SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
quote:Op zondag 25 mei 2014 16:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
DatmonotomepratenvanRonisbestwelheelmoeilijktevolgen.
En Ruud heeft Emil nodig die hem een schopje geeft (met een houten klomp)quote:Op zondag 25 mei 2014 16:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Boer Sjon geeft Bief gewoon een schopje tegen z'n poot. Daaraan zie je dat je met een expert te maken hebt.
Boer John is topquote:Op zondag 25 mei 2014 16:28 schreef Tandplak het volgende:
Boer John, de man met die uber verschrikkelijke stem, is er altijd als de kippen (voel je 'm hij is boer) bij om zijn pr momentjes te pakken.
Zelf grootste rukker aller tijden die buiten de houten kooi niet kan ophouden om over het programma te praten.
Ik zeg toneelhaak en haal die zorgboerderij homo binnen van Boer zkt vrouw van vorig jaar.
Dank jequote:Op zondag 25 mei 2014 16:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
http://www.utopiatv.nl/ne(...)woner-van-de-week-20
Het wachten is op een goed gesprek tussen Ron en Marije.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
DatmonotomepratenvanRonisbestwelheelmoeilijktevolgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
Met Nico die erbij zit te wauwelen met een springvlo of zo....quote:Op zondag 25 mei 2014 16:56 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Het wachten is op een goed gesprek tussen Ron en Marije.
quote:Op zondag 25 mei 2014 16:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
Op Aike kan je bouwen.
Marktkraampjes en zo ..
Aike moet gewoon geen fysieke arbeid verrichten... Er gaat altijd wel iets of iemand kapotquote:Op zondag 25 mei 2014 16:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
Op Aike kan je bouwen.
Marktkraampjes en zo ..
Werkmansschoen met stalen neus is een aantrekkelijke optiequote:Op zondag 25 mei 2014 16:55 schreef Soury het volgende:
[..]
En Ruud heeft Emil nodig die hem een schopje geeft (met een houten klomp)
Ik heb nog een paar liggenquote:Op zondag 25 mei 2014 17:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Werkmansschoen met stalen neus is een aantrekkelijke optie
Ik heb ook nog kistjesquote:
Veilenquote:
Mis je d'r?quote:
Vanessa misschien aan het helpen in de keuken?quote:
Knallen toch.quote:
Nee joh, ik draag ze nog regelmatig onder een oude spijkerbroek en slobbertruiquote:
Het zijn net mieren.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:04 schreef sjampoeh het volgende:
SL
Stem: Iedereeen het terrein af het is 17u
COS TOURBUS UITJE volgende biomarktquote:Op zondag 25 mei 2014 17:06 schreef Soury het volgende:
Ik zag nog net een touringbus wegrijden achter dat sl lock hek
gebeurde dit serieus?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:04 schreef sjampoeh het volgende:
SL
Stem: Iedereeen het terrein af het is 17u
Kistje met utopia shit doelde ik opquote:Op zondag 25 mei 2014 17:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee joh, ik draag ze nog regelmatig onder een oude spijkerbroek en slobbertrui
Die heeft alle overgebleven piepschuimpjes opgehaald.. Ze gaan nu naar een zaaltje ergens waar ze hele dure nutteloze dingen aangesmeerd krijgen. Voor slechts 50 euro PP...quote:Op zondag 25 mei 2014 17:06 schreef Soury het volgende:
Ik zag nog net een touringbus wegrijden achter dat sl lock hek
Hoogstwaarschijnlijkquote:
Trek ik mijn drie kwart witte legging aan, en bloemetjes schortquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |