Dus je bent al wel uit de kast soort van maar niet niet helemaal?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:54 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Beste vriendin? Omdat ik homo ben moet ik ook een beste vriendin hebben? xD
Nou ik heb die vriend toch. Als iemand het begrijpt is hij het wel.
M'n moeder is wel tolerant, maar ze maakt wel ook altijd van die opmerkingen die insinueren dat ze het niet echt heeft begrepen. Zoals de mogelijke kinderen die uit mij en m'n toekomstige partner zouden komen. Nou dat gaat 'm dus echt niet worden
Wat verstaan jullie met uit de kast? Ik ben niet openlijk homoseksueel. Als mensen me op straat dingen vragen als ''heb je al een vriendin'' zal ik niet zeggen ''nee want ik val op mannen''.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:57 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Dus je bent al wel uit de kast soort van maar niet niet helemaal?
Nou, ik vind het niet zo'n zwart-wit iets van 'je bent er in of er uit'. Je hebt je eerste stappen gezet, dus je moeder weet het en je vriend ook? Die drempel ben je dus over.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:58 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Wat verstaan jullie met uit de kast? Ik ben niet openlijk homoseksueel. Als mensen me op straat dingen vragen als ''heb je al een vriendin'' zal ik niet zeggen ''nee want ik val op mannen''.
Mensen vragen dat niet. Hoogstens als grapje als ik geen interesse toon in een meisje.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:01 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Nou, ik vind het niet zo'n zwart-wit iets van 'je bent er in of er uit'. Je hebt je eerste stappen gezet, dus je moeder weet het en je vriend ook? Die drempel ben je dus over.
Er wordt nu niet van je verwacht dat je met spandoeken, toeters en bellen over straat gaat natuurlijk, maar als iemand vraagt of je op mannen valt, ontken je dat dan?
Er zijn 999 andere manieren om andere homo's te leren kennen. Als je niet van feesten en dansen houdt, waarom zou je daar dan naar toe gaan? Gewoon lekker doen wat je leuk lijkt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:05 schreef Apenbeest het volgende:
Tja, kijk ik ben niet echt een feestbeest. En als ik het op de zenuwen heb, wat ik geheid zal hebben als ik naar zoiets toega aangezien ik dan een hoop moet overwinnen, heb ik ook niet bepaald zin om te dansen ofiets. Dus ergens is het ook helemaal niks voor mij, maar voor altijd op m'n kamer blijven zitten dromen over de ideale man brengt ook niets natuurlijk...
Het is mijn lijstje niet!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:24 schreef Peter het volgende:
Waarom heeft niemand die jongen nog om z'n foto gevraagd?En waar is Ambi's lijstje?
Misschien heeft je 'date' je aangestoken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:02 schreef Cosmo. het volgende:
Waarom heb ik opeens zo'n moeite met Nederlands..
Ik denk het, maar hij leert snel NL.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Misschien heeft je 'date' je aangestoken.
Och och, er zijn ergere dingenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:09 schreef Dirk. het volgende:
Je bent eigenlijk een soort Anne Frank. Niet echt in de kast, maar meer een soort van erachter verstopt.
Zoals? Ik ken die manieren namelijk niet xDquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:27 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Er zijn 999 andere manieren om andere homo's te leren kennen. Als je niet van feesten en dansen houdt, waarom zou je daar dan naar toe gaan? Gewoon lekker doen wat je leuk lijkt.
Nou, waar beginnen we.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:49 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Zoals? Ik ken die manieren namelijk niet xD
Aight.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:56 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Nou, waar beginnen we.
Een FOK!-meet
Grindr
Tinder
Gay.nl
Hornet
PlanetRomeo
Gaybar
Random gay feest #1
Random gay feest #2..3...4..5..6789
Pann
Friso (oh nee wacht..)
De trut
Op straat
Gaypride
Roze zaterdag
Gay bioscoop
Ontmoetingsplaatsen
Thermos
etc etc
Al leer je niet echt homo's kennen bij sommige opties.
Ik wijs net 3 opties af en dan ben ik al moeilijk? Please.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:14 schreef Luigi het volgende:
Gelukkig ben je verder wel heel makkelijk enzo, dat scheelt!
Oh, gaat het nog wel door?quote:
Die eerste 2 vind je me ook niet hoor, maar de gay pride is echt reuze gezellig! De ontspannen en gemoedelijke sfeer, daar gaat het om. Niet het hysterische, want dat valt reuze mee. Het is druk en gezellig.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:19 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Ik wijs net 3 opties af en dan ben ik al moeilijk? Please.
Vind het gewoon onprettig een sauna, al sinds ik klein was vond ik het niet prettig om naakt te zijn met andere mensen. Maar omdat ik homo ben moet ik het dan ineens maar doen? Wat een onzin.
Ontmoetingsplaatsen zijn gewoon voor viespeuken. Sorry dat ik het zeg.
En Gaypride is toch nog wel een tikkeltje hysterischer dan een club. De beelden liegen er niet om. Dus dan lijkt me een kroeg/bar nog altijd de minst erge optie.
Ik zeg niet dat je iets moet omdat je homo bent, geen idee waar je dat vandaan haalt, maar het klinkt een beetje alsof je iets wilt doen maar liever ook weer niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:19 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Ik wijs net 3 opties af en dan ben ik al moeilijk? Please.
Vind het gewoon onprettig een sauna, al sinds ik klein was vond ik het niet prettig om naakt te zijn met andere mensen. Maar omdat ik homo ben moet ik het dan ineens maar doen? Wat een onzin.
Ontmoetingsplaatsen zijn gewoon voor viespeuken. Sorry dat ik het zeg.
En Gaypride is toch nog wel een tikkeltje hysterischer dan een club. De beelden liegen er niet om. Dus dan lijkt me een kroeg/bar nog altijd de minst erge optie.
Vorig jaar 1 behaarde reet gezien, ik heb nogsteeds nachtmerries.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:27 schreef Dirk. het volgende:
"De beelden liegen er niet om"?!
Vorm anders je mening nadat je het zélf ervaren hebt, ofzo. Dat feest is zo belegen als de huishoudbeurs. En die ene gast die wel echt in z'n blote reet staat (niet op de ING boot, 538 boot, Telfort boot of Waternet boot) dat ben ik..
Veel plezier in je kast verder. Ik kan hier nog dagen over doorzagen met/voor je, maar ik ga iets leuks doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |