You, me en een stripje blauw. Pannen van het dak.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:19 schreef Luigi het volgende:
Ben ik eens niet zo stijfjes, is het weer niet goed..
Ja.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:20 schreef Dirk. het volgende:
MIJN KIP WAS STUK, ZAGEN JULLIE HET?!?!?! Zeg effe.
Tot ie rauw en rood is en de vellen er aan hangen? Dat?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:20 schreef Dirk. het volgende:
[..]
You, me en een stripje blauw. Pannen van het dak.
Platonisch, uiteraard..
Nee.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:20 schreef Dirk. het volgende:
MIJN KIP WAS STUK, ZAGEN JULLIE HET?!?!?! Zeg effe.
Nou die vriend van mij kwam er mee. Ik zei gewoon dat ik brede mannen val. Of dat nu echt onder de categorie beer valt weet ik ook niet. Zolang het maar niet meer vet dan spieren is.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:19 schreef Dirk. het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA.
Het COC. Wat overigens minder stom is dan je denkt, maar dat bedoelde ik niet..
Ik bedoelde gewoon de bars. Daar heb je geen toegangskaartje voor nodig en het is makkelijker in- en uitlopen, wat het een stuk laagdrempeliger maakt.
Ik neem aan dat je een berenfeest had uitgezocht omdat dat het type man is waar je op valt?
Hij vergat een O.quote:
Dat heb ik nu.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:21 schreef Luigi het volgende:
Tot ie rauw en rood is en de vellen er aan hangen? Dat?
Een beetje van die "echte mannen", zeg maar?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:21 schreef Apenbeest het volgende:
Nou die vriend van mij kwam er mee. Ik zei gewoon dat ik brede mannen val. Of dat nu echt onder de categorie beer valt weet ik ook niet. Zolang het maar niet meer vet dan spieren is.
Oh, nee, mijn ebolaschurftpoliocholerapus is over (na 6 wekenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:25 schreef Luigi het volgende:
Nog steeds [dat] of is dit weer [iets anders]?
Jaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:22 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Een beetje van die "echte mannen", zeg maar?
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:26 schreef Apenbeest het volgende:
Geen gebroken polsjes, sjaaltjes en dat soort taferelen voor mij. Althans niet in m'n bed.
Ohhhh! Begin dan gewoon een verkenningstocht.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:27 schreef Apenbeest het volgende:
21. Niet zover van A'dam, dus de afstand is geen probleem.
Maar hoe groot is de kans dat je bekenden tegenkomt op dat soort plekken? Ik ben niet uit de kast en dat wil ik wel graag zo houden. Zijn het van die plekken waar je heel opvallend in de rij staat of is het allemaal een beetje verborgen?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:30 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ohhhh! Begin dan gewoon een verkenningstocht..
Je bent jong en er ligt een stad 'vol' homo entertainment aan je voeten.
Stap her en der eens naar binnen en kijk of het al dan niet je ding is. If not dan hoef je in ieder geval niet eindeloos in de trein terug naar Herenveen ofzo.
Niks mis met Heerenveen jongen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:30 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ohhhh! Begin dan gewoon een verkenningstocht..
Je bent jong en er ligt een stad 'vol' homo entertainment aan je voeten.
Stap her en der eens naar binnen en kijk of het al dan niet je ding is. If not dan hoef je in ieder geval niet eindeloos in de trein terug naar Herenveen ofzo.
NEE ZEKER NIET MAAR WEL ALS JE ER NAAR TERUG MOET MET DE TREIN OMDAT JE ER NA VIJF MINUTEN AL ACHTERKWAM DAT OP DE BODEM VAN HET BUBBELBAD IN DE THERMOS ALLEEN GEBRUIKTE CONDOOMS TE VINDEN WAREN EN NIET DE LIEFDE VAN JE LEVEN!!!!!!quote:
Gaan mensen serieus op zoek naar de liefde van hun leven in het bubbelbad van Thermos? Misschien moet ik daar ook eens kijken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:37 schreef Dirk. het volgende:
[..]
NEE ZEKER NIET MAAR WEL ALS JE ER NAAR TERUG MOET MET DE TREIN OMDAT JE ER NA VIJF MINUTEN AL ACHTERKWAM DAT OP DE BODEM VAN HET BUBBELBAD IN DE THERMOS ALLEEN GEBRUIKTE CONDOOMS TE VINDEN WAREN EN NIET DE LIEFDE VAN JE LEVEN!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |