abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † vrijdag 13 oktober 2017 @ 00:19:01 #76
88815 The_Emotion
98.3
pi_174389158
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:46 schreef Cyanide- het volgende:
Waarom zit Silvan Stoet al anderhalve week ineens in de ochtend? Lex op vakantie?
Denk het.
Vind die Lex maar niets, maar het is beter dan Giel Beelen.
Maar sws is Radio 10 prettiger luisteren dan Veronica
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_174559668
Schopje naar het forum Muziek!

Meer over deze wijziging kun je hier lezen: MED / Een fonkelnieuw forum: Films & Series!
  woensdag 4 april 2018 @ 12:30:44 #78
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_178299295
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 april 2018 @ 16:03:36 #79
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178303964
Toch lekker hoor als Evers ook nog komt heb je daar toch wel een prima team zitten.

Evers, Ekdom, Someren.

Hoop wel dat Ekdom in de ochtend blijft.
  † In Memoriam † dinsdag 10 april 2018 @ 00:41:57 #80
88815 The_Emotion
98.3
pi_178418687
Ik ben niet zo bekend met Ekdom, maar schijnt een grote naam zijn in de radiowereld.
Hoop wel dat hij leuker is dan Lex, die vind ik maar zozo.

Somertijd blijft leuk met de onderbroekenlol, en 80's @ 8 is toch mijn favoriete uurtje
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 10 april 2018 @ 06:37:25 #81
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_178420154
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 10 april 2018 @ 06:37:50 #82
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_178420157
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 april 2018 00:41 schreef Remqo het volgende:
Ik ben niet zo bekend met Ekdom, maar schijnt een grote naam zijn in de radiowereld.
Hoop wel dat hij leuker is dan Lex, die vind ik maar zozo.

Somertijd blijft leuk met de onderbroekenlol, en 80's @ 8 is toch mijn favoriete uurtje
Toen ik dit topic begon was het nog in de ochtend, vond ik beter ;(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_178423523
Benieuwd wat Lek Gaarhuis dan gaat doen, zo slecht vond ik 'm niet eigenlijk. Zo sneu zijn als hij nu alweer mag wieberen door de expansiedrift van ome Sjonnie
pi_178424584
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 april 2018 11:52 schreef Cyanide- het volgende:
Benieuwd wat Lek Gaarhuis dan gaat doen, zo slecht vond ik 'm niet eigenlijk. Zo sneu zijn als hij nu alweer mag wieberen door de expansiedrift van ome Sjonnie
lek? :)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_180553709
quote:
Lex Gaarthuis naar de avond van Radio 10

Lex Gaarthuis verhuist van de ochtend naar de avond op Radio 10. De dj gaat op de doordeweekse avond een programma maken van 21:00 tot 00:00 uur. Hiermee maakt Radio 10 de programmering breder door ook in de avond gepresenteerde programma’s te maken.

Door de komst van Gerard Ekdom naar Radio 10 verloor Lex zijn ochtendshow. Hierna was lange tijd onduidelijk wat de dj zou gaan doen, nu wordt het dus de avondshow ‘Laat met Lex’.

Lex Gaarthuis over zijn nieuwe programma: “Na tien jaar ochtendshows presenteren ga ik nu die andere show op mijn radio-bucketlist maken: een eigen late-night show. Toen ik deze wens uitte binnen Radio 10 werd er meteen enthousiast op gereageerd. Ik ben er blij mee dat ik ook de komende jaren onderdeel blijf van het leukste radiostation van Nederland.”

Roland Snoeijer, radio director Radio 10: “Steeds meer luisteraars hebben het geluid van Radio 10 de afgelopen tijd ontdekt en nu bieden we ook in de late avond een uniek programma. Lex is de perfecte host om de dag mee af te sluiten, met humor en openheid en interactie met de luisteraars. We zijn dan ook erg blij dat hij zijn contract bij Radio 10 heeft verlengd.”

Ochtendshow
Lex begon zijn landelijke Radiocarrière bij 100% NL waar hij in het weekend te horen is. Hierna stapt hij over waar hij na verloop van tijd de ochtendshow gaat maken.

Na een uitstapje naar NPO 3FM in 2010 stapt hij toch weer over naar SLAM!FM voor de ochtendshow en uiteindelijk keert hij in 2013 terug op het oude nest van 100% NL voor de ochtendshow. Hier is hij drie jaar lang te horen.

In 2017 stapt hij over naar Radio 10 waar hij sindsdien de ochtendshow maakt.

‘Laat met Lex’ is vanaf maandag 3 september te horen tussen 21:00 en 00:00 uur op Radio 10. Die dag start Gerard Ekdom met zijn nieuwe ochtendshow van 6:00 tot 10:00 uur.


[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2018 10:43:49 ]
  maandag 3 september 2018 @ 11:51:57 #87
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_181659915
*kickje*

http://www.mediacourant.n(...)-van-nieuwe-manager/

quote:
De Quote komt deze maand met een verbijsterend verhaal over Berber Keur, de nieuwe manager van Gerard Ekdom. Het blad schrijft over de discutabele werkwijze van deze 39-jarige dame. Dat is te lezen in de kiosk. De onthullingen zijn dermate pikant dat Berber Keur op agressieve, bijna Kemna-achtige wijze heeft geprobeerd om de publicatie tegen te houden. Zelfs het advocatenkantoor van Peter R. de Vries is daar aan te pas gekomen. Dat bleef uiteindelijk bij veel blaffen en niet bijten.

Aanvankelijk was de Quote vooral benieuwd wie Berber Keur is, aangezien zij door Ekdom werd genoemd in zijn afscheidsspeech op NPO Radio 2. “Mijn partner in crime met wie ik zakelijk de toekomst in ga. Thanks voor alles“, zei hij.

De Quote: “Wat Ekdom niet weet is dat zijn mededeling met enige ontsteltenis wordt opgevangen door menig inwoner van Hillywood. Vele ingewijden vrezen dat de als zeer naïef te boek staande Ekdom ‘het nieuwste slachtoffer’ is van zijn nieuwbakken zakenpartner, die door sommigen wordt gemeden en door velen gevreesd.”

Tijdens zijn onderzoek stuitte de Quote op haar duistere kant, die wordt gekenmerkt door rechtszaken, intimidatie, stalkingspraktijken en controledrift, aldus het blad. Ze blijkt een spoor van vernieling te hebben nagelaten, aldus de Quote.

“Het liefst zouden we Gerard waarschuwen, want ze gaat hem leegtrekken“, zegt een zeer goede bekende van de dj, die niet met naam genoemd durft te worden. “Deze mevrouw moet je niet op je pad tegenkomen. Ik ben echt als de dood voor haar.”

Dat klinkt overdreven, maar ook Quote heeft ‘aan den lijve ondervonden hoe intimiderend en agressief Keur te werk gaat’.

Geen rol van betekenis

Aanvankelijk vond Berber Keur het nog leuk dat Quote aandacht aan haar wilde besteden. De dame verkoopt zich graag als een mysterie, ze duikt her en der op, maar niemand blijkt te weten wat ze nou eigenlijk doet. Ze lijkt met bluf bepaalde posities te bereiken en stapte bijvoorbeeld ook zelf brutaal op Gerard Ekdom af. “Het feit dat ik hém benaderde is zakelijk gezien natuurlijk het hoogst haalbare. Zo ben ik: als ik iets in mijn hoofd heb, wil ik het hebben“, zegt ze zelf.

Volgens kenners is Keur vooral een lege huls. “Laat ik het zo zeggen: in vergaderingen valt zelden haar naam. Ze speelt geen vooraanstaande rol in de mediawereld“, vat 100% NL-directeur Herbert Visser het samen.

En toch gelooft Ekdom heilig in haar. De dj, die nooit eerder een manager heeft gehad, zegt: “Ik heb veel mensen in het vak fouten zien maken; dat wil ik voor zijn. Daarom word ik nu ondernemer, dat is best spannend. Ik deed alles zelf, maar nu laat ik het zakelijke gedeelte aan haar over.”

Fantast

De Quote heeft met circa dertig oud-collega’s en kennissen van Berber Keur gesproken, waarvan ‘opmerkelijk veel’ haar omschrijven als ‘fantast’, ‘niet van deze wereld’, ‘manipulatief’ en ‘intimiderend’.

Ze zou bij haar vorige werkgever VHU Europe, een bedrijf dat radiojingles en visuals maakt, op een ‘vreemde, agressieve manier’ met personeel zijn omgegaan. Eén bron deed zelfs aangifte wegens bedreiging ‘toen Berber Keur het over de veiligheid van mijn kinderen ging hebben als ik niet snel ging betalen’.

En dan is er nog het verhaal van ‘een uitgebreide aangifte’ die advocaat Gerard Spong heeft gedaan tegen Keur van verduistering en belaging. Ze heeft zelfs een contactverbod gekregen van tien jaar opgelegd gekregen, omdat ze een Friese bouwondernemer bleef benaderen op een wijze ’die niet ver af ligt van stalking’.

Berber dreigt

En zo staat het Quote-artikel bol van de verhalen over deze mevrouw. Zij is daar niet gelukkig mee, dus heeft ze het advocatenkantoor van Peter R. de Vries ingeschakeld. Zijn zoon, advocaat Royce de Vries, noemt het artikel ‘eenzijdig, onjuist en tendentieus’.

Keur ontkent bijvoorbeeld een fantast te zijn. “Ter referentie krijgen we een ondertekende verklaring van haar huisarts te zien die stelt dat er geen aanwijzingen zijn voor een persoonlijkheidsstoornis.”

Het tegen Quote aangespannen kort geding om publicatie te voorkomen werd drie kwartier voor aanvang van de zitting ingetrokken. “Haar blaffende amice De Vries mailt dat bij een eventueel onwelgevallige publicatie ‘een zeer uitgebreide rectificatie’ zal worden geëist en Quote-uitgever Hearst aansprakelijk zal worden gesteld voor te lijden schade.”

Ekdom

Wat vindt Ekdom hier nou allemaal van? “Ik weet niet wat ik hoor“, zegt hij.

Volgens hem klopt er in elk geval niets van dat contactverbod. “Het is andersom! Maar ik ga er niet tussen zitten, het is niet mijn probleem. Ze is heel goed in haar vak, niets dan lof.”

Een paar dagen later geeft Ekdom aan dat hij niet met negatieve publiciteit wil dealen en na publicatie in overleg wil met Keur over de voortzetting van de samenwerking.
:{
pi_181661307
Asociale Berbers, whats new?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2018 13:04:40 ]
  donderdag 13 september 2018 @ 15:49:14 #89
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_181880782
Deze week voor het eerst het nieuwe ochtendprogramma van Ekdom gehoord op Radio 10 en het klinkt vertrouwd. Ik luisterde al naar zijn ochtendprogramma op Radio 2, en eigenlijk is het niet veel anders.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_181989685
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:49 schreef Peter88Online het volgende:
Deze week voor het eerst het nieuwe ochtendprogramma van Ekdom gehoord op Radio 10 en het klinkt vertrouwd. Ik luisterde al naar zijn ochtendprogramma op Radio 2, en eigenlijk is het niet veel anders.
Behalve dan die ongelooflijke kutmuziek die hij moet draaien...Ik schakel tussen npo2 en radio 10 in, zodra de muziek ingestart wordt. Ik heb het idee dat hij, qua muzieksmaak totaal niet uit de verf komt.. Check alleen al die simpele songs die via Dr. Pop worden aangevraagd.. Dat is vanaf nu ook compleet gescript...
  dinsdag 18 september 2018 @ 21:21:11 #91
406245 Ivy_Mike
Zo'n grote paddowolk BAM
pi_181993308
Is Radio 10 nu, te vergelijken met Radio10Gold van vroeger?
'It's a boy'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')