Ik dacht echt waar ik nu naar kijk. Maar ik ben nog niet aan een nieuwe serie begonnen. Want ik zit hier de godganselijke dag.quote:Op maandag 26 mei 2014 04:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
ja ja gevat hoor
zeg je het toch niet wat je leuke series vind
heb ik ook last vanquote:Op maandag 26 mei 2014 04:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik dacht echt waar ik nu naar kijk. Maar ik ben nog niet aan een nieuwe serie begonnen. Want ik zit hier de godsganselijke dag.
Nieuwe Ul?quote:Op maandag 26 mei 2014 04:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ook, wat leuk![]()
ik zeg meestal dat je beter maar kan vragen wat ik niet kijk
ja maar durf toch niet. bang dat er weer bepaalde reacties komenquote:
Niks van aantrekken.quote:Op maandag 26 mei 2014 04:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja maar durf toch niet. bang dat er weer bepaalde reacties komen![]()
en dan bedoel ik niet van de heren
inderdaad. is best wel lastig hoor. keuzes makenquote:Op maandag 26 mei 2014 04:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ja een heel jaar utopia streamen nu dan blijft er weinig tijd over voor andere series
Dat kan ik niet zeggen. Als je je er niet fijn bij voelt moet je het niet doenquote:Op maandag 26 mei 2014 04:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zal ik het anders gewoon een dag doen![]()
maar als ze me opvreten verdwijn ik misschien
fuck itquote:Op maandag 26 mei 2014 04:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen. Als je je er niet fijn bij voelt moet je het niet doen
quote:Op maandag 26 mei 2014 04:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
fuck it![]()
mijn lippen en ben er trots op![]()
![]()
quote:Op maandag 26 mei 2014 04:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
fuck it![]()
mijn lippen en ben er trots op![]()
![]()
Ik woon lekker aan het strandquote:Op maandag 26 mei 2014 04:47 schreef Braindead2000 het volgende:
![]()
De buien breiden zich langzaam noordwaarts uit. Het kan onweren en lokaal valt veel regen. In het noorden blijft het tot in de middag droog en hier wordt het nog 20 tot 22 graden. In de regen in het zuiden is het maximaal 18 graden. De noordoostenwind is matig tot vrij krachtig. Dinsdag en woensdag is het erg wisselvallig; vaak nat, met weinig zon. Het wordt dan 17 of 18 graden. Later in de week wordt het droog. De zon schijnt weer geregeld en de maxima lopen op.
zat het net te lezenquote:Op maandag 26 mei 2014 04:47 schreef Braindead2000 het volgende:
![]()
De buien breiden zich langzaam noordwaarts uit. Het kan onweren en lokaal valt veel regen. In het noorden blijft het tot in de middag droog en hier wordt het nog 20 tot 22 graden. In de regen in het zuiden is het maximaal 18 graden. De noordoostenwind is matig tot vrij krachtig. Dinsdag en woensdag is het erg wisselvallig; vaak nat, met weinig zon. Het wordt dan 17 of 18 graden. Later in de week wordt het droog. De zon schijnt weer geregeld en de maxima lopen op.
Lekkere zoute zeeluchtquote:Op maandag 26 mei 2014 04:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat is wel lekker ja![]()
vooral als het waait![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |