Ja, triest!quote:Op maandag 26 mei 2014 00:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Slap he, allemaal bang voor die zure muis
Oi waar ga je heen..?quote:Op maandag 26 mei 2014 00:10 schreef Miek37 het volgende:
Veel plezier verder nog met Soury, ik ben weg hier!
Ik vond het echt leuk hier, heb nog geen idee wat ik nou verkeerd heb gezegd, Soury zuurtje noemen?? en dan niemand die er tegenin gaat bah bah.quote:
ik heb zoiets alleen dan in het wit, bruin en lak zwart.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik wou deze schoenen kopen (uit Boardwalk Empire). Maar ze hebben mijn maat niet.
[ afbeelding ]
Van mij was het niet serieus hoor. Heb je mijn post gemist? Ik zei dat ik bij Kamp Souri ging om de ruzie nieuw leven in te blazen.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:13 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik vond het echt leuk hier, heb nog geen idee wat ik nou verkeerd heb gezegd, Soury zuurtje noemen?? en dan niemand die er tegenin gaat bah bah.
Het is maar een geintje, niet te serieus nemenquote:Op maandag 26 mei 2014 00:13 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik vond het echt leuk hier, heb nog geen idee wat ik nou verkeerd heb gezegd, Soury zuurtje noemen?? en dan niemand die er tegenin gaat bah bah.
Je had hulp nodig?quote:Op maandag 26 mei 2014 00:13 schreef Miek37 het volgende:
[..]
doe nou niet zoquote:Op maandag 26 mei 2014 00:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is maar een geintje, niet te serieus nemen
Lekker blijven, gezellig
verlaat je ons?quote:Op maandag 26 mei 2014 00:22 schreef Miek37 het volgende:
Joezi doet is dat cappie namens mij: de typhus voor jullie, allemaal!
Als afsluiting voor mijn laatste postje alhier, pretty please?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |