waarom zijn het altijd de vrouwen die hier ruzie maken?quote:Op maandag 26 mei 2014 00:43 schreef isax het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook niet meer
niet omdat ik ben weggepest hoor.
dan moet je wel meer doen dan een beetje dom lulle op een forum
Oh, jah dat, ... heel eerlijk? Dit is toch Fok, zelfs hier bij RLS en wellicht verwacht je te veel wanneer je denkt dat "de cultuur" hier zich wel zal aanpassen aan jou, m.a.w. if you can't stand the heat,get out of ..... Ik bedoel, zo is het nu eenmaal, bietje eelt op je vingertoppen kweken zeg ik dan maar.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
hail vuurvliegje!en choco cost ook niet meer
Ik heb al heel lang niks voorbij zien komen dat ik dacht, dit is op het randje.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, jah dat, ... heel eerlijk? Dit is toch Fok, zelfs hier bij RLS en wellicht verwacht je te veel wanneer je denkt dat "de cultuur" hier zich wel zal aanpassen aan jou, m.a.w. if you can't stand the heat,get out of ..... Ik bedoel, zo is het nu eenmaal, bietje eelt op je vingertoppen kweken zeg ik dan maar.
Ik ook niet, maar dat is natuurlijk ook in the eye of the beholder, dat is nu precies wat ik bedoeldequote:Op maandag 26 mei 2014 00:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang niks voorbij zien komen dat ik dacht, dit is op het randje.![]()
hormonen.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
waarom zijn het altijd de vrouwen die hier ruzie maken?
Dus dat zegt iets over mij, zo erg ben ik dan.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat is natuurlijk ook in the eye of the beholder, dat is nu precies wat ik bedoelde
Het kan altijd ergerquote:Op maandag 26 mei 2014 00:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus dat zegt iets over mij, zo erg ben ik dan.
lol is dit weer een kloonbeschuldigingquote:Op maandag 26 mei 2014 00:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Vraag maar aan Joezi, die weet er vast wel een paar
Oja, IAN vond ik wel op niveau ja. Hopelijk komt hij nog een keer terug.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol is dit weer een kloonbeschuldigingDe echte IAN is al gesignaleerd hoor
ja shit.. baalde er ook vanquote:Op maandag 26 mei 2014 00:55 schreef ChocoFan het volgende:
en door jou had ik nu verloren dus ik ga je echt nog wel een keertje inmaken joezi
het potje ervoor hielp ik je nog, die telde ook gewoon want er waren geen regels afgesprokenquote:Op maandag 26 mei 2014 00:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en hoe ga je dat dan goed maken met mij
ja ja lul je er maar weer onderuitquote:Op maandag 26 mei 2014 00:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
het potje ervoor hielp ik je nog, die telde ook gewoon want er waren geen regels afgesproken
quote:Op maandag 26 mei 2014 00:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
het potje ervoor hielp ik je nog, die telde ook gewoon want er waren geen regels afgesproken
Hoezo beschuldiging, klonen zijn hier toegestaan. En sommige mensen hier hebben echt een klonenfobie dat heeft dan vaak weer met toestanden in het verleden te maken, maar ik niet hoor, van mij mag 't, kan me er nooit zo druk over maken. Ik schat zomaar in dat Joezi niet jouw eerste of enige nick hier is, maar dat laat me voor de rest koud.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol is dit weer een kloonbeschuldigingDe echte IAN is al gesignaleerd hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |