ja ik geniet wel van de streams hoor en als ik iets mis kijk ik de filmpjes welquote:Op zondag 25 mei 2014 22:49 schreef isax het volgende:
[..]
joey ist einer grose Strassenmädchen (ik spreek dus echt geen duits)
en ik vind het echt humor eerste klas![]()
ik dacht dat het een saaie doos was
Als iemand zuur is ben jij dat wel. Erg grappig ben je ook niet. Je hoeft niet op me te reageren hoor.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:45 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Zuurtje vertel, waar wil je het over hebben, de winst van Front National, het weer, de coupe in Thailand of wat je vanavond gegeten hebt? Zeg het maar hoor?
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Als iemand zuur is ben jij dat wel. Erg grappig ben je ook niet. Je hoeft niet op me te reageren hoor.
SC FIGHT!quote:Op zondag 25 mei 2014 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Als iemand zuur is ben jij dat wel. Erg grappig ben je ook niet. Je hoeft niet op me te reageren hoor.
Bemoei je er niet mee, als die droge kortharige kut zo nodig in de aanval wil gaan.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, als die droge kortharige kut zo nodig in da aanval wil gaan.
Ik snap er geen zak vanquote:Op zondag 25 mei 2014 22:58 schreef isax het volgende:
http://www.rawfoodfestival.nl/
even vast in mijn agenda zetten dat ik dan zorg dat ik uit amsterdam ben![]()
ik ben dan misschien de afgelopen 12 jaar van alles geweest
maar raw food![]()
die matt monarch heeft mij geblokt op youtube omdat ik het gek vind hoe zijn kind word opgevoed
Volgens mij heeft ze het over een festival van Raw Food in Amsterdam.quote:
Oh fijn te wetenquote:Op zondag 25 mei 2014 23:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze het over een festival van Raw Food in Amsterdam.
Blijkbaar is ze daar niet zo van, want ze wil dan niet in Amsterdam zijn.
Matt Monarch, blijkbaar iemand die pro raw food is, heeft haar geblocked op YT vanwege kritiek.
Zoiets denk ik.
die lui eten alleen rauw voedsel. over het algemeen dus een smootie van een liter, 30 bananen en een grote bak sla.quote:
Ja het moet blijkbaar.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja dat meisje wil dat even delen met ons, snoezig toch.
ik deel alles ik kan toch niet worden weggestemtquote:Op zondag 25 mei 2014 23:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja dat meisje wil dat even delen met ons, snoezig toch.
Ik lust je wel rauwquote:Op zondag 25 mei 2014 23:03 schreef isax het volgende:
[..]
die lui eten alleen rauw voedsel. over het algemeen dus een smootie van een liter, 30 bananen en een grote bak sla.
heeft een mega grote volging maar die lui zijn knettertje gek lijkt wel.
die man die gaat spreken heeft een baby bijvoorbeeld
kind eet alleen rauw voedsel enzo omdat het kind zo puur mogelijk moet zijn
ik snap het niet helemaal
ik ben aan het kijken welke festivals er allemaal zijn deze zomer.
Ik zou een antipsychoticum adviseren in deze, binnen een half uur is ie dan uit je hoofdquote:Op zondag 25 mei 2014 23:04 schreef Voxs het volgende:
Ik heb nu al een uur het Starwarsdeuntje in mijn hoofd
Ben je verplicht of doe je interessant op niks afquote:Op zondag 25 mei 2014 23:03 schreef isax het volgende:
[..]
die lui eten alleen rauw voedsel. over het algemeen dus een smootie van een liter, 30 bananen en een grote bak sla.
heeft een mega grote volging maar die lui zijn knettertje gek lijkt wel.
die man die gaat spreken heeft een baby bijvoorbeeld
kind eet alleen rauw voedsel enzo omdat het kind zo puur mogelijk moet zijn
ik snap het niet helemaal
ik ben aan het kijken welke festivals er allemaal zijn deze zomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |