abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140350700
Hallo,

Ik wou net naar mijn vader en moeder gaan op zondag toen ik bij mijn auto kwam zag ik een marokkaans jongetje van een jaar of 14 gebukt bij mijn auto zitten, toen die me zag zei hij dat het licht los zat en dat hij het wou maken... Slechte leugen, hij rende weg maar ik weet wie het is, ik zie hem vaak op een basketbal veldje met een oud scootertje.

Maar nu het probleem, ik was er op tijd bij, het licht hangt helemaal los aan een draadje...
Maar ik heb hem nog wel.

Foto waarover het gaat:

Het gaat op zo'n soort auto, en om het onder lichtje (rechts).

Die bungelt zonder hou vast nu.
Toen ik bij mijn auto kwam, zag ik dat er achter het lichtje een stuk plastic los hing..
Ik keek wat het is en dit viel eruit .. .

Als ik het licht weer in de auto druk, dan zit hij er los in... dus als ik ga rijden hang het licht weer te bungelen aan het draadje...

Kan ik het draadje (de elektrische tijd kabel) losknippen zodat ik het mistlicht kan weggooien?
Want ik kan hem er niet meer aan vast monteren.
Of krijg ik dan sluiting door dat draadje? Dus kan ik het los van elkaar knippen.
Mooi is het niet, maar ik neem binnen aanzienbare tijd toch een nieuwe auto.
Of krijg ik dan sluiting?

Alvast bedankt voor het helpen, waardeer ik. :)
  zondag 25 mei 2014 @ 17:44:41 #2
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_140350785
quote:
0s.gif [b]Op zondag 25 mei 2014 17:41 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/34470

Kan ik het draadje (de elektrische tijd kabel) losknippen zodat ik het mistlicht kan weggooien?

really?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_140350820
niet weggooien, maar zodat ik iig weer kan rijden zonder dat ik reparatie kosten moet betalen.
  zondag 25 mei 2014 @ 17:47:58 #4
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_140350863
Elektrische tijd? Echt?

Maar ducktape hem vast. Dat is normaal bij e36's ^O^
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_140350899
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 17:46 schreef Gulmez het volgende:
niet weggooien, maar zodat ik iig weer kan rijden zonder dat ik reparatie kosten moet betalen.
Misschien kan je wel de mechanise tijd kabel doorknippen, als dat helpt. :'(
pi_140351380
Ga gewoon effe naar een garage en laat het maken.
Ура для россии
  zondag 25 mei 2014 @ 18:06:15 #7
65918 IBAZ
broeinest
pi_140351443
quote:
7s.gif Op zondag 25 mei 2014 18:04 schreef Woestijnvos het volgende:
Ga gewoon effe naar een garage en laat het maken.
Waarschijnlijk de garage van de vader van dat jong. Die stuurt zijn koters er altijd op uit om "klanten" te werven.
pi_140351719
Vast met tape is wel een goede tijdelijke oplossing, bedankt voor de tip !
pi_140352109
Spreekt toch best goed Nederlands voor een Turkse Duitser.
pi_140352805
Foto van dat zwarte ding is je luchtkoker (richting remmen), heeft niets met je mistlamp te maken.
Je mistlamp moet je klikken in het frame en het is verstelbaar met een schroef aan de zijkant.

Als het niet veel mag/kan kosten kan je een hele set in China bestellen voor 18 euro:
hier dan klikken
  zondag 25 mei 2014 @ 19:30:10 #11
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_140354189
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 17:46 schreef Gulmez het volgende:
Als je wat verder kijkt, zul je zien dat er ergens in die kabel een stekkertje zit, dan kun je de boel gewoon losmaken. Stekkertje wel even ergens wegmoffelen waar hij enigszins droog blijft.

Doorknippen is nooit een goed plan.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 25 mei 2014 @ 22:19:05 #12
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_140363678
Gewoon laten bungelen, je raakt het vanzelf kwijt.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_140364162
Sounddragon dank voor je reactie, ik heb hem gezien en losgekoppeld.
Morgen ga ik met kit het lichtje er weer in plakken, het licht werkt gelukkig nog wel dus qua bedrading is gelukkig niets kapot.

Fijne avond!
pi_140364253
Met koude kit trouwens, dat kan je er zo tussen de kiertjes drukken zodat het weer vast zit. :)
pi_140370049
Ik neem aan dat je het gozertje zijn scooter nog gaat slopen?
life happens while you're pusing the throttle.
pi_140371392
Denk dat we met de auto van m'n oom en een anderen bmw van me neef het pleintje oprijden en hem klemzetten en hem dan een lesje leren gewoon met woorden, politie helpt toch niet die nemen niet eens de moeite om die jongen te zoeken laat staan dat het indruk maakt.

We voeden hem wel een keertje goed op zodat de buurt verlost is van dit soort kleine dingen maar die toch veel irritaties opleveren en de leefbaarheid verminderen in de wijk.
  maandag 26 mei 2014 @ 01:49:58 #17
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_140372348
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 01:03 schreef Gulmez het volgende:
Denk dat we met de auto van m'n oom en een anderen bmw van me neef het pleintje oprijden en hem klemzetten en hem dan een lesje leren gewoon met woorden, politie helpt toch niet die nemen niet eens de moeite om die jongen te zoeken laat staan dat het indruk maakt.

We voeden hem wel een keertje goed op zodat de buurt verlost is van dit soort kleine dingen maar die toch veel irritaties opleveren en de leefbaarheid verminderen in de wijk.
Steel z'n scooter en verkoop het in onderdelen behalve het blok. Dat zal een leren :7

Ik neem aan dat we wel een uitgebreid verslag krijgen met pics? :Y
Irene is bae <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')