Pfff dit soort vragen..
Okay dit kan best een lang stuk worden dus luister en huiver... (of lees en huiver huehuehue).
Iedereen heeft een verschillende smaak, begrijp je het tot zo ver?, ja oke mooi. Dit betekent dus dat je niet meteen kansloos bent als je dunner en kleiner bent dan een andere man.
vanuit mijn verhaal ga je dus een paar conclusies kunnen trekken die dus antwoord op jou vraag zullen geven.
Ik val voornamelijk op brunettes/zwart harige dames, die niet langer zijn dan 176 (omdat ik 176 ben als het goed is

), Ik hoef niet perse een sportschool chick die helemaal is afgewerkt en zeg zeker geen nee tegen een meisje met een klein buikje (geen hangbuikzwijn taferelen svp

)
Dit betekent dat als ik ergens uitga of ergens kom waar een meisje is die in mijn beschrijving past, mijn ogen eerder naar haar zullen gaan dan naar het blondje... MAAR!, dat betekent niet dat ik blondje geen kans geef (nee ik bedoel overigens niet blondje93

)
Als ze beiden even leuk blijken te zijn en ik dus moet kiezen tussen een van de twee zal ik dus het meisje kiezen die ik aantrekkelijker vind. (waarschijnlijk de brunette/zwart harige dame)
Toch is het dus eens voorgekomen dat ik een keer was gaan chillen en ik aan de praat raakte met een blonde dame. Zij was 188 lang (ik moest op mijn tenen staan om haar te zoenen

) was iets voller gebouwd en eigenlijk totaal niet het type meisje waar ik mij zelf mee zag. (later relatie mee gehad maar goed)
DIT HEBBEN VROUWEN DUS OOK voor het geval jij het niet begrijpt TSZo zie je maar weer dat het dus omgekeerd ook kan zie voorbeelden:
- Ik heb wel eens iets met meiden gehad die niet van bruine jongens hielden (ik ben dus bruin)
- Ik heb toen ik nog best dik was wat met een meid gehad die helemaal weg was van sportschool types
- Ik ben wel eens afgewezen door meiden omdat ze liever een kerel hadden zonder spieren (nu ik wat breder ben).
- Meiden hebben mij wel eens leuker gevonden dan de 1,90 super brede kerel met een audi.
- Ben ook afgewezen door vrouwen omdat ik niet langer was
- Daarin tegen heb ik ook wat met vrouwen gehad die liever een wat kleinere man willen.
zo zie je maar weer dat het dus vooral aan je mindset ligt. Zolang jij je niet laat intimideren en gewoon een leuke tijd zal hebben zal het dus vaak niet echt uitmaken hoe je eruit ziet (mits je verzorgd bent natuurlijk).
Er kunnen zoveel dingen gebeuren waardoor je eigenlijk niet kan zeggen dat er een bepaald soort man/vrouw is die elke man/vrouw aantrekkelijk vind.
Ik zou zeggen probeer het eens, ga met een paar vrienden uit. Je hebt vast wel een paar vrienden met verschillende soorten lichaamsbouw (mollig,dik,atletisch,gespierd). Ga een club in en analyseer wat meiden doen als jullie binnen lopen. Het kan zijn dat jij als kleine dunne man eerder wordt aangesproken dan jouw gespierde vriend.. MAAR het kan ook zijn dat jou mollige of dikke vriend wordt aangesproken.
Moraal van het verhaal, het is niet allemaal zo zwart wit en als een meid jou afwijst omdat klein en dun bent wil je eigenlijk liever niks met zo een meid wat te maken hebben.