M'n vader is dood, dus daar heb ik geen last van xDquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:36 schreef Dirk. het volgende:
Kroegen kun je gewoon binnenstappen, natuurlijk.
Waarom kom je niet uit de kast? Eruit is veel beter dan er in hoor..
Behalve als je vader hoofdredacteur is van het Reformatorisch Dagblad. Ofzo. Dan niet.
miet·je (het; o) (scheldwoord; informeel)quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:44 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
M'n vader is dood, dus daar heb ik geen last van xD
Maar omdat ik daar gewoon de moed niet voor heb.
Geeft nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:45 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
miet·je (het; o) (scheldwoord; informeel)
1
mannelijke homoseksueel
2
slappeling, halve zachte
Wij allemaal.quote:
quote:
Ja inclusief jij.quote:
We've all been there en geloof me... *Alles* zoveel makkelijker wordt als je 't eenmaal verteld hebt. Je draagt een enorme last op je schouders nu.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:44 schreef Apenbeest het volgende:
Maar omdat ik daar gewoon de moed niet voor heb.
Dat was iemand anders die een hetero probeerde te verkopen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:49 schreef Dirk. het volgende:
[..]
We've all been there en geloof me... *Alles* zoveel makkelijker wordt als je 't eenmaal verteld hebt. Je draagt een enorme last op je schouders nu.
Heb je niet een beste vriendin waar je je ei bij kwijt kunt ofzo?
Hee, er zat hier toch een meisje?? Die kwam je hier verkopen als vis op de markt.
Zijn je familie en vrienden tolerant, algemeen genomen?
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:50 schreef Dirk. het volgende:
Oh sorry. Ik was die dag even halfzacht langsgefladderd en kreeg het slecht mee.
quote:
Beste vriendin? Omdat ik homo ben moet ik ook een beste vriendin hebben? xDquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:49 schreef Dirk. het volgende:
[..]
We've all been there en geloof me... *Alles* zoveel makkelijker wordt als je 't eenmaal verteld hebt. Je draagt een enorme last op je schouders nu.
Heb je niet een beste vriendin waar je je ei bij kwijt kunt ofzo?
Hee, er zat hier toch een meisje?? Die kwam je hier verkopen als vis op de markt.
Zijn je familie en vrienden tolerant, algemeen genomen?
Ja ik heb opeens de tijd, mijn 'date' ligt met koorts op bed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |