 16:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol de zijkanten ook? PAARS?ik heb rose toch
Parlalyquote:Op maandag 26 mei 2014 16:53 schreef Parlay het volgende:
Geinig en handig die kleurtjesGelijk ingesteld.
Mooie ava, chocofan
Die van jou vind ik ook geweldig!quote:Op maandag 26 mei 2014 16:53 schreef Parlay het volgende:
Geinig en handig die kleurtjesGelijk ingesteld.
Mooie ava, chocofan
Thanxquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 18:00 schreef isax het volgende:
[..]
nee![]()
zo ging het echt bijna.
en het regent en het doet.
en ik ben doorweekt
ach gosquote:Op maandag 26 mei 2014 18:00 schreef isax het volgende:
[..]
nee![]()
zo ging het echt bijna.
en het regent en het doet.
en ik ben doorweekt
ik heb geen bankquote:Op maandag 26 mei 2014 18:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ach gos
snel natte kleren uit en iets comfortabels aantrekken en lekker op de bank kruipen ofzo
quote:Op maandag 26 mei 2014 18:04 schreef isax het volgende:
[..]
een hele fijne stoel![]()
ik heb serieus mijn geld voor een bank in deze stoel gepropt
als de stoel goed is is dat toch juist mooiquote:Op maandag 26 mei 2014 18:04 schreef isax het volgende:
[..]
een hele fijne stoel![]()
ik heb serieus mijn geld voor een bank in deze stoel gepropt
ik heb nog een stoel maar daar zit ik nooit inquote:Op maandag 26 mei 2014 18:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]dat is een heerlijke stoel om in weg te kruipen ja
ja dat snap ik dan wel, staat ie ook wel veilig voor de hondjes danquote:Op maandag 26 mei 2014 18:13 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb nog een stoel maar daar zit ik nooit in![]()
kwam er achter hoeveel die waard is en nu durf ik niet meer.
dit is mijn huisje waar geen hondjes zijnquote:Op maandag 26 mei 2014 18:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja dat snap ik dan wel, staat ie ook wel veilig voor de hondjes dan
quote:Op maandag 26 mei 2014 18:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
oprecht.. ik wilde ook zoiets maar heb ene 2ehands goedkope leren draaistoel gekocht
dat is wel handig dan dat dat apart staat inderdaadquote:Op maandag 26 mei 2014 18:16 schreef isax het volgende:
[..]
dit is mijn huisje waar geen hondjes zijn![]()
ik heb allemaal design dingetjes. die stoel is een 70's artifort
maar ik hou zo van mijn spulletjes![]()
ik heb paar dingen van mijn ouders gejat zoals die hele dure stoel
ja maar ga geen 100den euro's voor een stoel aftikkenquote:Op maandag 26 mei 2014 18:17 schreef isax het volgende:
[..]![]()
dat had je niet moeten doen.
deze is ook tweedehands hoor alleen nog in nieuwstaat
dan moet je niet zeurenquote:Op maandag 26 mei 2014 18:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja maar ga geen 100den euro's voor een stoel aftikken
haha wat foutquote:Op maandag 26 mei 2014 18:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
erg leuk en fleurig maar zou ik niet kopen
ik ben meer van dit
[ afbeelding ]
Neeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op maandag 26 mei 2014 18:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ben meer van dit
[ afbeelding ]
Mwoah, niet per se. Ik zeg alleen hoe 't is.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij wil bacon een beetje rellen![]()
of lees ik niet goed mee in de cos
mijn vader heeft er zo eenquote:Op maandag 26 mei 2014 18:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ben meer van dit
[ afbeelding ]
ik ben het wel met je eens over vanflessa jaquote:Op maandag 26 mei 2014 18:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mwoah, niet per se. Ik zeg alleen hoe 't is.
Ik zou je ook raar vinden als dat niet zo was.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ben het wel met je eens over vanflessa ja
als je mij in de 60's/70's pleur ben ik helemaal te vredequote:Op maandag 26 mei 2014 18:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
70'snee deze vind ik niet mooi, die stoel wel, deze niet
leuk toch juistquote:Op maandag 26 mei 2014 18:29 schreef isax het volgende:
[..]
als je mij in de 60's/70's pleur ben ik helemaal te vrede
ik hou van heel veel foute dingenquote:Op maandag 26 mei 2014 18:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
leuk toch juist
sommige dingen ik absoluut ook, zeker de hippie tijd![]()
maar sommige patronen kan ik niet meer zien door vroeger
is toch leuk juistquote:Op maandag 26 mei 2014 18:31 schreef isax het volgende:
[..]
ik hou van heel veel foute dingen
geeft me zo'n vroeger was alles beter gevoel
Die hield op toen we bevrijd werden van de Duitsers.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:34 schreef Klapskaats het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat je nog blij kon zijn met een sinaasappelkistje om op te zitten ...
dat zou ik dan dus nooit doen, zoveel geld betalen daarvoor en ik vind het ook niet zo mooi. ben dan toch meer van het moderne geloof ik of juist niet want als je mijn bank ziet denk je weer anders.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:34 schreef isax het volgende:
http://www.demachinekamer(...)s-jaren-30-van-nelle
- Conditie elektra: Snoer zonder stekker aanwezig
- Werking gecontroleerd: werkt niet
350 euro
vanflessa mag van mij ook snel verdwijnen maar dat gaat hem niet worden vrees ikquote:Op maandag 26 mei 2014 18:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zou je ook raar vinden als dat niet zo was.
quote:Op maandag 26 mei 2014 18:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die hield op toen we bevrijd werden van de Duitsers.
Puur en alleen omdat Van Nelle gebouwquote:Op maandag 26 mei 2014 18:34 schreef isax het volgende:
http://www.demachinekamer(...)s-jaren-30-van-nelle
- Conditie elektra: Snoer zonder stekker aanwezig
- Werking gecontroleerd: werkt niet
350 euro
Blijkbaar geilen mensen daarop ja.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Puur en alleen omdat Van Nelle gebouw
die duitsers hebben ook alles verpestquote:Op maandag 26 mei 2014 18:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die hield op toen we bevrijd werden van de Duitsers.
zelfs dan wil ik een werkende lampquote:Op maandag 26 mei 2014 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Puur en alleen omdat Van Nelle gebouw
Ach das een nieuw snoertje, daar zou ik het persoonlijk niet om laten.quote:
Mijn nep vader ook. Nu in een rolstoelquote:
maar wie zegt dat de rest het wel doet?quote:Op maandag 26 mei 2014 18:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach das een nieuw snoertje, daar zou ik het persoonlijk niet om laten.
Wel omdat 350 euro voor een ouwe lamp
Ja stiefvader whatever, mijn vader is al 23 jaar doodquote:
Oh okay, minder.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja stiefvader whatever, mijn vader is al 23 jaar dood
Die dingen zitten goddelijkquote:Op maandag 26 mei 2014 18:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ben meer van dit
[ afbeelding ]
Heel veel meer dan dat zit er niet in een lamp, plus dat fittingen bijna niet kapot gaan. Kan wel, maar damn dan is er een ezel aan het werk geweest.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:49 schreef isax het volgende:
[..]
maar wie zegt dat de rest het wel doet?
mijn papa kan dat makkelijk maken (eindhoven de gekstuhh)
maar dan nog
Ja dat was het toen ook wel, maar mijn moeder heeft een leuke vent nu. Maar ja ouderdom komt met kwalen. En hij heeft zo'n stoel met afstandsbedieningquote:
Meh, het is wel oke. M'n vader heeft een elektrische met sta-op stand. Af en toe ga ik er wel eens in zitten en op alle knopjes drukken, maar meer ook niet.quote:
ik heb ook een nep vader gehad, die uitspraak kon ik nog niet en bedankt hiervoorquote:Op maandag 26 mei 2014 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja stiefvader whatever, mijn vader is al 23 jaar dood
Ze zijn spuuglelijk en lompquote:
Gelukkig. Moeders moeten blij zijn.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat was het toen ook wel, maar mijn moeder heeft een leuke vent nu. Maar ja ouderdom komt met kwalen. En hij heeft zo'n stoel met afstandsbediening
Ze staan bij ons op het werk, is lekker om op een rustig moment even de benen te strekkenquote:Op maandag 26 mei 2014 18:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meh, het is wel oke. M'n vader heeft een elektrische met sta-op stand. Af en toe ga ik er wel eens in zitten en op alle knopjes drukken, maar meer ook niet.
zo een als in goede tijden?quote:Op maandag 26 mei 2014 18:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meh, het is wel oke. M'n vader heeft een elektrische met sta-op stand. Af en toe ga ik er wel eens in zitten en op alle knopjes drukken, maar meer ook niet.
Die stoel? beetje lastigquote:Op maandag 26 mei 2014 18:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gelukkig. Moeders moeten blij zijn.
Heeft ie 'm ook opgevoerd?
quote:Op maandag 26 mei 2014 18:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gelukkig. Moeders moeten blij zijn.
Heeft ie 'm ook opgevoerd?
Oh 't is alleen een stoel. Ik dacht zo'n racemobiel.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Die stoel? beetje lastigPloink tegen het plafond
Ik, ehh, heb nog nooit een aflevering van goede tijden gezien. Maar er zit een afstandsbediening in en alle leuningen kunnen bewegen, voetenplankje kan omhoog en omlaag, etc.quote:
Die zijn ook awesome trouwens, vooral degene die je dus ook alle kanten op kan laten vouwen en draaienquote:Op maandag 26 mei 2014 18:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh 't is alleen een stoel. Ik dacht zo'n racemobiel.
ik ook al lang niet meer.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik, ehh, heb nog nooit een aflevering van goede tijden gezien. Maar er zit een afstandsbediening in en alle leuningen kunnen bewegen, voetenplankje kan omhoog en omlaag, etc.
Sommige van die dingen halen fietsers in. Best wel baas.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die zijn ook awesome trouwens, vooral degene die je dus ook alle kanten op kan laten vouwen en draaien
Er staat er hier eentje, 10 knoppen en ze hebben allemaal twee functies
Soms echt lastig omdat ik veel regel (tv ofzo moet je bellen) ." En bent u familie" Uhhhh nou ja/nee nouquote:Op maandag 26 mei 2014 18:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik heb ook een nep vader gehad, die uitspraak kon ik nog niet en bedankt hiervoor
Die scootmobiel dingen kunnen kneiterhard ja. Officieel kunnen ze, ehh, wat minder hard.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Sommige van die dingen halen fietsers in. Best wel baas.
Laatst zat iemand in zon ding die ie met zn kin op een knuppeltje bestuurde mij te irriteren op de weg... toen heb ik dat knuppeltje afgebroken.. Je had die kop moeten zien.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Sommige van die dingen halen fietsers in. Best wel baas.
Die heeft hij ook, het lijkt meer op een scooter. Mooi ding.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh 't is alleen een stoel. Ik dacht zo'n racemobiel.
ik heb eigenlijk nooit bij stil gestaan hoe dat dan allemaal officieel zitquote:Op maandag 26 mei 2014 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms echt lastig omdat ik veel regel (tv ofzo moet je bellen) ." En bent u familie" Uhhhh nou ja/nee nouWat is zijn geboorte datum
Geen flauw idee maar ik heb het genoteerd nu.
weet er alles van net zoals naams veranderingen iedere keer, ook zo irritantquote:Op maandag 26 mei 2014 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms echt lastig omdat ik veel regel (tv ofzo moet je bellen) ." En bent u familie" Uhhhh nou ja/nee nouWat is zijn geboorte datum
Geen flauw idee maar ik heb het genoteerd nu.
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Laatst zat iemand in zon ding die ie met zn kin op een knuppeltje bestuurde mij te irriteren op de weg... toen heb ik dat knuppeltje afgebroken.. Je had die kop moeten zien.
i see what u did therequote:Op maandag 26 mei 2014 19:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die scootmobiel dingen kunnen kneiterhard ja. Officieel kunnen ze, ehh, wat minder hard.
En het frame zwabbert alle kanten op als je dan vol gas geeft
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Laatst zat iemand in zon ding die ie met zn kin op een knuppeltje bestuurde mij te irriteren op de weg... toen heb ik dat knuppeltje afgebroken.. Je had die kop moeten zien.
Ik had het karretje keihard weer de plomp in geduwdquote:Op maandag 26 mei 2014 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]Ik las het ergens en die ging de sloot in. http://www.telegraaf.nl/b(...)os_op_helpers__.html
Ondankbare hond
echt hequote:Op maandag 26 mei 2014 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]Ik las het ergens en die ging de sloot in. http://www.telegraaf.nl/b(...)os_op_helpers__.html
Ondankbare hond
Ik ook, zoek het zelf maar uitquote:Op maandag 26 mei 2014 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het karretje keihard weer de plomp in geduwd
godzijdank voor jouquote:Op maandag 26 mei 2014 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn tweedehands modem doet het.
En ik krijg ook nog een nieuwe thuis gestuurd.
Als die foto echt is, dan is dat ding nu onherstelbaar beschadigd, ze hebben hem aan de stuurkolom er uit getrokkenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:08 schreef Soury het volgende:
Ondankbare hond
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn tweedehands modem doet het.
En ik krijg ook nog een nieuwe thuis gestuurd.
Als de stuurkolom het enige was dat boven het water uitkwam hadden ze geen keuzen.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als die foto echt is, dan is dat ding nu onherstelbaar beschadigd, ze hebben hem aan de stuurkolom er uit getrokken
Die sukkel stuurt het zelf de plomp in.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als die foto echt is, dan is dat ding nu onherstelbaar beschadigd, ze hebben hem aan de stuurkolom er uit getrokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik dus gewoon gisteravond al lekker kunnen internetten.![]()
theoretisch hadden ze kikvorsmannen in kunnen schakelen, die het gevaarte van onderaf naar boven hadden kunnen liften.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als de stuurkolom het enige was dat boven het water uitkwam hadden ze geen keuzen.
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:15 schreef liesje1979 het volgende:
Hij deed het eerder niet omdat eh:hahahah aaaah al die traantjes om nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik dus gewoon gisteravond al lekker kunnen internetten.![]()
Hij deed het eerder niet omdat eh:meid tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik dus gewoon gisteravond al lekker kunnen internetten.![]()
Wat denk wat dat kost?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
theoretisch hadden ze kikvorsmannen in kunnen schakelen, die het gevaarte van onderaf naar boven hadden kunnen liften.
Hij deed het eerder niet omdat eh:Hoe kan dat danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik dus gewoon gisteravond al lekker kunnen internetten.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Hij deed het eerder niet omdat eh:Waarom maken ze dan ook meerdere ingangen op zo'n modem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik dus gewoon gisteravond al lekker kunnen internetten.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Omdat bellen keihandig is als je daar ook je modem voor nodig hebt.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom maken ze dan ook meerdere ingangen op zo'n modem?
Theoretisch gezien had die man ook gewoon achter de geraniums kunnen blijven zitten.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
theoretisch hadden ze kikvorsmannen in kunnen schakelen, die het gevaarte van onderaf naar boven hadden kunnen liften.
Nou niet om niets. Mijn eigen modem heeft wel degelijk een vreemd probleem. Hij maakt gewoon verbinding maar zodra ik iets op internet doe dan kreeg het vreemde waardes.quote:
Ik heb net een docu over vlucht 370 gekeken, niks verbaasd mequote:
Was dat een telfort modem ook?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou niet om niets. Mijn eigen modem heeft wel degelijk een vreemd probleem. Hij maakt gewoon verbinding maar zodra ik iets op internet doe dan kreeg het vreemde waardes.
En de mensen die mij deze modem zondag verkocht hebben krijgen misschien wel een boete.
quote:
Geen idee. Voor telefoons gok ik?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom maken ze dan ook meerdere ingangen op zo'n modem?
"Daarnaast dragen ze bij aan uw seksleven!"quote:
Hij deed het eerder niet omdat eh:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik dus gewoon gisteravond al lekker kunnen internetten.![]()
![]()
Waarom? Er is niks mee tochquote:Op maandag 26 mei 2014 19:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou niet om niets. Mijn eigen modem heeft wel degelijk een vreemd probleem. Hij maakt gewoon verbinding maar zodra ik iets op internet doe dan kreeg het vreemde waardes.
En de mensen die mij deze modem zondag verkocht hebben krijgen misschien wel een boete.
Dan zou in de telefooningang een ander maat stekkertje moeten. Allemaal zo verwarrendquote:Op maandag 26 mei 2014 19:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat bellen keihandig is als je daar ook je modem voor nodig hebt.
en het maakt je gelukkig!quote:Op maandag 26 mei 2014 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Daarnaast dragen ze bij aan uw seksleven!"
http://www.dieetvandaag.nl/2769/2013/03/30/zijn-mangos-gezond/
Denk je een scootmobiel uit het water te vissen, is het zomaar ineens die Maleisische Boeing.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb net een docu over vlucht 370 gekeken, niks verbaasd me
u mag door voor de wasmachine!quote:Op maandag 26 mei 2014 19:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De elektrische tandenborstel werd eerst getest op een hond.
Wat spelen we?
Het staat er niet zo moeilijk op hoor.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou in de telefooningang een ander maat stekkertje moeten. Allemaal zo verwarrend
Nee want je belt dan via het internet, dus een netwerkkabel.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou in de telefooningang een ander maat stekkertje moeten. Allemaal zo verwarrend
Ik dacht dat je een modem had gekochtquote:Op maandag 26 mei 2014 19:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat ze in bruikleen worden gegeven.
die dingen zijn doordrenkt met gif.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:21 schreef isax het volgende:
[..]
en het maakt je gelukkig!
nou nou die moeten ze echt in grote hoeveelheid gaan voeren in de gezondheidzorg
weg met de appelmoes!
Ja maar internet komt via de telefoonlijn he?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen als je niet leest wat er op de modem staat.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dag Seroxatquote:Op maandag 26 mei 2014 19:21 schreef isax het volgende:
[..]
en het maakt je gelukkig!
nou nou die moeten ze echt in grote hoeveelheid gaan voeren in de gezondheidzorg
weg met de appelmoes!
Gelukkig hoef ik daar geen verstand van te hebbenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar internet komt via de telefoonlijn he?
Wie?quote:
Ik had een modem, die nu blijkt echt stuk is.quote:
60/70 soulmate!quote:Op maandag 26 mei 2014 18:29 schreef isax het volgende:
[..]
als je mij in de 60's/70's pleur ben ik helemaal te vrede
Jouw internet wel ja.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar internet komt via de telefoonlijn he?
Misschien is het niet te vreten.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:26 schreef isax het volgende:
die italiaan tegen over mij heeft echt geen klanten
vind het zo zielig![]()
die man staat gewoon een uur al in zijn deur te hangen.
misschien moet ie eens wat originelers verzinnenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:27 schreef isax het volgende:
[..]
hij zit er net een weekje of 2![]()
maar het restaurant wat er zat was blijkbaar best kut.
Dan krijgt hij gratis bij het pand een slechte naam en moet hij maar gaan stunten met een paar leuke acties.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:27 schreef isax het volgende:
[..]
hij zit er net een weekje of 2![]()
maar het restaurant wat er zat was blijkbaar best kut.
een italiaan in china townquote:Op maandag 26 mei 2014 19:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
misschien moet ie eens wat originelers verzinnen
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
misschien moet ie eens wat originelers verzinnen
Als ie kapot is doe je het toch via je provider? En ja die dingen zijn niet je bezit.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had een modem, die nu blijkt echt stuk is.
Maar het was weekend en ik wanhopig en op marktplaats stond een telfort mdem voor 15 euro, echt om de hoek. Dus die heb ik gekocht. En die doet het nu. Alleen die mensen hadden hem ws terug moeten sturen in plaats van op marktplaats zetten.
En nu krijg ik ook nog een nieuwe modem.
of gewoon een site maken.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan krijgt hij gratis bij het pand een slechte naam en moet hij maar gaan stunten met een paar leuke acties.
ze hield het geen 5 minuten uit zonder internet en het was weekend, snap dat nouquote:Op maandag 26 mei 2014 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ie kapot is doe je het toch via je provider? En ja die dingen zijn niet je bezit.
En flyeren in de buurt, Facebookpagina maken waarop hij van die deel en winacties kan zetten, er komen geen klanten als hij maar als een zielige zoutzak in de deuropening blijft staan.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:31 schreef isax het volgende:
[..]
of gewoon een site maken.
ik wil steets een pizza afhalen om hem te supporte maar ik weet dus niet of ze ook afhaal doen of de prijzen.
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
ze hield het geen 5 minuten uit zonder internet en het was weekend, snap dat nou
Breek me de bek niet open. Ik heb wel eens eens de laptop van mijn moeder gehaald. Of ik zat in de cofeeshopquote:Op maandag 26 mei 2014 19:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
ze hield het geen 5 minuten uit zonder internet en het was weekend, snap dat nou
Hij was bang dat je hem op ging eten, dus had hij zijn pootjes ingetrokken.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Naww, gelukkig niet. Toad ziet er ietsjes anders uit.
[ afbeelding ]
Ik zou echt op het station gaan kamperen of zoquote:Op maandag 26 mei 2014 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Breek me de bek niet open. Ik heb wel eens eens de laptop van mijn moeder gehaald. Of ik zat in de cofeeshop
zeker niet waar ik woonquote:Op maandag 26 mei 2014 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En flyeren in de buurt, Facebookpagina maken waarop hij van die deel en winacties kan zetten, er komen geen klanten als hij maar als een zielige zoutzak in de deuropening blijft staan.
kamperenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou echt op het station gaan kamperen of zo
Nee eigenlijk niet, maar de verleiding is sterk. Ik zou eerder eindelijk eens toekomen aan m'n hobbies.
Kook je ook weleens zelf?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:34 schreef isax het volgende:
[..]
zeker niet waar ik woon![]()
je ziet hier best veel van die zielige tentjes
vind ik zo sneu
wil ze allemaal helpen
Maanden geleden 3 dagen zonder internet, tv en telefoon (vast) Ik dacht dat ik gek werdquote:Op maandag 26 mei 2014 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maar de verleiding is sterk. Ik zou eerder eindelijk eens toekomen aan m'n hobbies.
Wij hebben gratis stadswifi op zonne-energiequote:Op maandag 26 mei 2014 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*kijkt naar boekenkast*quote:Op maandag 26 mei 2014 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Maanden geleden 3 dagen zonder internet, tv en telefoon (vast) Ik dacht dat ik gek werd
Ik woon in de eerste rimboe aan de waterweg.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wij hebben gratis stadswifi op zonne-energie
ik had toen ik hier ging wonen even geen internetquote:Op maandag 26 mei 2014 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Maanden geleden 3 dagen zonder internet, tv en telefoon (vast) Ik dacht dat ik gek werd
Je hebt verteld waar je woont, en in die zielig tentjes kan je zo vreselijk lekker eten. Je moet eens de boer op in je buurt en oogkleppen opzetten qua inrichting. Nergens kan je beter eten dan in jou cirkeltjequote:Op maandag 26 mei 2014 19:34 schreef isax het volgende:
[..]
zeker niet waar ik woon![]()
je ziet hier best veel van die zielige tentjes
vind ik zo sneu
wil ze allemaal helpen
maak jij dingen ook wel eens niet af?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*kijkt naar boekenkast*
*kijkt naar stapel met lopende projectjes*
Ik hou het denk ik wel een weekje vol. Met frisse tegenzin.
Meestal wel, maar ik kan soms zomaar een jaar niets doen aan iets voordat ik er weer zin in heb om er mee verder te gaan.quote:
Ik heb me wel aangemeld voor wifi hotspots van UPC, maar ik heb het nooit uitgeprobeerd.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:37 schreef Joezi het volgende:
Jammer dat niet iedereen gewoon zn verbinding deelt, vroeger heb ik jaren op de wifi van mn buren geleefd
Moet je daar voor aanmelden dan. Ik dacht dat je dat oppiktquote:Op maandag 26 mei 2014 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb me wel aangemeld voor wifi hotspots van UPC, maar ik heb het nooit uitgeprobeerd.
ik weet hetquote:Op maandag 26 mei 2014 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt verteld waar je woont, en in die zielig tentjes kan je zo vreselijk lekker eten. Je moet eens de boer op in je buurt en oogkleppen opzetten qua inrichting. Nergens kan je beter eten dan in jou cirkeltje
je kunt je aanmelden om zelf een hotspot te worden volgens mij.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je daar voor aanmelden dan. Ik dacht dat je dat oppikt
Ja, je moet je daar wel online voor aanmelden en de boel op je telefoon open zetten.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
ik heb leren jasje liggenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meestal wel, maar ik kan soms zomaar een jaar niets doen aan iets voordat ik er weer zin in heb om er mee verder te gaan.
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:WifiSpots
Als internetklant van UPC beschikt u over WifiSpots van UPC. Dit zijn plekken waar u gratis over internet beschikt. Elke dag komen er meer van deze WifiSpots bij.
Straks zijn het er 500.000. U logt eenmalig in. Iedere volgende keer dat u met uw smartphone, tablet of laptop bij een van de vele WifiSpots komt, krijgt u automatisch verbinding met het gratis wifinetwerk.
Of ze liever zijn weet ik niet, wel dat je besteld en eet geen gezeik. Bak thee erbij en gaan.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:43 schreef isax het volgende:
[..]
ik weet het
die mensen zijn vaak ook veel liever als die van al die bekende tentjes![]()
ik stel ook best veel vragen vanwegen voedsel allergien
bij new king waren ze keer echt onbeleeft daardoor.
maar echt hier kan je zo goed eten
Wat ben je toch een gezelschapsmensquote:Op maandag 26 mei 2014 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Of ze liever zijn weet ik niet, wel dat je besteld en eet geen gezeik. Bak thee erbij en gaan.
Eten omdat het moet, zonder poespas.
dood gaan we toch wel dus dat maakt dan ook niet uitquote:Op maandag 26 mei 2014 19:46 schreef Joezi het volgende:
Hoe zit het met de straling van al die wifi? De cijfers liegen er niet om
Daarom vind ik het ook niet raar dat het bij de eerste mensenrechten hoort.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ben ik al regelmatigquote:
Nee laat eens zien?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb je weleens gezien hoe wifi eruit ziet? Best wel gek.
Eten en uit eten zijn twee verschillende dingen. Als ik eet doe ik het liever lekker ipv Mac.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Vind ik ook hoor, al die dure restaurants waar je betaald voor gezelligheidquote:Op maandag 26 mei 2014 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Eten en uit eten zijn twee verschillende dingen. Als ik eet doe ik het liever lekker ipv Mac.
Ja, en dat is de absorptie. Dat zegt niets over hoe schadelijk het is. Overigens is Wi-fi een compleet andere frequentie.quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, al die dure restaurants waar je betaald voor gezelligheid
godver straks ga ik nog pizza halenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:46 schreef Pavement het volgende:
Yeauxxxxx werk is af Wooot!@! Op naar huis pizza bestellen![]()
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WOWZERS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens goed lezenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
De temperatuur van je hersenen stijgt met 1 graad, met dat ding aan je oorquote:Op maandag 26 mei 2014 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, en dat is de absorptie. Dat zegt niets over hoe schadelijk het is. Overigens is Wi-fi een compleet andere frequentie.
dus jij gaat me nooit naar een duur restaurant nemen?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als het moet heb ik liever Burger King, Whopper met baconquote:
Bacon!quote:Op maandag 26 mei 2014 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het moet heb ik liever Burger King, Whopper met bacon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |