abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8783385
Eindelijk! Vandaag heb ik een frenum piercing laten zetten! Liep al een tijdje rond met het een idee een nieuwe piercing te nemen, maar in verband met m'n werk kan ik het niet al te zichtbaar maken. Navel vond ik een beetje te vrouwelijk... dus penis bleef over.

Was op zich niet echt zenuwachtig. Het ging allemaal vrij makkelijk, kreeg een pasje op mijn naam (was eerste keer in die winkel) en heb verteld wat ik wilde. Ik had een afspraak dus ze wisten dat eigenlijk al. Ik mocht gaan liggen op een stoel en dan is het wel een beetje vreemd dat een kerel je penis aan het schoonboenen is, maar goed... Het piercen op zich valt wel mee, het is effe een fel prikje en dan nog iets feller als het ringetje er doorheen gaat en dat is het. Komt geen druppel bloed bij aan te pas. Daarna nog een tijdje door de stad gelopen, ik voel het wel, maar het is geen pijn te noemen.

Toen ik thuis kwam eerst maar eens in m'n broek gekeken en het ziet er allemaal nog goed uit! Nu drie weken netjes schoonhouden en dan is het hopelijk weer geheeld!!

pi_8783421
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 21:45 schreef BushRanger het volgende:
-verhaaltje-
Ik ben benieuwd naar je eerste seksuele ervaring...!!! Maar wel stoer dat je het gedurfd hebt hoor!!!!
pi_8783514
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 21:47 schreef Vortexx het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar je eerste seksuele ervaring...!!! Maar wel stoer dat je het gedurfd hebt hoor!!!!

Het is geloof ik aan te raden daar een aantal weken mee te wachten... en heb trouwens geen vriendin waar ik het mee kan testen

Durf het ook niet tegen veel mensen te zeggen, omdat ik weet wat de reacties zullen zijn. Op een enkeling na natuurlijk die het wel leuk vind, die mogen het ook zien!

vrijdag 28 februari 2003 @ 21:58:52 #29
19105 Noayla_
Love me tender
pi_8783620
Serieuze vraag:
Is het voor een vrouw niet pijnlijk om gepenetreerd te worden door een man met zo'n frenum piercing?

In de zin van; loopt de vrouw i.g.v stevige sex geen kans op inwendige wondjes doordat de piercing blijft "haken"?

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_8783694
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 21:58 schreef Noayla_ het volgende:
Serieuze vraag:
Is het voor een vrouw niet pijnlijk om gepenetreerd te worden door een man met zo'n frenum piercing?

In de zin van; loopt de vrouw i.g.v stevige sex geen kans op inwendige wondjes doordat de piercing blijft "haken"?

Als het goed is niet, er zitten geen scherpe randjes aan. Ik heb een ringetje, omdat dat de genezing bevorderd, daar zit niets aan dat een wondje kan veroorzaken. Je kan ook een staafje nemen en dan heb je dus allen maar twee bolletjes en dat kan al helemaal geen kwaad. Best veel research gedaan en weinig negatieve dingen gelezen over vrouwen die het niet fijn vinden. Ook veel vrouwen die er geen voordeel van hebben als ik het goed begreep, dat hangt er nogal vanaf.
pi_8783698
Hmmm ik weet het niet hoor, maar is het met zon piercing niet moeluker om de voorhuid over de eikel te bewegen en daardoor kwa sex en masturberen niet zo heel handig? En blijft de eikel doordoor niet bloot liggen? Waardoor je dan weer krijgt wat je bij mannen hoort die op latere leeftijd zijn besneden dat de eikel ontzettend kan gaan irriteren?

En djees zon lelletje is toch helemaal niet stevig? Bij een stevige beukpartij scheurt dat toch zo uit?

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 28 februari 2003 @ 22:04:31 #32
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_8783704
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 21:58 schreef Noayla_ het volgende:
Serieuze vraag:

ik bedacht me eigenlijk hetzelfde voor de man
pi_8792119
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 21:45 schreef BushRanger het volgende:
Nu drie weken netjes schoonhouden en dan is het hopelijk weer geheeld!!
Drie weken? Een oorringetje doet er al minstens 6 weken over!!

Zou het maar eens navragen of dat écht klopt... Vind het nogal... kort...

zaterdag 1 maart 2003 @ 19:44:44 #34
37305 BushRanger
in Wellington
pi_8798015
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 22:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hmmm ik weet het niet hoor, maar is het met zon piercing niet moeluker om de voorhuid over de eikel te bewegen en daardoor kwa sex en masturberen niet zo heel handig? En blijft de eikel doordoor niet bloot liggen? Waardoor je dan weer krijgt wat je bij mannen hoort die op latere leeftijd zijn besneden dat de eikel ontzettend kan gaan irriteren?

En djees zon lelletje is toch helemaal niet stevig? Bij een stevige beukpartij scheurt dat toch zo uit?

Nee, eikel blijft niet bloot liggen. Het is geen ring met een halve meter doorsnee, maar een klein ringetje waar de voorhuid makkelijk overheen kan. En als het goed is scheurt het niet zo snel uit. Ik heb wel gelezen dat het mensen is overkomen en dan heb je best wel een probleem. Grote hoeveelheden bloed... meteen nat genoeg
  zaterdag 1 maart 2003 @ 19:47:36 #35
37305 BushRanger
in Wellington
pi_8798081
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 13:22 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Drie weken? Een oorringetje doet er al minstens 6 weken over!!

Zou het maar eens navragen of dat écht klopt... Vind het nogal... kort...

Ik weet niet over wat voor oorringetje je het hebt, maar door het kraakbeen duurt inderdaad erg lang, dus dat is logisch. Gewone oorbel nooit gehad, maar die pistolen helpen ook niet echt mee, die zijn veel onhygienischer dan een nieuwe naald. Laat nooit gaatjes maken met een pistool!! Een frenum piercing schijnt snel te helen vanwege het soort weefsel (slijmvlies!?) waar het doorheen gaat. Vandaag in m'n tweede dag en het ziet er netjes uit!!
pi_8808660
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 19:47 schreef BushRanger het volgende:

[..]

Laat nooit gaatjes maken met een pistool!!

Heck, kheb er net gister 4 bij laten zetten... :p

Nee maar ffies serieus; je tong geneest ook sneller dan een wondje op je huid, maar niet als het op piercings aankomt. Dan heeft je tong een van de langste genezingstijden.

Maar goed, tis jouw lul...

pi_8808888
quote:
Op zondag 2 maart 2003 09:54 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Heck, kheb er net gister 4 bij laten zetten... :p

Nee maar ffies serieus; je tong geneest ook sneller dan een wondje op je huid, maar niet als het op piercings aankomt. Dan heeft je tong een van de langste genezingstijden.

Maar goed, tis jouw lul...

stierestront wat je verteld. tong is 1 van de snelst genezende piercings

ik heb der 1 dus ik kan daar over mee praten ja

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_8809856
quote:
Op zondag 2 maart 2003 10:43 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

stierestront wat je verteld.

Nou dan zullen aaaaaaal die piercingzaken wel liegen...
  zondag 2 maart 2003 @ 14:31:58 #39
37305 BushRanger
in Wellington
pi_8812591
quote:
Op zondag 2 maart 2003 12:07 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Nou dan zullen aaaaaaal die piercingzaken wel liegen...

Haal je tongpiercing er maar eens uit en kijk dan maar hoeveel weken het duurt voor het gat dicht is.... dat geneest echt wel supersnel!
pi_8816349
quote:
Op zondag 2 maart 2003 14:31 schreef BushRanger het volgende:

[..]

Haal je tongpiercing er maar eens uit en kijk dan maar hoeveel weken het duurt voor het gat dicht is.... dat geneest echt wel supersnel!

Ghehe.... Ja.. dán wel.. Dat zeg ik; je tong geneest heel snel, maar niet als het op piercings aankomt

Maar nu weer terug ontopic!!!!

zondag 2 maart 2003 @ 18:37:01 #41
37769 erodome
Zweefteef
pi_8816724
Ik heb het verzorgingsblaadje nog waar de genezingstijden op staan.......
Let op, totale genezing dus.......( je kan er al eerder "gebruik" van maken)

Oor: 6-9 weken
neus: 7-9 weken
tong:3-4 weken
lip: 6-8 weken
wenkbrauw: 6-8 weken
cartilage: 6-9 maanden
tepels: 3-9 maanden
navel: 6-9 maanden
kl.sch.lippen: 4-6 weken
gr.sch.lippen: 6-9 weken
klit.hoed: 4-6 weken
clitoris: 6-8 weken
hafada: 6-8 weken
guiche: 3-6 maanden
p.albert: 4-6 weken
frenum: 6-8 weken
voorhuid: 6-8 weken

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_8817057
Nou dan zal ik het wel fout hebben... Vergeef me

*doet nu voorlopig weer d'r grote mond dicht*

maandag 3 maart 2003 @ 18:57:17 #43
37201 Stoei-poes
Purrrr,.........
pi_8839577
He misschien en stomme vraag maar kan je voorhuid dan nog wel over je eikel heen iv.m. aftrekken etc. ?
Normaal gesproken niet,maar voor een beetje melk,........[br]"have titties, will bounce"
  maandag 3 maart 2003 @ 20:01:17 #44
37305 BushRanger
in Wellington
pi_8840890
quote:
Op maandag 3 maart 2003 18:57 schreef Stoei-poes het volgende:
He misschien en stomme vraag maar kan je voorhuid dan nog wel over je eikel heen iv.m. aftrekken etc. ?
Ja hoor, dat gaat makkelijk, het is geen grote ring. Als de voorhuid er overheen zit, dan kan je het eigenlijk niet zien. Vraagje aan jou, heb je wel eens zulk soort piercings gezien bij patiënten? En wat vind je er dan van?
  maandag 3 maart 2003 @ 20:20:09 #45
37201 Stoei-poes
Purrrr,.........
pi_8841302
Nog niet gezien, maar loop nu stage op urologische afdelingen met veel catheters e.d. Zal wel een vreemd gezicht zijn een jongen met piercing door zijn lul en dan die catheter erbij. Weet ook niet zeker of die dan mar zbijven zitten.

Maar over het algemeen vind in piercing cool, kheb er zelf ook een (tepel)

Normaal gesproken niet,maar voor een beetje melk,........[br]"have titties, will bounce"
  woensdag 5 maart 2003 @ 01:33:21 #46
43484 S-ander
is de kwijt kluts
pi_8875509
Ik hou het voorlopig bij mijn wenkbrauw..

Lijkt me toch niet echt lekker zo'n ding door je leuter..
Maar als ik het doe, dan een belletje eraan

- ik zeg maar z00 want dierentuin das veel te lang
pi_8887775
Hmm... Ik zal wel weer ouderwets zijn maar wanneer ik dit alles lees krijg ik pijn in m'n leuter Heb wel eens een film gezien (ben de naam even vergeten) waarbij iemand met z'n lul aan een piano vast werd gespijkerd...

Noem mij maar een klein kind maar volgens mij val je toch serieus flauw wanneer iemand een gat in je leuter hengst...

's nachts een spons, 's ochtends een dweil.
  woensdag 5 maart 2003 @ 15:54:24 #48
35448 David_Aames
Abre los ojos...
pi_8888104
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 11:34 schreef ivetje het volgende:
weet niet of het mag, anders maar weghalen
dit is een frenum-piercing

*** foto veranderd naar link ***
<font color=blue size=+1>Onderstaande link bevat een foto van een frenumpiercing. Een frenumpiercing wordt gezet in de huid aan de ondekant van de penis -daar waar eikel en voorhuid samenkomen- wat je dus ook ziet op de foto.</font>

http://www.bigdaddytattoo.com/graphics/simon/frenum.jpg

ik ben blij dat de fot weg was toen ik hier voor de eerste keer keek, bij het lezen van de omschrijving krijg ik me toch zon ongelooflijke pijn in me ballen dat ik het dus echt niet wil zien, zo'n piercing is dus ook niets voor mij
"Forget everything you know about life, and just open your eyes..."
  woensdag 5 maart 2003 @ 21:53:09 #49
37305 BushRanger
in Wellington
pi_8896719
quote:
Op maandag 3 maart 2003 20:20 schreef Stoei-poes het volgende:
Nog niet gezien, maar loop nu stage op urologische afdelingen met veel catheters e.d. Zal wel een vreemd gezicht zijn een jongen met piercing door zijn lul en dan die catheter erbij. Weet ook niet zeker of die dan mar zbijven zitten.

Maar over het algemeen vind in piercing cool, kheb er zelf ook een (tepel)

Zit niet echt in de weg in geval van een catheter hoor! Dat was ook een wel een belangrijke afweging moet ik zeggen!
  woensdag 5 maart 2003 @ 21:55:15 #50
37305 BushRanger
in Wellington
pi_8896789
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 15:41 schreef Sigmund-Fruit het volgende:
Hmm... Ik zal wel weer ouderwets zijn maar wanneer ik dit alles lees krijg ik pijn in m'n leuter Heb wel eens een film gezien (ben de naam even vergeten) waarbij iemand met z'n lul aan een piano vast werd gespijkerd...

Noem mij maar een klein kind maar volgens mij val je toch serieus flauw wanneer iemand een gat in je leuter hengst...

Er kwam bij mij helemaal geen piano aan te pas... ook geen spijker

Het doet echt niet zo veel pijn en het ziet er leuk uit, kan het meer mensen aanraden hoor!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')