Ja hoor, genoeg bears die van twinkies houden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:10 schreef Apenbeest het volgende:
Ey jongens,
Iemand hier ooit naar een bear feest geweest? Kun je daar heengaan als je zelf geen bear bent?
Ik ben geen twinkie. Heb alleen geen haarquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:57 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ja hoor, genoeg bears die van twinkies houden.
Nou dan gaan we daar misschien maar 's naartoequote:Op donderdag 29 mei 2014 22:40 schreef Cosmo. het volgende:
Dan nog, zolang het geen 'bears only' is.
Ja klopt. Dat was 'tquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:07 schreef Dirk. het volgende:
Bear Necessity of Furball, dus.
Is iedereen meer dan welkom, zoals Cosmo al zei.
Oke. En wat moet ik me er bij voorstellen? Wat voor soort mensen komen er? Is het een groot ding of juist klein? Makkelijk toegankelijk voor iemand die er eigenlijk een beetje tegenop kijkt om voor het eerst naar een gay club te gaan?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:54 schreef Dirk. het volgende:
Ik was er vroeger bijna altijd, tegenwoordig niet meer..
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:23 schreef Dirk. het volgende:
Er loopt van alles wat. Het is voor "bears & admirers" dus dat is heel breed. Hele gemoedelijke sfeer, geen dresscode.
Enige waar je misschien even aan moet wennen als je nog nooit in een gay club geweest bent is dat (pak 'm beet) 70% van de bezoekers aan de pillen gaat. Geeft geen vervelende sfeer ofzo, maar just so you know dat iedereen staat te stuiteren na een paar uur.
Dat is in QAF ook altijd. Hoopte eigenlijk dat het maar stereotypering was. Maar waarom gebeurd dat zoveel in de gayscene dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:23 schreef Dirk. het volgende:
Er loopt van alles wat. Het is voor "bears & admirers" dus dat is heel breed. Hele gemoedelijke sfeer, geen dresscode.
Enige waar je misschien even aan moet wennen als je nog nooit in een gay club geweest bent is dat (pak 'm beet) 70% van de bezoekers aan de pillen gaat. Geeft geen vervelende sfeer ofzo, maar just so you know dat iedereen staat te stuiteren na een paar uur.
QaF =/= realiteit. En het is niet iets typisch gayscene, andere scenes lopen ook genoeg te stuiteren.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:35 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
[..]
Dat is in QAF ook altijd. Hoopte eigenlijk dat het maar stereotypering was. Maar waarom gebeurd dat zoveel in de gayscene dan?
Persoonlijk vind ik het namelijk een afknapper als mensen drugs gebruiken. Dus als het zoals jij 70% is zou dat al moeten betekenen dat 70% ook al bij voorbaat afvalt voor mij.
Snap ik. Maar 70% is wel erg veel. Het kan toch niet zijn dat omdat mensen homoseksueel geaard zijn ze automatisch ook drugliefhebbers zijnquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:43 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
QaF =/= realiteit. En het is niet iets typisch gayscene, andere scenes lopen ook genoeg te stuiteren.
Ik denk dat Dirk eigenlijk 69% bedoelde.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:48 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Snap ik. Maar 70% is wel erg veel. Het kan toch niet zijn dat omdat mensen homoseksueel geaard zijn ze automatisch ook drugliefhebbers zijn
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:54 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik denk dat Dirk eigenlijk 69% bedoelde.
Dit.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:55 schreef Ambiguiteit het volgende:
Met andere woorden, neem alles niet zo letterlijk en ga er gewoon naar toe, ontdek het zelf, vorm je eigen oordeel.
Ja. Blauwe vitaminepillen bijvoorbeeld!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:01 schreef Dirk. het volgende:
Overigens vind ik iemand aan de pillen veel minder vervelend dan iemand die katjelam is, maar realiseer me dat ik daar misschien niet helemaal objectief in ben.
Je bedoeld OCO of iets dergelijks? Zo'n homojongerengroep? Nee dan toch nog altijd liever Bear Necessity denk ikquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:14 schreef Dirk. het volgende:
Dan heb je 't samen echt wel gezellig hoor. Het is een gemoedelijk feest.
En als je je toch teveel zorgen maakt: tussen thuis op je kamer en Bear Necessity zit nog een scala aan opties.
HAHAHAHAHAHAHA.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:17 schreef Apenbeest het volgende:
Je bedoeld OCO of iets dergelijks? Zo'n homojongerengroep? Nee dan toch nog altijd liever Bear Necessity denk ik
Meer blauwe pilletjes dus.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:19 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ben ik eens niet zo stijfjes, is het weer niet goed..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |