quote:Op zondag 1 juni 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Engelaar vergelijken met De Guzman. Wat een belediging voor De Guzman.
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:38 schreef alors het volgende:
[..]dankje.
Ik had nog wat voor jeteveel zonnebankje gehad alors?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
[..]dankje.
Ik had nog wat voor jeAww wat leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
[..]dankje.
Ik had nog wat voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee ik zonnebank nooit, het vertekend een beetje, ik ben niet zo vies bruin hoor.quote:
[..]dankje.
Ik had nog wat voor jeKan je dat ook met mijn naam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
[..]dankje.
Ik had nog wat voor jeIk kan niet ontkennen dat ik een beetje jaloers ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig maarquote:Op zondag 1 juni 2014 22:40 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ik zonnebank nooit, het vertekend een beetje, ik ben niet zo vies bruin hoor.
Bedankt.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond dit een leuke opmerking, ga zo door.
Met welke hand moet ik de foto dan makenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij mijn naam kan je beide handen gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |