Dat klinkt dan wel weer als een uitdaging en die "zure stinkmossel" is echt niet over de kook van wat er net gebeurd is hoor, .... verre van dat, die slaapt als een roosjequote:Op maandag 26 mei 2014 01:53 schreef Miek37 het volgende:
Ik heb er eens even een uurtje over geslapen en heb besloten dat ik me niet weg laat jagen door die zure stinkmossel!
Welke bands?quote:Op maandag 26 mei 2014 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
Gister speelden er bandjes in een etalage van de V&D, was heel leuk om te zien. Ik maakte een filmpje maar uploaden gaat nog niet.
we zullen wachten tot je weer goed internet heb Liesjequote:Op maandag 26 mei 2014 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
Gister speelden er bandjes in een etalage van de V&D, was heel leuk om te zien. Ik maakte een filmpje maar uploaden gaat nog niet.
Ja ik vind 'm tof.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja, hij doet t wel beter dan Carice, qua Engels en qua acteren ook wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
nog wel maar een stekker zou geen kwaad kunnen denk ik zo maarquote:Op maandag 26 mei 2014 01:58 schreef Miek37 het volgende:
De batterij van mn gsm geeft nog 35% aan, gaat dat goed?
Kan jij niet beter Huub gaan lopen sarren?quote:Op maandag 26 mei 2014 01:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat klinkt dan wel weer als een uitdaging en die "zure stinkmossel" is echt niet over de kook van wat er net gebeurd is hoor, .... verre van dat, die slaapt als een roosje
Het ging allemaal mis toen ik een plaatje van de zomerjurk zocht die ik kocht.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
we zullen wachten tot je weer goed internet heb Liesje
ohquote:Op maandag 26 mei 2014 01:59 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Kan jij niet beter Huub gaan lopen sarren?
Het was saai en koud zonder jou, dit mag niet nog eens gebeurenquote:Op maandag 26 mei 2014 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het ging allemaal mis toen ik een plaatje van de zomerjurk zocht die ik kocht.
Even kijken of dat nu wel lukt.
Morgen sowieso maar even klantenservice bellen.
Ik sar niemand, ik ben Zwitserland, ik probeer je slechts te behoeden .......quote:Op maandag 26 mei 2014 01:59 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Kan jij niet beter Huub gaan lopen sarren?
en bedanktquote:Op maandag 26 mei 2014 02:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het was saai en koud zonder jou, dit mag niet nog eens gebeuren
heeft ons muisje macht dan hieroquote:Op maandag 26 mei 2014 02:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik sar niemand, ik ben Zwitserland, ik probeer je slechts te behoeden .......
Ja leuk hoor maar als ik het voor Jian opneem in de Cos gaat ie ineens Huub bijvallen die hem nota bene van pedofiele neigingen betichtte!quote:Op maandag 26 mei 2014 01:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ohdie is wel vals hoor
we waren jian eigenlijk aan het inhalen hierzo
Ja, daar ben ik ook wel blij mee, ik voelde me ook net een beetje op m'n gemak, het blijft toch wat eng zo'n SC met big, bad dogsquote:Op maandag 26 mei 2014 01:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
we waren jian eigenlijk aan het inhalen hierzo
Zwitserland is laf, make up your mind!quote:Op maandag 26 mei 2014 02:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik sar niemand, ik ben Zwitserland, ik probeer je slechts te behoeden .......
kloptquote:Op maandag 26 mei 2014 02:03 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ja leuk hoor maar als ik het voor Jian opneem in de Cos gaat ie ineens Huub bijvallen die hem nota bene van pedofiele neigingen betichtte!Waar blijf ik dan?
ja ik vond het soms ook eng, maar de laatste paar weken niet meer, nu zijn mensen ineens bang voor mij geloof ikquote:Op maandag 26 mei 2014 02:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook wel blij mee, ik voelde me ook net een beetje op m'n gemak, het blijft toch wat eng zo'n SC met big, bad dogs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |