Nou eigenlijk weet ik wel wat er gaat gebeuren, ik heb de boeken gelezen, maar ik wilde het wel graag zien ja.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Was jij ook zo benieuwd naar Prince Oberyn.![]()
![]()
Wat gebeurde er dan ?quote:Op maandag 26 mei 2014 01:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou eigenlijk weet ik wel wat er gaat gebeuren, ik heb de boeken gelezen, maar ik wilde het wel graag zien ja.
Dat ging het ook. Maar Prince Oberyn is een personage in GOT, dat is geen spoiler op zichzelf.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over GOT had broer konijn.
Ging het ook overquote:Op maandag 26 mei 2014 01:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over GOT had broer konijn.
Oh ik niet, dus heel spannend.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou eigenlijk weet ik wel wat er gaat gebeuren, ik heb de boeken gelezen, maar ik wilde het wel graag zien ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
me too, is the Mountain nu een andere grotere acteurquote:Op maandag 26 mei 2014 01:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Mijn lange termijn geheugen is niet zo best. Ik ben al die namen al weer vergeten.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat ging het ook. Maar Prince Oberyn is een personage in GOT, dat is geen spoiler op zichzelf.
Dan maakt het sowieso niets uit dus.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mijn lange termijn geheugen is niet zo best. Ik ben al die namen al weer vergeten.
Dat vind ik best wel nep.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
me too, is the Mountain nu een andere grotere acteur
quote:Op maandag 26 mei 2014 01:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh ik niet, dus heel spannend.Wat er nu gaat gebeuren rond Tyrion is wel heftig, verder zwijg ik maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 mei 2014 01:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat er nu gaat gebeuren rond Tyrion is wel heftig, verder zwijg ik maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Welcome back Miek.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:53 schreef Miek37 het volgende:
Ik heb er eens even een uurtje over geslapen en heb besloten dat ik me niet weg laat jagen door die zure stinkmossel!
Miekje, welcome backquote:Op maandag 26 mei 2014 01:53 schreef Miek37 het volgende:
Ik heb er eens even een uurtje over geslapen en heb besloten dat ik me niet weg laat jagen door die zure stinkmossel!
Dat naampjes noemen is dan weer niet nodig. Dat klinkt rancuneus.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:53 schreef Miek37 het volgende:
Is dat 't personage van Michiel?quote:Op maandag 26 mei 2014 01:55 schreef Joezi het volgende:
De vorige Daario was ook veel toffer..
[ afbeelding ]
Wat motje speklap?quote:Op maandag 26 mei 2014 01:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat naampjes noemen is dan weer niet nodig. Dat klinkt rancuneus.
goed zo lieve schatquote:Op maandag 26 mei 2014 01:53 schreef Miek37 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |