Piemel Lightquote:Op maandag 26 mei 2014 03:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dieeten doe ik niet aan maar inmiddels stop ik wel gezondere dingen in mijn mond
markvanrinsum!quote:Op maandag 26 mei 2014 03:47 schreef Punkman het volgende:
Oeps, ik heb weer iemand in verleiding gebracht om een billy hondje in de COS te plaatsen.
Ik leer het ook nooit.
Je bent dus eigenlijk heel zwak en het ligt altijd aan een ander.quote:Op maandag 26 mei 2014 03:42 schreef Punkman het volgende:
Damn, laat ik me toch weer verleiden tot een off-topic berichtje in de COS.
Sorry mootie, poezeligding dwong me er toe.
Ik heb ter compensatie ook gelijk een on-topic bericht geplaatst.quote:Op maandag 26 mei 2014 03:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent dus eigenlijk heel zwak en het ligt altijd aan een ander.
Ik vind dat je een mooie ontwikkeling hebt door gemaakt, in het begin was je nog wat onzeker en wat narrig af en toe... maar de laatste tijd straal je als een zonnetje in de COSquote:Op maandag 26 mei 2014 03:52 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb ter compensatie ook gelijk een on-topic bericht geplaatst.
Dat dan weer wel.
Maar ik zal proberen me niet meer te laten verleiden.
Werk ook heel hard aan mezelf.quote:Op maandag 26 mei 2014 03:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik vind dat je een mooie ontwikkeling hebt door gemaakt, in het begin was je nog wat onzeker en wat narrig af en toe... maar de laatste tijd straal je als een zonnetje in de COS
quote:Op maandag 26 mei 2014 03:57 schreef Braindead2000 het volgende:
Zo huiswerk gedaan. Ik ben weer bij.
kort verlag vanuit jouw oogpuntquote:Op maandag 26 mei 2014 03:57 schreef Braindead2000 het volgende:
Zo huiswerk gedaan. Ik ben weer bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |