SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 mei 2014 23:47 schreef Ambiguiteit het volgende:
Gelukkig is er nog bijna niemand binnen hier op het werk, dus ik kon ze alvast ff bekijken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 09:26 schreef Ang3l het volgende:
WTF met die TT?
Ik ga eens ff teruglezen......
Dat lijkt wel een Kindergrindr.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest opeens aan Ang3l denken.
Hij heeft z'n leeftijdsgrens natuurlijk laag staan. Duh.quote:
Zijn daar sites voor?!quote:Op maandag 26 mei 2014 18:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAAAAAAAAA, oh em geeeee.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:07 schreef NJ het volgende:
Gevonden op een oude back-up die nog bij m'n ouders lag!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn, wat was ik daar jong!!
Misschien hadden ze beter op SECRET gekunnenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:37 schreef Dirk. het volgende:
[..]
HAHAHAHAAAAAAAAA, oh em geeeee.
Nou ja, je moet ergens beginnen zullen we maar zeggen.
Ik zie iemand die ik ken.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[ afbeelding ]
Och, ik zou ze allemaal wel doen hoor. Mits ouder dan 18.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:39 schreef Dirk. het volgende:
Ik zou "hoi" en "Ramón" (let op de accent aigu!!!!1!! Ramooooooooooon!) en die rooie baard rechtonderin doen.
*typt snel een secret*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |