abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 maart 2003 @ 12:29:00 #51
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_8931303
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 19:44 schreef BushRanger het volgende:

[..]
Grote hoeveelheden bloed... meteen nat genoeg

Oehh can I try :p

Hmm even serieus; ik vindt het wel enorm seksiej hoor zo'n piercing! Lijkt me dat als je nat genoeg bent je geen last hebt van blijven haken, okay misschien aan het schaamhaar ofzo maarja dat is dan een kwestie van scheren!

Veel plezier met je piercing enne laat je ervaring 1ste keer sex met piercing even weten, ben nieuwsgierig hoe je dat ervaart!

BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_8931476
Maar is Frenum een voorkeurspelling ofzo?
Dacht namelijk dat het Frenulum was.....en dat ding onder je tong schijnt ook zo te heten....
pi_8931574
Spannend hoor, al dat vuil wat erin blijft zitten en de ontstekingen die je gaat krijgen voordat het goed heelt!
Jusqu'ici tout va bien...
pi_8931796
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 12:39 schreef Manono het volgende:
Spannend hoor, al dat vuil wat erin blijft zitten en de ontstekingen die je gaat krijgen voordat het goed heelt!
Euhhhh weleens van hygiene gehoort?????

Als je je gewoon aan de handleiding houdt en het dus goed schoonhoud dan heb je totaal geen problemen....

Mijn klithood-piercing is nog nooit ontstoken geweest, nog nooit wat mee aan de hand geweest.

Mijn navel heb ik wel probs mee gehad, dit omdat er een (nep) gouden in zat, daar kon ik niet goed tegen.

Dus ook geen problemen in de heel-fase, maar pas daarna door een verkeerde piercing...
En ook dat was heel snel opgelost door simpel goed schoon te houden en zout-water(gekookt water met mespuntje zout erin) oplossingen.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_8932714
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 12:48 schreef erodome het volgende:

[..]

Euhhhh weleens van hygiene gehoort?????

Als je je gewoon aan de handleiding houdt en het dus goed schoonhoud dan heb je totaal geen problemen....

Mijn klithood-piercing is nog nooit ontstoken geweest, nog nooit wat mee aan de hand geweest.

Mijn navel heb ik wel probs mee gehad, dit omdat er een (nep) gouden in zat, daar kon ik niet goed tegen.

Dus ook geen problemen in de heel-fase, maar pas daarna door een verkeerde piercing...
En ook dat was heel snel opgelost door simpel goed schoon te houden en zout-water(gekookt water met mespuntje zout erin) oplossingen.

Joh, pleur op! Hygiëne?? Wabbedoelu???

Moet je eens goed lezen feestkonijn, dat het bij jou goed is gegaan, fijn voor je. Manono baseert haar opmerking echter ook wel ergens op. Zo heeft ze de ontstekingen het bij heeeele hygiënische mensen heeeele lelijke vormen zien aannemen. Misschien een kwestie van individuele aanleg, vorm en weerstand, maar toch belangrijk genoeg om je over te latren inlichten voordat je de grote stap waagt.

Jusqu'ici tout va bien...
pi_8960005
Beetje late reactie, maar ik vind t erg cool dat er nog meer gekken zijn die het een goed idee vinden om een naald door hun geslachtsdeel durven te laten steken. Ik had er toevallig twee weken geleden een laten zetten (alleen dan met staafje) en ik moet zeggen ik heb er totaal geen spijt van.
Voor de mensen die wouden weten of je er mee kan seksen: zeker weten van wel (het voelt zelfs nog iets beter, zover mogelijk) al doe het eerst nog een beetje pijn omdat je voorhuid wordt gespannen en daar zit nu een wondje in. Nu gaat het echt wel goed (al moet ik eigenlijk nog wachten )

OFFTOPIC> 100ste post <OFFTOPIC

American beer is just like making love in a canoe -- f**king close to water
pi_9419336
Na mijn eerdere berichten over het laten zetten van deze piercing, hier nog even het vervolg. Het is nu op een dag na precies vier weken geleden en het is praktisch geheeld. Geen enkel probleem gehad!! Het ziet er goed uit. Geleidelijk aan heb ik het aan meer mensen verteld, maar niet iedereen reageert er even positief op en er zijn ook zeker mensen waarvan ik het liever heb dat ze het niet weten, omdat ze toch te bekrompen zijn om de lol hier van in te zien (ja, ik doe het deels omdat ik het gewoon grappig vind).

Eén misstap heb ik wel gemaakt Ik dacht dat ik een allergische reactie kreeg op het schoonmaakspul (wat eigenlijk niet zo was) en ik ging dus maar een flesje sterilon (zit alcohol in) halen bij de apotheek om het daar eens mee schoon te maken. Tip: niet doen. Het was maar een klein flesje dus ik wilde niet te veel op het gaasje doen, maar zo had het schoonmaken ook geen effect. Dus heb ik het maar rechtstreeks op de piercing gedruppeld en daarna een slinger aan het ringetje gegeven dat was niet comfortabel... erger nog, ik heb na de eerste schok nog twee dagen een minder fijn gevoel gehad in mijn penis

Maar nu is alles goed!!!

pi_9657186
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 21:59 schreef BushRanger het volgende:

Eén misstap heb ik wel gemaakt Ik dacht dat ik een allergische reactie kreeg op het schoonmaakspul (wat eigenlijk niet zo was) en ik ging dus maar een flesje sterilon (zit alcohol in) halen bij de apotheek om het daar eens mee schoon te maken. Tip: niet doen. Het was maar een klein flesje dus ik wilde niet te veel op het gaasje doen, maar zo had het schoonmaken ook geen effect. Dus heb ik het maar rechtstreeks op de piercing gedruppeld en daarna een slinger aan het ringetje gegeven dat was niet comfortabel... erger nog, ik heb na de eerste schok nog twee dagen een minder fijn gevoel gehad in mijn penis

Maar nu is alles goed!!!

Ai!
Op het moment dat ik sterilon lees dacht ik al meteen auw!.
Ik heb alleen een wenkbrouw piercing denk eraan om er 1 door mijn klithood te laten zetten maar moet eerst een zaak vinden die ik vertrouwd genoeg en hygienisch genoeg vind om me goed te laten voorlichten.
Helaas is de man waar ik mijn 1e piercing liet zetten overleden dus daar kan ik niet meer naar toe.
Die gaf dus goede voorlichting en zout mee om op te lossen in gekookt water voor het schoonhouden.
Mij was toen al wel verteld dat je geen sterilon gebruiken mocht.
Maar een paar dagen weg en mijn flesje met schoonmaak spul was kapot gegaan tijdens de reis en de piercing moest ik nog goed schoon maken , zat ook vuil in.
Dus toch maar met sterilon gedaan.
Maar het gevolg daarvan was dat het genezings proces opnieuw kon gaan beginnen ofzo , de genezen huid was hierdoor kapot gegaan en bloede zelfs.
Daarna een aantal keren een beginnende ontsteking gehad.
Ondertussen is het wel allemaal in orde en zit ie er mooi in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')