Ik ben een keer door een grote kwal gedoken was gelukig geen giftigequote:Op maandag 26 mei 2014 05:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hoe klein of groot ze zijn maakt niet uit, ik vind het hele enge beesten![]()
en je moet er toch overheen zeiken als je door een kwal gestoken bent![]()
handige plek dan ook![]()
sorry ik lach je echt niet uit
tussen de tentakels door ofzo, of dwars door de kwal heenquote:Op maandag 26 mei 2014 05:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben een keer door een grote kwal gedoken was gelukig geen giftige
Van een duikplank af dwars door een grote boterkwalquote:Op maandag 26 mei 2014 05:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
tussen de tentakels door ofzo, of dwars door de kwal heen
rrrrrrquote:Op maandag 26 mei 2014 05:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Van een duikplank af dwars door een grote boterkwal
Liesje en gert doen het nietquote:Op maandag 26 mei 2014 05:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
iemand moet jullie in de gaten houden![]()
bahquote:Op maandag 26 mei 2014 05:21 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik was dus eerst naar Bangkok gevlogen. Een dag later nam ik een binnenlandse vlucht naar mijn bestemming en kwam 's avonds aan. Toen ging ik gelijk naar het strand en zag allemaal grote kwallen op het zand en in de zee. Ik baalde daarvan want ik hou er helemaal niet van. Maar de volgende dag waren ze allemaal weg. Als ik ga zwemmen dan doe ik wel eens mijn zwembroek uit in het water, dan voel ik me vrij, vind ik heerlijk. Na 2 dagen, toen ik aan het zwemmen was en mijn zwembroek omhoog deed, voelde ik een steek in mijn heup. Dus ik keek eens goed in het water en zag opeens dat de hele zee krioelde van de minuscule kwalletjes het was 1 grote soep. Dus ik ging eens op mijn Ipad kijken en begreep dat die kwallen die ik de eerste dag zag gewoon hun eitjes hadden gelegd. En er stond ook dat ze alleen steken als ze klem komen te zitten. Dus dat klopte wel want ik trok mijn zwembroek aan. Het is goed dat ik het niet van tevoren wist want anders was ik nooit die zee ingegaan. Maar nu had ik al 2 dagen ertussen gezwommen dus vond ik het minder eng. Maar ja een paar dagen later ging ik weer naakt zwemmen en toen ik mijn zwembroek aantrok stak er 1 in mijn ballen.
wat een toestandquote:Op maandag 26 mei 2014 05:21 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik was dus eerst naar Bangkok gevlogen. Een dag later nam ik een binnenlandse vlucht naar mijn bestemming en kwam 's avonds aan. Toen ging ik gelijk naar het strand en zag allemaal grote kwallen op het zand en in de zee. Ik baalde daarvan want ik hou er helemaal niet van. Maar de volgende dag waren ze allemaal weg. Als ik ga zwemmen dan doe ik wel eens mijn zwembroek uit in het water, dan voel ik me vrij, vind ik heerlijk. Na 2 dagen, toen ik aan het zwemmen was en mijn zwembroek omhoog deed, voelde ik een steek in mijn heup. Dus ik keek eens goed in het water en zag opeens dat de hele zee krioelde van de minuscule kwalletjes het was 1 grote soep. Dus ik ging eens op mijn Ipad kijken en begreep dat die kwallen die ik de eerste dag zag gewoon hun eitjes hadden gelegd. En er stond ook dat ze alleen steken als ze klem komen te zitten. Dus dat klopte wel want ik trok mijn zwembroek aan. Het is goed dat ik het niet van tevoren wist want anders was ik nooit die zee ingegaan. Maar nu had ik al 2 dagen ertussen gezwommen dus vond ik het minder eng. Maar ja een paar dagen later ging ik weer naakt zwemmen en toen ik mijn zwembroek aantrok stak er 1 in mijn ballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |