Ha ha, die is leuk, had ik al gezegd dat Lot een vies VET mormel isquote:Op maandag 26 mei 2014 00:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ja anders tieptje je zeau de letters doorelkaar en struikelde je over de leestekens
Oi ,,, je weets rustig tochquote:
Zou der nog steeds doenquote:Op maandag 26 mei 2014 00:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha ha, die is leuk, had ik al gezegd dat Lot een vies VET mormel is
Zit geen vlees aanquote:
Ik wou deze schoenen kopen (uit Boardwalk Empire). Maar ze hebben mijn maat niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:07 schreef isax het volgende:
http://www.boohoo.com/eur(...)s/icat/jelly-sandals
ze zijn terug!
zoek ze al jaren
quote:Op maandag 26 mei 2014 00:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik wou deze schoenen kopen (uit Boardwalk Empire). Maar ze hebben mijn maat niet.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 mei 2014 00:10 schreef Miek37 het volgende:
Veel plezier verder nog met Soury, ik ben weg hier!
doe nou niet zoquote:Op maandag 26 mei 2014 00:10 schreef Miek37 het volgende:
Ja, triest!quote:Op maandag 26 mei 2014 00:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Slap he, allemaal bang voor die zure muis
Oi waar ga je heen..?quote:Op maandag 26 mei 2014 00:10 schreef Miek37 het volgende:
Ik vond het echt leuk hier, heb nog geen idee wat ik nou verkeerd heb gezegd, Soury zuurtje noemen?? en dan niemand die er tegenin gaat bah bah.quote:
ik heb zoiets alleen dan in het wit, bruin en lak zwart.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik wou deze schoenen kopen (uit Boardwalk Empire). Maar ze hebben mijn maat niet.
[ afbeelding ]
Van mij was het niet serieus hoor. Heb je mijn post gemist? Ik zei dat ik bij Kamp Souri ging om de ruzie nieuw leven in te blazen.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:13 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik vond het echt leuk hier, heb nog geen idee wat ik nou verkeerd heb gezegd, Soury zuurtje noemen?? en dan niemand die er tegenin gaat bah bah.
Het is maar een geintje, niet te serieus nemenquote:Op maandag 26 mei 2014 00:13 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik vond het echt leuk hier, heb nog geen idee wat ik nou verkeerd heb gezegd, Soury zuurtje noemen?? en dan niemand die er tegenin gaat bah bah.
Je had hulp nodig?quote:Op maandag 26 mei 2014 00:13 schreef Miek37 het volgende:
[..]
doe nou niet zoquote:Op maandag 26 mei 2014 00:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is maar een geintje, niet te serieus nemen
Lekker blijven, gezellig
verlaat je ons?quote:Op maandag 26 mei 2014 00:22 schreef Miek37 het volgende:
Joezi doet is dat cappie namens mij: de typhus voor jullie, allemaal!
Als afsluiting voor mijn laatste postje alhier, pretty please?
Waarom?quote:Op maandag 26 mei 2014 00:22 schreef Miek37 het volgende:
Joezi doet is dat cappie namens mij: de typhus voor jullie, allemaal!
Als afsluiting voor mijn laatste postje alhier, pretty please?
Vind je het gek zeg,een gifjes rel, die zijn ook wel moorddadig zo nu en dan, moet je maar tegen kunnenquote:Op maandag 26 mei 2014 00:22 schreef Joezi het volgende:
Oude starre garde die altijd willen rellen, maar 1 gifjes rel en ze liggen te janken!
quote:Op maandag 26 mei 2014 00:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Vind je het gek zeg,een gifjes rel, die zijn ook wel moorddadig zo nu en dan, moet je maar tegen kunnen
jij probeert nog even te sarrenquote:Op maandag 26 mei 2014 00:31 schreef mootie het volgende:
Joezi probeert weer, tevergeefs, een vuurtje op te stoken?
Ik vind 'm schattig.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Tis toch net een vrolijke, dikke baby, als je hem zo ziet.
quote:Op maandag 26 mei 2014 00:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Stel je niet aan, de ene laat zich de COS uit pesten en nu jij je uit de SC?
Wie is de COS uitgepest?quote:Op maandag 26 mei 2014 00:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Stel je niet aan, de ene laat zich de COS uit pesten en nu jij je uit de SC?
Dat menneke links wil je toch ook gewoon in zijn wangen knijpen. Ze zijn vast niet langer dan 1.60, dus bolletje aaien gaat ook prima.quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 00:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
hail vuurvliegje!en choco cost ook niet meer
ik eigenlijk ook niet meerquote:Op maandag 26 mei 2014 00:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
waarom zijn het altijd de vrouwen die hier ruzie maken?quote:Op maandag 26 mei 2014 00:43 schreef isax het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook niet meer
niet omdat ik ben weggepest hoor.
dan moet je wel meer doen dan een beetje dom lulle op een forum
Oh, jah dat, ... heel eerlijk? Dit is toch Fok, zelfs hier bij RLS en wellicht verwacht je te veel wanneer je denkt dat "de cultuur" hier zich wel zal aanpassen aan jou, m.a.w. if you can't stand the heat,get out of ..... Ik bedoel, zo is het nu eenmaal, bietje eelt op je vingertoppen kweken zeg ik dan maar.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang niks voorbij zien komen dat ik dacht, dit is op het randje.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, jah dat, ... heel eerlijk? Dit is toch Fok, zelfs hier bij RLS en wellicht verwacht je te veel wanneer je denkt dat "de cultuur" hier zich wel zal aanpassen aan jou, m.a.w. if you can't stand the heat,get out of ..... Ik bedoel, zo is het nu eenmaal, bietje eelt op je vingertoppen kweken zeg ik dan maar.
Ik ook niet, maar dat is natuurlijk ook in the eye of the beholder, dat is nu precies wat ik bedoeldequote:Op maandag 26 mei 2014 00:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang niks voorbij zien komen dat ik dacht, dit is op het randje.![]()
hormonen.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
waarom zijn het altijd de vrouwen die hier ruzie maken?
Dus dat zegt iets over mij, zo erg ben ik dan.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat is natuurlijk ook in the eye of the beholder, dat is nu precies wat ik bedoelde
Het kan altijd ergerquote:Op maandag 26 mei 2014 00:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus dat zegt iets over mij, zo erg ben ik dan.
lol is dit weer een kloonbeschuldigingquote:Op maandag 26 mei 2014 00:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Vraag maar aan Joezi, die weet er vast wel een paar
Oja, IAN vond ik wel op niveau ja. Hopelijk komt hij nog een keer terug.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol is dit weer een kloonbeschuldigingDe echte IAN is al gesignaleerd hoor
ja shit.. baalde er ook vanquote:Op maandag 26 mei 2014 00:55 schreef ChocoFan het volgende:
en door jou had ik nu verloren dus ik ga je echt nog wel een keertje inmaken joezi
het potje ervoor hielp ik je nog, die telde ook gewoon want er waren geen regels afgesprokenquote:Op maandag 26 mei 2014 00:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en hoe ga je dat dan goed maken met mij
ja ja lul je er maar weer onderuitquote:Op maandag 26 mei 2014 00:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
het potje ervoor hielp ik je nog, die telde ook gewoon want er waren geen regels afgesproken
quote:Op maandag 26 mei 2014 00:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
het potje ervoor hielp ik je nog, die telde ook gewoon want er waren geen regels afgesproken
Hoezo beschuldiging, klonen zijn hier toegestaan. En sommige mensen hier hebben echt een klonenfobie dat heeft dan vaak weer met toestanden in het verleden te maken, maar ik niet hoor, van mij mag 't, kan me er nooit zo druk over maken. Ik schat zomaar in dat Joezi niet jouw eerste of enige nick hier is, maar dat laat me voor de rest koud.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol is dit weer een kloonbeschuldigingDe echte IAN is al gesignaleerd hoor
En ik dan?quote:Op maandag 26 mei 2014 00:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoezo beschuldiging, klonen zijn hier toegestaan. En sommige mensen hier hebben echt een klonenfobie dat heeft dan vaak weer met toestanden in het verleden te maken, maar ik niet hoor, van mij mag 't, kan me er nooit zo druk over maken. Ik schat zomaar in dat Joezi niet jouw eerste of enige nick hier is, maar dat laat me voor de rest koud.
wat een toestandquote:Op maandag 26 mei 2014 00:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
iedereen heeft zich weg laten jagen, de sfeer is weer eens verziekt
slaap lekker en werksequote:Op maandag 26 mei 2014 00:59 schreef Inodder het volgende:
Mensen ik ga er vandoor.... vroeg er uit en word een latertje met werk weet ik nu al dus....
Fijne avond/nacht nog!
hmm ja dat denken er wel meer, waaronder liesjequote:Op maandag 26 mei 2014 00:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoezo beschuldiging, klonen zijn hier toegestaan. En sommige mensen hier hebben echt een klonenfobie dat heeft dan vaak weer met toestanden in het verleden te maken, maar ik niet hoor, van mij mag 't, kan me er nooit zo druk over maken. Ik schat zomaar in dat Joezi niet jouw eerste of enige nick hier is, maar dat laat me voor de rest koud.
Oh, ik heb hele leuke en ludieke klonen meegemaakt, kan soms best vermakelijk zijn, dus waarom zou je het dan onthullen.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm ja dat denken er wel meer, waaronder liesjeMaar waardoor schat je dat in dan? En wat is er leuk aan om je kloon niet te onthullen?
oh vind het wel juist leuk om iedereen een beetje te leren kennenquote:Op maandag 26 mei 2014 01:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, ik heb hele leuke en ludieke klonen meegemaakt, kan soms best vermakelijk zijn, dus waarom zou je het dan onthullen.
Dat kan ookquote:Op maandag 26 mei 2014 01:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
oh vind het wel juist leuk om iedereen een beetje te leren kennen
Kijk, daar heb ik nu weer helemaal geen hekel aanquote:Op maandag 26 mei 2014 01:10 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik heb zin om dronken te worden. Wie doet er mee?
he he daar ist ie weerquote:Op maandag 26 mei 2014 01:10 schreef Braindead2000 het volgende:
ikke ook wel hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 01:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
oh vind het wel juist leuk om iedereen een beetje te leren kennen
bestellen we toch een pizza voor jequote:Op maandag 26 mei 2014 01:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik haat BBQ's, smerige rook, half rauw vlees, vieze salades
gewoon komen johquote:Op maandag 26 mei 2014 01:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Kanon!quote:Op maandag 26 mei 2014 01:10 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat wil je wel doen met je Fok matties?quote:Op maandag 26 mei 2014 01:10 schreef Jian het volgende:
[..]
vandaar de jusquote:Op maandag 26 mei 2014 01:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
tis zondag brain, morgen moet je weer op de steiger staan
Het is al 12 jaar geleden dat ik dingen moet doen.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
tis zondag brain, morgen moet je weer op de steiger staan
Je hebt toch geen uitkering als rechtse manquote:Op maandag 26 mei 2014 01:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het is al 12 jaar geleden dat ik dingen moet doen.
Sommige lekkere wijven wil ik wel doenquote:Op maandag 26 mei 2014 01:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat wil je wel doen met je Fok matties?![]()
quote:Op maandag 26 mei 2014 01:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je hebt toch geen uitkering als rechtse man
Ik moet nou wel wat gaan doen. Maar ja er zit een gat van 12 jaar in mijn CV dus misschien moet ik een uitkering aan gaan vragen.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je hebt toch geen uitkering als rechtse man
Gewoon wat bij verzinnenquote:Op maandag 26 mei 2014 01:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik moet nou wel wat gaan doen. Maar ja er zit een gat van 12 jaar in mijn CV dus misschien moet ik een uitkering aan gaan vragen.
Dat zeg jij ....quote:Op maandag 26 mei 2014 01:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat is niet handig als de ene het wel vind en de ander niet
Liesjequote:Op maandag 26 mei 2014 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij doet mijn internet het weer een beetje. Geen idee voor hoe lang.
welkom terug, in de 150th SCquote:Op maandag 26 mei 2014 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
En, wat was het probleem?quote:Op maandag 26 mei 2014 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op maandag 26 mei 2014 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
quote:
Geen idee. Ik zit nu op mijn oude router. En heb hem uren aan laten staan. Hij leek steeds hetzelfde te herhalen maar heel langzaam ging het internet lampje ook weer meedoen in het ritme. Eerst een paar seconden en nu al een paar minuten. Kan het niet beter uitleggen.quote:
aaah heb je de hele dag naar dat lampje gestaardquote:Op maandag 26 mei 2014 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
Oeh jublieumtopic!
[..]
[..]
Geen idee. Ik zit nu op mijn oude router. En heb hem uren aan laten staan. Hij leek steeds hetzelfde te herhalen maar heel langzaam ging het internet lampje ook weer meedoen in het ritme. Eerst een paar seconden en nu al een paar minuten. Kan het niet beter uitleggen.
daar is mijn antwoordquote:Op maandag 26 mei 2014 01:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Niet alles is slecht wat uit 020 komt
Dat geloof ik, maar dan hoeft Babu nog een smileys te gaan spammen als een overenthousiast wijfquote:Op maandag 26 mei 2014 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah. Weet je hoe frustrerend het was?
dus ik mag het welquote:Op maandag 26 mei 2014 01:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat geloof ik, maar dan hoeft Babu nog een smileys te gaan spammen als een overenthousiast wijf
Heb ik ook een hekel aan inderdaad.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat geloof ik, maar dan hoeft Babu nog een smileys te gaan spammen als een overenthousiast wijf
TOP !quote:Op maandag 26 mei 2014 01:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Buiten je adoratie voor Isa ben je verder ook best te verdragen
wat voor 1tjequote:Op maandag 26 mei 2014 01:36 schreef Baconbus het volgende:
Ik wil een topic, mensen, ik wil een topic!![]()
![]()
Nee. Wel een deel van de avond. Ik zag op mijn laptop opeens dat ik verbinding had, Dat bleek alweer weg. Toen keek ik wel steeds even en zag ik een patroon. Mijn internet is wel enorm langzaam nu trouwens.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
aaah heb je de hele dag naar dat lampje gestaard
Druk maken, ik waak een beetje over je, er zijn tijden geweest dat we met het Anti-bloemetjesjurken-front al brandende kruizen in je tuin hadden gezet na zo'n actie!quote:Op maandag 26 mei 2014 01:34 schreef Baconbus het volgende:
Waar mensen zich al niet druk over kunnen maken.
klinkt ernstig, blij dat ik geen tuin heb danquote:Op maandag 26 mei 2014 01:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Druk maken, ik waak een beetje over je, er zijn tijden geweest dat we met het Anti-bloemetjesjurken-front al brandende kruizen in je tuin hadden gezet na zo'n actie!
Oh dat zou iets zijn wat ik enkel toe zou juichen. A worthy adversary.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Druk maken, ik waak een beetje over je, er zijn tijden geweest dat we met het Anti-bloemetjesjurken-front al brandende kruizen in je tuin hadden gezet na zo'n actie!
No spoilers pleasequote:Op maandag 26 mei 2014 01:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Was jij ook zo benieuwd naar Prince Oberyn.![]()
![]()
Nou eigenlijk weet ik wel wat er gaat gebeuren, ik heb de boeken gelezen, maar ik wilde het wel graag zien ja.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Was jij ook zo benieuwd naar Prince Oberyn.![]()
![]()
Wat gebeurde er dan ?quote:Op maandag 26 mei 2014 01:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou eigenlijk weet ik wel wat er gaat gebeuren, ik heb de boeken gelezen, maar ik wilde het wel graag zien ja.
Dat ging het ook. Maar Prince Oberyn is een personage in GOT, dat is geen spoiler op zichzelf.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over GOT had broer konijn.
Ging het ook overquote:Op maandag 26 mei 2014 01:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over GOT had broer konijn.
Oh ik niet, dus heel spannend.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou eigenlijk weet ik wel wat er gaat gebeuren, ik heb de boeken gelezen, maar ik wilde het wel graag zien ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
me too, is the Mountain nu een andere grotere acteurquote:Op maandag 26 mei 2014 01:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Mijn lange termijn geheugen is niet zo best. Ik ben al die namen al weer vergeten.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat ging het ook. Maar Prince Oberyn is een personage in GOT, dat is geen spoiler op zichzelf.
Dan maakt het sowieso niets uit dus.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mijn lange termijn geheugen is niet zo best. Ik ben al die namen al weer vergeten.
Dat vind ik best wel nep.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
me too, is the Mountain nu een andere grotere acteur
quote:Op maandag 26 mei 2014 01:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh ik niet, dus heel spannend.Wat er nu gaat gebeuren rond Tyrion is wel heftig, verder zwijg ik maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 mei 2014 01:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat er nu gaat gebeuren rond Tyrion is wel heftig, verder zwijg ik maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Welcome back Miek.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:53 schreef Miek37 het volgende:
Ik heb er eens even een uurtje over geslapen en heb besloten dat ik me niet weg laat jagen door die zure stinkmossel!
Miekje, welcome backquote:Op maandag 26 mei 2014 01:53 schreef Miek37 het volgende:
Ik heb er eens even een uurtje over geslapen en heb besloten dat ik me niet weg laat jagen door die zure stinkmossel!
Dat naampjes noemen is dan weer niet nodig. Dat klinkt rancuneus.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:53 schreef Miek37 het volgende:
Is dat 't personage van Michiel?quote:Op maandag 26 mei 2014 01:55 schreef Joezi het volgende:
De vorige Daario was ook veel toffer..
[ afbeelding ]
Wat motje speklap?quote:Op maandag 26 mei 2014 01:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat naampjes noemen is dan weer niet nodig. Dat klinkt rancuneus.
goed zo lieve schatquote:Op maandag 26 mei 2014 01:53 schreef Miek37 het volgende:
Dat klinkt dan wel weer als een uitdaging en die "zure stinkmossel" is echt niet over de kook van wat er net gebeurd is hoor, .... verre van dat, die slaapt als een roosjequote:Op maandag 26 mei 2014 01:53 schreef Miek37 het volgende:
Welke bands?quote:Op maandag 26 mei 2014 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
Gister speelden er bandjes in een etalage van de V&D, was heel leuk om te zien. Ik maakte een filmpje maar uploaden gaat nog niet.
we zullen wachten tot je weer goed internet heb Liesjequote:Op maandag 26 mei 2014 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
Gister speelden er bandjes in een etalage van de V&D, was heel leuk om te zien. Ik maakte een filmpje maar uploaden gaat nog niet.
Ja ik vind 'm tof.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja, hij doet t wel beter dan Carice, qua Engels en qua acteren ook wel
nog wel maar een stekker zou geen kwaad kunnen denk ik zo maarquote:Op maandag 26 mei 2014 01:58 schreef Miek37 het volgende:
De batterij van mn gsm geeft nog 35% aan, gaat dat goed?
Kan jij niet beter Huub gaan lopen sarren?quote:Op maandag 26 mei 2014 01:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat klinkt dan wel weer als een uitdaging en die "zure stinkmossel" is echt niet over de kook van wat er net gebeurd is hoor, .... verre van dat, die slaapt als een roosje
Het ging allemaal mis toen ik een plaatje van de zomerjurk zocht die ik kocht.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
we zullen wachten tot je weer goed internet heb Liesje
ohquote:Op maandag 26 mei 2014 01:59 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Kan jij niet beter Huub gaan lopen sarren?
Het was saai en koud zonder jou, dit mag niet nog eens gebeurenquote:Op maandag 26 mei 2014 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het ging allemaal mis toen ik een plaatje van de zomerjurk zocht die ik kocht.
Even kijken of dat nu wel lukt.
Morgen sowieso maar even klantenservice bellen.
Ik sar niemand, ik ben Zwitserland, ik probeer je slechts te behoeden .......quote:Op maandag 26 mei 2014 01:59 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Kan jij niet beter Huub gaan lopen sarren?
en bedanktquote:Op maandag 26 mei 2014 02:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het was saai en koud zonder jou, dit mag niet nog eens gebeuren
heeft ons muisje macht dan hieroquote:Op maandag 26 mei 2014 02:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik sar niemand, ik ben Zwitserland, ik probeer je slechts te behoeden .......
Ja leuk hoor maar als ik het voor Jian opneem in de Cos gaat ie ineens Huub bijvallen die hem nota bene van pedofiele neigingen betichtte!quote:Op maandag 26 mei 2014 01:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ohdie is wel vals hoor
we waren jian eigenlijk aan het inhalen hierzo
Ja, daar ben ik ook wel blij mee, ik voelde me ook net een beetje op m'n gemak, het blijft toch wat eng zo'n SC met big, bad dogsquote:Op maandag 26 mei 2014 01:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
we waren jian eigenlijk aan het inhalen hierzo
Zwitserland is laf, make up your mind!quote:Op maandag 26 mei 2014 02:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik sar niemand, ik ben Zwitserland, ik probeer je slechts te behoeden .......
kloptquote:Op maandag 26 mei 2014 02:03 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ja leuk hoor maar als ik het voor Jian opneem in de Cos gaat ie ineens Huub bijvallen die hem nota bene van pedofiele neigingen betichtte!Waar blijf ik dan?
ja ik vond het soms ook eng, maar de laatste paar weken niet meer, nu zijn mensen ineens bang voor mij geloof ikquote:Op maandag 26 mei 2014 02:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook wel blij mee, ik voelde me ook net een beetje op m'n gemak, het blijft toch wat eng zo'n SC met big, bad dogs
Behalve de volgende users:quote:Op maandag 26 mei 2014 02:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja ik vond het soms ook eng, maar de laatste paar weken niet meer, nu zijn mensen ineens bang voor mij geloof ikdat snap ik echt niet, iedereen is welkom hier
Choco, je bent te lief voor deze wereld.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja ik vond het soms ook eng, maar de laatste paar weken niet meer, nu zijn mensen ineens bang voor mij geloof ikdat snap ik echt niet, iedereen is welkom hier
ik geloof het wel jaquote:Op maandag 26 mei 2014 02:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Choco, je bent te lief voor deze wereld.
okquote:Op maandag 26 mei 2014 02:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ken "ons muisje" een beetje ...
Dat is best lief van je hoor, maar ik raak niet echt uit m'n evenwicht van wat Huub zegt, dat weet Huub nu trouwens ookquote:Op maandag 26 mei 2014 02:03 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ja leuk hoor maar als ik het voor Jian opneem in de Cos gaat ie ineens Huub bijvallen die hem nota bene van pedofiele neigingen betichtte!Waar blijf ik dan?
leuk hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2014/2NV_0039_009R.jpg]&set=key[rotate],value[2.35]&set=key[width],value[4147]&set=key[height],value[4849]&set=key[x],value[753]&set=key[y],value[268]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Nee dat ben ik niet natuurlijk. En nee ik heb ook niet dezelfde maat.
Maar hij komt echt helemaal tot aan mijn voeten.
Ik ben een hippie bloemetjesjurk.
Wat zal dat je beeeeeldig staanquote:Op maandag 26 mei 2014 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2014/2NV_0039_009R.jpg]&set=key[rotate],value[2.35]&set=key[width],value[4147]&set=key[height],value[4849]&set=key[x],value[753]&set=key[y],value[268]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Nee dat ben ik niet natuurlijk. En nee ik heb ook niet dezelfde maat.
Maar hij komt echt helemaal tot aan mijn voeten.
Ik ben een hippie bloemetjesjurk.
Dank je welquote:Op maandag 26 mei 2014 02:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja joh.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het was saai en koud zonder jou, dit mag niet nog eens gebeuren
Je ging terug naar een primitieve status?quote:Op maandag 26 mei 2014 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja joh.
Maar ik schrok wel van hoe ik me voelde zonder internet.
Das leuk voor Huub maar ik voel.me voor zeik gezet terwijl ik het voor je opneem snap je?quote:Op maandag 26 mei 2014 02:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is best lief van je hoor, maar ik raak niet echt uit m'n evenwicht van wat Huub zegt, dat weet Huub nu trouwens ook
denk eerder agressief en zeer gefrustreerd en alles behalve blijquote:Op maandag 26 mei 2014 02:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je ging terug naar een primitieve status?
Huhquote:Op maandag 26 mei 2014 02:11 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Das leuk voor Huub maar ik voel.me voor zeik gezet terwijl ik het voor je opneem snap je?
En wat zei ik ook al weer?quote:Op maandag 26 mei 2014 02:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
denk eerder agressief en zeer gefrustreerd en alles behalve blij![]()
quote:
Dat hoop ik niet zeg, ik ben nog wat onzeker zo in de grote SC zeg maar ...quote:Op maandag 26 mei 2014 02:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en ik meen het nog echt ook, geen sarcasme ofzo
terug naar een primitieve status, ik zat te tikken toen jij dat plaatste of bedoel je iets andersquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 02:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Wat ben jij flauw.
Ik heb een ding met dat soort jurken. Ik zie me dan al helemaal voor me, op het strand, beetje wapperen, Het zal er wel weer op neerkomen dat ik hem 1x draag, er over struikel op het strand want handen vol dus hem niet op kunnen tillen. En hij is lang.
Maar jeej!
Ik heb gezond gekookt, (en een boel weggegooid want ik vond witte bonen toch niet zo lekker), schoongemaakt en opgeruimd. geslapen en patience gespeeld op de laptop.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je ging terug naar een primitieve status?
maar je zit al net zolang als ik in het utopia topic volgens mij, ik zag jou juist altijd wel een beetje als oude garde. of in ieder geval 1 van de die hards die wel mee praat in de cosquote:Op maandag 26 mei 2014 02:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet zeg, ik ben nog wat onzeker zo in de grote SC zeg maar ...
Ik ken het van toen mijn laptop kapot ging.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb gezond gekookt, (en een boel weggegooid want ik vond witte bonen toch niet zo lekker), schoongemaakt en opgeruimd. geslapen en patience gespeeld op de laptop.
Zeeën van tijd heb je dan opeens.
Is er vast wel een of andere Stefano die dat al gedaan heeft.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:15 schreef Jian het volgende:
Misschien kunnen Liesje en Joezi samen een modemerk starten, Jolie, wel snel vastleggen hoor
quote:Op maandag 26 mei 2014 02:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb gezond gekookt, (en een boel weggegooid want ik vond witte bonen toch niet zo lekker), schoongemaakt en opgeruimd. geslapen en patience gespeeld op de laptop.
Zeeën van tijd heb je dan opeens.
De oude garde is star, ik ben juist heel soepel, ik hoor daar niet bij hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 02:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
maar je zit al net zolang als ik in het utopia topic volgens mij, ik zag jou juist altijd wel een beetje als oude garde. of in ieder geval 1 van de die hards die wel mee praat in de cos
Dat ik het voor je opnam tegen Huub en jij hem toen ging bijvallen, wat snap je daar niet aan, zucht.quote:
Euhm. Deze gaat wel denk ik want niet zo wijd. Maar ik had zo een witte enorm uitlopende witte rok, ook tot aan mijn voeten, en toen fietste ik naar huis op mijn oude fiets en die heeft maar een halve kettingkast en toen kwam die rok in de ketting. Maar ook gelijk helemaal. Hij rolde zich op tussen de ketting en de as van mijn achterwiel zeg maar. En dan gaat het snel hoor, Hij zat er zover in gedraaid dat ik zodra ik afstapte in mijn slip stond, halve rok in het wiel. Was mijn allerfijnste rok.quote:
gelukkig maar dan, want ja die zijn star jaquote:Op maandag 26 mei 2014 02:18 schreef Jian het volgende:
[..]
De oude garde is star, ik ben juist heel soepel, ik hoor daar niet bij hoor
Ik Huub bijvallen??? that'll be the dayquote:Op maandag 26 mei 2014 02:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dat ik het voor je opnam tegen Huub en jij hem toen ging bijvallen, wat snap je daar niet aan, zucht.
quote:Op maandag 26 mei 2014 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euhm. Deze gaat wel denk ik want niet zo wijd. Maar ik had zo een witte enorm uitlopende witte rok, ook tot aan mijn voeten, en toen fietste ik naar huis op mijn oude fiets en die heeft maar een halve kettingkast en toen kwam die rok in de ketting. Maar ook gelijk helemaal. Hij rolde zich op tussen de ketting en de as van mijn achterwiel zeg maar. En dan gaat het snel hoor, Hij zat er zover in gedraaid dat ik zodra ik afstapte in mijn slip stond, halve rok in het wiel. Was mijn allerfijnste rok.
[..]
Euhm. Deze gaat wel denk ik want niet zo wijd. Maar ik had zo een witte enorm uitlopende witte rok, ook tot aan mijn voeten, en toen fietste ik naar huis op mijn oude fiets en die heeft maar een halve kettingkast en toen kwam die rok in de ketting. Maar ook gelijk helemaal. Hij rolde zich op tussen de ketting en de as van mijn achterwiel zeg maar. En dan gaat het snel hoor, Hij zat er zover in gedraaid dat ik zodra ik afstapte in mijn slip stond, halve rok in het wiel. Was mijn allerfijnste rok.
Stelletje botterikenquote:Op maandag 26 mei 2014 02:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
gelukkig maar dan, want ja die zijn star jaen blaffen vaak
Je neemt het te serieus. Ruzie maken is voor sommigen gewoon een beetje entertainment. Het zal ook wel geen echte ruzie geweest zijn. Een beetje sparren, jongens onder elkaar.quote:Op maandag 26 mei 2014 02:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dat ik het voor je opnam tegen Huub en jij hem toen ging bijvallen, wat snap je daar niet aan, zucht.
[..]
oen fietste ik naar huis op mijn oude fiets en die heeft maar een halve kettingkast en toen kwam die rok in de ketting. Maar ook gelijk helemaal. Hij rolde zic
Dat vraag ik toch niet, ik hou het er maar op dat dat jouw beleving is geweestquote:Op maandag 26 mei 2014 02:20 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ja ik ga ff 87 cossen terug zitten zoeken nou goed!
lol Jian is een die hard oude garde kloon, naiefjequote:Op maandag 26 mei 2014 02:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
gelukkig maar dan, want ja die zijn star jaen blaffen vaak
Dat zal het zijn team Soury!quote:Op maandag 26 mei 2014 02:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je neemt het te serieus. Ruzie maken is voor sommigen gewoon een beetje entertainment. Het zal ook wel geen echte ruzie geweest zijn. Een beetje sparren, jongens onder elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |