PVV heeft er 1 meer dan dat ze voorspelt hadden via de exitpolls. En de SP 1 minder. Verder weet ik het niet. Moet het nog even goed doorlezen.quote:Op maandag 26 mei 2014 04:50 schreef ChocoFan het volgende:
oh ja onze politieke man, hoe is het afgelopen met de verkiezingen, zag de de uitslagen een beetje binnen zijn ofzo. nog een verassing of veranderd er weer geen ene fuck
of zeg je, hallo heb je op de klok gekeken wous dat je er bent
Ik ben gek op stranden. Maar in Nederland ga ik niet vaak. Het water is zo grijs en koud.quote:Op maandag 26 mei 2014 04:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
heerlijk en dan lekker uitwaaien![]()
ik heb alleen een hekel aan zand
dank voor de infoquote:Op maandag 26 mei 2014 04:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
PVV heeft er 1 meer dan dat ze voorspelt hadden via de exitpolls. En de SP 1 minder. Verder weet ik het niet. Moet het nog even goed doorlezen.
heb je wel gestemdquote:Op maandag 26 mei 2014 04:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
Niks van de verkiezingen meegekregen
en je kan niet zien wat er onder je zwemt, vind ik dood engquote:Op maandag 26 mei 2014 04:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben gek op stranden. Maar in Nederland ga ik niet vaak. Het water is zo grijs en koud.
hahahaquote:Op maandag 26 mei 2014 04:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en je kan niet zien wat er onder je zwemt, vind ik dood eng![]()
ik ga liever niet meer in natuur water zwemmen
dan zal je je er inderdaad niet in verdiept hebbenquote:
Dat heb ik ook altijd wel. Op vakantie zwem ik elke dag in de zee. Maar ben toch altijd een klein beetje bang voor wat er zwemt en waar ik op kan staan.quote:Op maandag 26 mei 2014 04:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en je kan niet zien wat er onder je zwemt, vind ik dood eng![]()
ik ga liever niet meer in natuur water zwemmen
Ja je moet opletten waar je je voeten neerzetquote:Op maandag 26 mei 2014 04:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd wel. Op vakantie zwem ik elke dag in de zee. Maar ben toch altijd een klein beetje bang voor wat er zwemt en waar ik op kan staan.
dat dus, ben wel eens in mijn teen gebeten en weet nog steeds niet waardoorquote:Op maandag 26 mei 2014 04:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd wel. Op vakantie zwem ik elke dag in de zee. Maar ben toch altijd een klein beetje bang voor wat er zwemt en waar ik op kan staan.
ja ik wil niet eens weten wat voor enge beesten er allemaal wel niet leven in het diepste gedeelte van de oceanenquote:
korte versie is ook goedquote:Op maandag 26 mei 2014 05:06 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik wou dus zeggen dat ik in mijn ballen was gestoken door een kwal, vorig jaar in Thailand.
Het was een minuscuul kwalletje. Hele korte gevoelige pijn.quote:Op maandag 26 mei 2014 05:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
korte versie is ook goed![]()
omg dat moet vet pijnlijk zijn geweest
hoe klein of groot ze zijn maakt niet uit, ik vind het hele enge beestenquote:Op maandag 26 mei 2014 05:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het was een minuscuul kwalletje.
Ik vertel het wel maar dan moet je even wachten. duurt even.quote:Op maandag 26 mei 2014 05:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hoe klein of groot ze zijn maakt niet uit, ik vind het hele enge beesten![]()
en je moet er toch overheen zeiken als je door een kwal gestoken bent![]()
handige plek dan ook![]()
sorry ik lach je echt niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |