Initiatief heeft zich ontwikkeld tot een leuk, creatief, doch enigszins gedateerd, topic.
Heeft iemand nog iets vernomen omtrent de plannen van Marije om een kinderboek, met daarin dierfiguren a.d.v. de personages in Utopia, te gaan schrijven?
Eerder zag ik haar nog wel eens aantekeningen maken in een notitieboekje, maar misschien dat ze tegenwoordig de zaken in haar hoofd op slaat, of dit probeert, aangezien ze ondertussen wel zal weten dat haar aantekeningen niet veilig zullen zijn voor een gering aantal personen binnen Utopia die maling hebben aan privacy; je het hemd van het lijf vragen en/of je materiaal doornemen. Maar evengoed is ze er op het moment helemaal even niet mee bezig; hetgeen ik me ook kan voorstellen. De meeste schrijvers schrijven in rust en de hectiek binnen het dorp van Uut is voortdurend en niet te stoppen.
Veel werklozen zouden graag iets nuttigs doen. Veel werkenden zouden dat ook wel willen.
Iets is niet perse mislukt wanneer het niet helemaal lukt; is ook een manier om ergens tegenaan te kijken.