quote:Op maandag 26 mei 2014 02:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Wat ben jij flauw.
Ik heb een ding met dat soort jurken. Ik zie me dan al helemaal voor me, op het strand, beetje wapperen, Het zal er wel weer op neerkomen dat ik hem 1x draag, er over struikel op het strand want handen vol dus hem niet op kunnen tillen. En hij is lang.
Maar jeej!
Ik heb gezond gekookt, (en een boel weggegooid want ik vond witte bonen toch niet zo lekker), schoongemaakt en opgeruimd. geslapen en patience gespeeld op de laptop.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je ging terug naar een primitieve status?
maar je zit al net zolang als ik in het utopia topic volgens mij, ik zag jou juist altijd wel een beetje als oude garde. of in ieder geval 1 van de die hards die wel mee praat in de cosquote:Op maandag 26 mei 2014 02:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet zeg, ik ben nog wat onzeker zo in de grote SC zeg maar ...
Ik ken het van toen mijn laptop kapot ging.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb gezond gekookt, (en een boel weggegooid want ik vond witte bonen toch niet zo lekker), schoongemaakt en opgeruimd. geslapen en patience gespeeld op de laptop.
Zeeën van tijd heb je dan opeens.
Is er vast wel een of andere Stefano die dat al gedaan heeft.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:15 schreef Jian het volgende:
Misschien kunnen Liesje en Joezi samen een modemerk starten, Jolie, wel snel vastleggen hoor
quote:Op maandag 26 mei 2014 02:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb gezond gekookt, (en een boel weggegooid want ik vond witte bonen toch niet zo lekker), schoongemaakt en opgeruimd. geslapen en patience gespeeld op de laptop.
Zeeën van tijd heb je dan opeens.
De oude garde is star, ik ben juist heel soepel, ik hoor daar niet bij hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 02:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
maar je zit al net zolang als ik in het utopia topic volgens mij, ik zag jou juist altijd wel een beetje als oude garde. of in ieder geval 1 van de die hards die wel mee praat in de cos
Dat ik het voor je opnam tegen Huub en jij hem toen ging bijvallen, wat snap je daar niet aan, zucht.quote:
Euhm. Deze gaat wel denk ik want niet zo wijd. Maar ik had zo een witte enorm uitlopende witte rok, ook tot aan mijn voeten, en toen fietste ik naar huis op mijn oude fiets en die heeft maar een halve kettingkast en toen kwam die rok in de ketting. Maar ook gelijk helemaal. Hij rolde zich op tussen de ketting en de as van mijn achterwiel zeg maar. En dan gaat het snel hoor, Hij zat er zover in gedraaid dat ik zodra ik afstapte in mijn slip stond, halve rok in het wiel. Was mijn allerfijnste rok.quote:
gelukkig maar dan, want ja die zijn star jaquote:Op maandag 26 mei 2014 02:18 schreef Jian het volgende:
[..]
De oude garde is star, ik ben juist heel soepel, ik hoor daar niet bij hoor
Ik Huub bijvallen??? that'll be the dayquote:Op maandag 26 mei 2014 02:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dat ik het voor je opnam tegen Huub en jij hem toen ging bijvallen, wat snap je daar niet aan, zucht.
quote:Op maandag 26 mei 2014 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euhm. Deze gaat wel denk ik want niet zo wijd. Maar ik had zo een witte enorm uitlopende witte rok, ook tot aan mijn voeten, en toen fietste ik naar huis op mijn oude fiets en die heeft maar een halve kettingkast en toen kwam die rok in de ketting. Maar ook gelijk helemaal. Hij rolde zich op tussen de ketting en de as van mijn achterwiel zeg maar. En dan gaat het snel hoor, Hij zat er zover in gedraaid dat ik zodra ik afstapte in mijn slip stond, halve rok in het wiel. Was mijn allerfijnste rok.
[..]
Euhm. Deze gaat wel denk ik want niet zo wijd. Maar ik had zo een witte enorm uitlopende witte rok, ook tot aan mijn voeten, en toen fietste ik naar huis op mijn oude fiets en die heeft maar een halve kettingkast en toen kwam die rok in de ketting. Maar ook gelijk helemaal. Hij rolde zich op tussen de ketting en de as van mijn achterwiel zeg maar. En dan gaat het snel hoor, Hij zat er zover in gedraaid dat ik zodra ik afstapte in mijn slip stond, halve rok in het wiel. Was mijn allerfijnste rok.
Stelletje botterikenquote:Op maandag 26 mei 2014 02:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
gelukkig maar dan, want ja die zijn star jaen blaffen vaak
Je neemt het te serieus. Ruzie maken is voor sommigen gewoon een beetje entertainment. Het zal ook wel geen echte ruzie geweest zijn. Een beetje sparren, jongens onder elkaar.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dat ik het voor je opnam tegen Huub en jij hem toen ging bijvallen, wat snap je daar niet aan, zucht.
[..]
oen fietste ik naar huis op mijn oude fiets en die heeft maar een halve kettingkast en toen kwam die rok in de ketting. Maar ook gelijk helemaal. Hij rolde zic
Dat vraag ik toch niet, ik hou het er maar op dat dat jouw beleving is geweestquote:Op maandag 26 mei 2014 02:20 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ja ik ga ff 87 cossen terug zitten zoeken nou goed!
lol Jian is een die hard oude garde kloon, naiefjequote:Op maandag 26 mei 2014 02:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
gelukkig maar dan, want ja die zijn star jaen blaffen vaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |