quote:Oehh can I try :p
Op zaterdag 1 maart 2003 19:44 schreef BushRanger het volgende:[..]
Grote hoeveelheden bloed... meteen nat genoeg
Hmm even serieus; ik vindt het wel enorm seksiej hoor zo'n piercing! Lijkt me dat als je nat genoeg bent je geen last hebt van blijven haken, okay misschien aan het schaamhaar ofzo maarja dat is dan een kwestie van scheren!
Veel plezier met je piercing enne laat je ervaring 1ste keer sex met piercing even weten, ben nieuwsgierig hoe je dat ervaart!
quote:Euhhhh weleens van hygiene gehoort?????
Op vrijdag 7 maart 2003 12:39 schreef Manono het volgende:
Spannend hoor, al dat vuil wat erin blijft zitten en de ontstekingen die je gaat krijgen voordat het goed heelt!
Als je je gewoon aan de handleiding houdt en het dus goed schoonhoud dan heb je totaal geen problemen....
Mijn klithood-piercing is nog nooit ontstoken geweest, nog nooit wat mee aan de hand geweest.
Mijn navel heb ik wel probs mee gehad, dit omdat er een (nep) gouden in zat, daar kon ik niet goed tegen.
Dus ook geen problemen in de heel-fase, maar pas daarna door een verkeerde piercing...
En ook dat was heel snel opgelost door simpel goed schoon te houden en zout-water(gekookt water met mespuntje zout erin) oplossingen.
quote:Joh, pleur op! Hygiëne?? Wabbedoelu???
Op vrijdag 7 maart 2003 12:48 schreef erodome het volgende:[..]
Euhhhh weleens van hygiene gehoort?????
Als je je gewoon aan de handleiding houdt en het dus goed schoonhoud dan heb je totaal geen problemen....
Mijn klithood-piercing is nog nooit ontstoken geweest, nog nooit wat mee aan de hand geweest.
Mijn navel heb ik wel probs mee gehad, dit omdat er een (nep) gouden in zat, daar kon ik niet goed tegen.
Dus ook geen problemen in de heel-fase, maar pas daarna door een verkeerde piercing...
En ook dat was heel snel opgelost door simpel goed schoon te houden en zout-water(gekookt water met mespuntje zout erin) oplossingen.
Moet je eens goed lezen feestkonijn, dat het bij jou goed is gegaan, fijn voor je. Manono baseert haar opmerking echter ook wel ergens op. Zo heeft ze de ontstekingen het bij heeeele hygiënische mensen heeeele lelijke vormen zien aannemen. Misschien een kwestie van individuele aanleg, vorm en weerstand, maar toch belangrijk genoeg om je over te latren inlichten voordat je de grote stap waagt.
OFFTOPIC> 100ste post
<OFFTOPIC
Eén misstap heb ik wel gemaakt Ik dacht dat ik een allergische reactie kreeg op het schoonmaakspul (wat eigenlijk niet zo was) en ik ging dus maar een flesje sterilon (zit alcohol in) halen bij de apotheek om het daar eens mee schoon te maken. Tip: niet doen. Het was maar een klein flesje dus ik wilde niet te veel op het gaasje doen, maar zo had het schoonmaken ook geen effect. Dus heb ik het maar rechtstreeks op de piercing gedruppeld en daarna een slinger aan het ringetje gegeven
dat was niet comfortabel... erger nog, ik heb na de eerste schok nog twee dagen een minder fijn gevoel gehad in mijn penis
Maar nu is alles goed!!!
quote:Ai!
Op donderdag 27 maart 2003 21:59 schreef BushRanger het volgende:Eén misstap heb ik wel gemaakt
Ik dacht dat ik een allergische reactie kreeg op het schoonmaakspul (wat eigenlijk niet zo was) en ik ging dus maar een flesje sterilon (zit alcohol in) halen bij de apotheek om het daar eens mee schoon te maken. Tip: niet doen. Het was maar een klein flesje dus ik wilde niet te veel op het gaasje doen, maar zo had het schoonmaken ook geen effect. Dus heb ik het maar rechtstreeks op de piercing gedruppeld en daarna een slinger aan het ringetje gegeven
dat was niet comfortabel... erger nog, ik heb na de eerste schok nog twee dagen een minder fijn gevoel gehad in mijn penis
![]()
Maar nu is alles goed!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |