Dot wat knap! Dat je hem zo opving! Ik denk er soms ook wel aan als ik de trap af loop.. ik donder namelijk best vaak van de onze, ook nog gedaan in mn zwangerschap!
Blegh moet er niet aan denken! Gelukkig was er niet veel met stipje! Alsnog even

voor de schrik!
een tand voor T! Och dan is het nu echt ineens een grote baby aan het worden

gewoon een tand!
Ik kan niet wachten tot de eerste foto van T met zijn guitige lachje waar zo'n klein tandje te bewonderen valt

Oh Nikki! Prikjes! Wij moeten ook binnenkort voor de eerste! Lief dat je vader mee gaat! En gefeliciteerd met jezelf

!
XM je mooie meisje! Zelfs met die bulten! Ze kijkt zo blij! En ze lijkt zo op je

Kuiken 12 weken! Gaat snel he
Rijst, dat klinkt prima! Lekker hoor dat ze zo fijn slaapt!
Hier is Jibster 13 weken vandaag! Oh my

Vandaag een Stokke steps gekocht met d ebijbehoordende bouncer! Wat een hit! Hij vind het leuk! Voor het eerst heeft hij een half uur los van ons gezeten, normaal hangt hij in de doek. Heerlijk even een halfuurtje niets! Hij vond het erg leuk, lekker spelen met een speeltje!
Oh en helaas wel het kiss syndroom geconstateerd bij hem! Maar we hebben al 1 behandeling achter de rug en hopen dat het na 3 behandelingen al stukken beter gaat! Het heeft nu een naam dus hopelijk gaat het snel beter met hem!
En god, ik hou van hem

!