Zolang hij uit de Cos blijft kan ik er wel mee leven.quote:Op maandag 26 mei 2014 03:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar Punkie is leuk, beetje van het padje waar het Isa betreft, maar verder een goeie jongen
quote:Op maandag 26 mei 2014 03:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar Punkie is leuk, beetje van het padje waar het Isa betreft, maar verder een goeie jongen
Hoezoquote:Op maandag 26 mei 2014 03:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Zolang hij uit de Cos blijft kan ik er wel mee leven.
Heel af en toe. Maar je bent veel vaker het middelpunt of aanjager van off topic geleuter.quote:Op maandag 26 mei 2014 03:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hoezo![]()
Praat ook wel eens on-topic daar hoor.![]()
![]()
bij mij of bij mootiequote:Op maandag 26 mei 2014 03:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ha, ik ken nog geeneens stiekem in je fotoboek gluren.
Ik word er altijd in meegesleept, en krijg dan ineens de schuld.quote:Op maandag 26 mei 2014 03:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Heel af en toe. Maar je bent veel vaker het middelpunt of aanjager van off topic geleuter.
Van wie was je fan in DGK, of keek je die niet?quote:Op maandag 26 mei 2014 03:19 schreef Jian het volgende:
Die Miek is trouwens gek hoor, die zegt dat Huub en ik het zeg maar hebben afgezoend. Is niet waar hooren zeker niet met tong! Dat mens is gewoon jaloers
Bij Mootie. Het wordt geregistreerd als je een kijkje neem.quote:Op maandag 26 mei 2014 03:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
bij mij of bij mootie
en ik heb nog steeds geen idee hoe het komt dat ik ineens een fotoboek heb, dat had ik 2 dagen geleden nog niet en ik heb weer in de instellingen zitten kijken maar zie niet wat ik eventueel had veranderd
Jawel die keek ik, ik speelde fan van van Brian samen met nog wat mensen, maar dat was om de Huubsoppers/bloemetjesjurken dwars te zitten,quote:Op maandag 26 mei 2014 03:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Van wie was je fan in DGK, of keek je die niet?
niet gek, waarschijnlijk gewoon een poging om van zich af te bijten omdat ze eerst voor je opkwam.quote:Op maandag 26 mei 2014 03:19 schreef Jian het volgende:
Die Miek is trouwens gek hoor, die zegt dat Huub en ik het zeg maar hebben afgezoend. Is niet waar hooren zeker niet met tong! Dat mens is gewoon jaloers
Nou, ik weet het niet hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 03:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
niet gek, waarschijnlijk gewoon een poging om van zich af te bijten omdat ze eerst voor je opkwam.
en jaloers denk ik ook niet.
ik dacht ook dat je moest betalen en dat je dat dan kreeg want ik betaal niet dus daarom snap ik het ook niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 03:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bij Mootie. Het wordt geregistreerd als je een kijkje neem.
En jij had je fotoboek ongeveer 2 maanden geleden al. Want ik weet nog dat jij vertelde dat je heel lang niet geweest was en dat ik dacht "wat vreemd" omdat je een fotoboek had en daar moet je voor betalen (neem ik aan)
ik weet het niet meer precies maar volgens mij heb je dat fotoboek wel langer dan 2 weken.quote:Op maandag 26 mei 2014 03:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik dacht ook dat je moest betalen en dat je dat dan kreeg want ik betaal niet dus daarom snap ik het ook niet.
ik snap er geen reet van![]()
en dat icoontje had ik echt nog niet want een week of 2 geleden hadden we het erover en zag ik bij mezelf niets. ik snap er echt de ballen van
Morgen hoef ik helemaal niks!quote:Op maandag 26 mei 2014 03:15 schreef Jian het volgende:
Ik ben morgenochtend lekker vrij .... en jullie
ik doe nog niet zo heel lang fanatiek mee hier. ik weet dat het al maanden lijkt dat we elkaar kennen maar ik denk zeker niet langer dan 4 weken. en in die tijd heb ik niet betaalt ofzo voor fok. ik ben wel eergister bezig geweest met instellingen.quote:Op maandag 26 mei 2014 03:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
ik weet het niet meer precies maar volgens mij heb je dat fotoboek wel langer dan 2 weken.
quote:Op maandag 26 mei 2014 03:29 schreef Jian het volgende:
Ik ga slapen, lief zijn allemaal en niet Moots pesten want ik hou van Moots, al heel lang![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op maandag 26 mei 2014 03:29 schreef Jian het volgende:
Ik ga slapen, lief zijn allemaal en niet Moots pesten want ik hou van Moots, al heel lang![]()
![]()
quote:Op maandag 26 mei 2014 03:29 schreef Jian het volgende:
![]()
Fobo is graties, en ik heb geen idee waarom je niet kunt gluren.quote:Op maandag 26 mei 2014 03:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bij Mootie. Het wordt geregistreerd als je een kijkje neem.
En jij had je fotoboek ongeveer 2 maanden geleden al. Want ik weet nog dat jij vertelde dat je heel lang niet geweest was en dat ik dacht "wat vreemd" omdat je een fotoboek had en daar moet je voor betalen (neem ik aan)
Slaap lekker.quote:Op maandag 26 mei 2014 03:29 schreef Jian het volgende:
![]()
Oh, ik heb laatst ook bij jou gegluurd, maar dat gaat dus niet onopgemerkt....quote:Op maandag 26 mei 2014 03:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Fobo is graties, en ik heb geen idee waarom je niet kunt gluren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |