Ik kijk nooit op xhamster, nog nooit geweest.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:44 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nutteloos, zelfs op xhamster wordt dit afgekeurd
Jij bent duidelijk een man, waarom zet je dat niet even in je account zodat het er niet zo newbie uitziet?quote:
Waar dan? xvideos? you****, ****tube?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:44 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik kijk nooit op xhamster, nog nooit geweest.
Wou je met me flirten dan?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:45 schreef darkmond het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk een man, waarom zet je dat niet even in je account zodat het er niet zo newbie uitziet?
Je zal me vast te jong vindenquote:
Ik ben hommo hè.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anti-Turkije
quote:Op zondag 25 mei 2014 19:47 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik ben hommo hè.Ja dat weet ik ja, maar er zijn toch gewoon cato'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezo dan speciale site... maar oke.
Omdat er op die speciale site's dan ook weer categorieën zijn net als op een hetero site.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:48 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ja, maar er zijn toch gewoon cato'sHoezo dan speciale site... maar oke.
Oh zo, op een hetero site heb je alleen maar gay. Maar op een gay site weer homo's die behaard zijn, homo's met kromme penor etc...quote:Op zondag 25 mei 2014 19:49 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Omdat er op die speciale site's dan ook weer categorieën zijn net als op een hetero site.
Watquote:Op zondag 25 mei 2014 19:51 schreef darkmond het volgende:
[..]
Oh zo, op een hetero site heb je alleen maar gay. Maar op een gay site weer homo's die behaard zijn, homo's met kromme penor etc...
Oke ik snap 't
Nee.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:53 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wat wat?![]()
Is er geen ''real banana'' categorie met echte scheve zwansjes dan?![]()
Excuses...
quote:Op zondag 25 mei 2014 19:55 schreef darkmond het volgende:
[..]
Waarom zei je dat vorige keer dan tegen me toen je op cam stond
Fap jij daar opquote:Op zondag 25 mei 2014 19:59 schreef darkmond het volgende:
[..]
Echte fappers fappen dan ook op enge dingen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |