SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3, PS4, Xbox 360 en Xbox One kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.
Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimateteamtrading.net/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com
Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde: SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik weet niet wat het is, maar opeens liep alles zoveel beterquote:
En wat is TOTS Cuadrado een beestBliksem snel uiteraard, maar dat dribbel, dat schot
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Je moet idd ff kloten met die instellingen. Maakt soms echt een enorm verschil.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar opeens liep alles zoveel beter
En wat is TOTS Cuadrado een beestBliksem snel uiteraard, maar dat dribbel, dat schot
![]()
Probeer eens met je rechterpook 2x in de richting van je sprint te flicken.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar opeens liep alles zoveel beter
Dikke turbo 560PK met 1300NM koppel.
Ik denk dat Silva en Luiz volgend seizoen wel een vrij duur duo gaan wordenEn overpowered, en overused
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Elke wedstrijd waar ik Luiz in tegen kom heb ik het moeilijk.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik denk dat Silva en Luiz volgend seizoen wel een vrij duur duo gaan wordenEn overpowered, en overused
Gister ook meerdere keren niet kunnen stoppen in corners terwijl ik centraal TOTS Godin en TOTS Benatia heb staan.
Paar funbetjes. Zit totaal geen idee of research achter, maar gewoon voor de fun erbij vanavond
Juanfran to get booked
Real over 5.5 corners
Injury time 2nd half: 4 minuten
Atletico over 20.5 booking points
Have fun vanavond, toedels
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Luizquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Elke wedstrijd waar ik Luiz in tegen kom heb ik het moeilijk.Gister ook meerdere keren niet kunnen stoppen in corners terwijl ik centraal TOTS Godin en TOTS Benatia heb staan.
![]()
Dat is echt belachelijk inderdaad, totaal OP.![]()
Ik heb:quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:46 schreef Tim86 het volgende:
Paar funbetjes. Zit totaal geen idee of research achter, maar gewoon voor de fun erbij vanavond
Juanfran to get booked
Real over 5.5 corners
Injury time 2nd half: 4 minuten
Atletico over 20.5 booking points
Have fun vanavond, toedels
Real to win the trophy
Diego Costa to score
Benzema to score
CR7 to score 2 goals
Ramos to get a red card
Gabi to get a card
Godin to scoreGRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik zeg het nu maar vast:quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:49 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ik heb:
Real to win the trophy
Diego Costa to score
Benzema to score
CR7 to score 2 goals
Ramos to get a red card
Gabi to get a card
Godin to score
Real wint met 2-0 door 2 goals in het laatste half uur. Kopbal van Ramos en een late countergoal van Ronaldo. Gabi en Juanfran pakken sowieso geel en Morata bakt er niks van. gr gr octopus timAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dat weet ik wel zeker, bbva spelers zijn nu duurder. Enerzijds door de themacup, anderszijds omdat sommigen nu alleen als TOTS in een pack zitten.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:53 schreef Dylan98 het volgende:
Ik wil graag een BBVA team maken. Kan ik dat qua munten beter na de tots doenn? Ja denk k he?
[ Bericht 0% gewijzigd door PrideoftheSouth op 24-05-2014 19:44:49 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar spelers zoals juanfran en pepe enzo schelen niet veel denk k toch?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, bbva spelers zijn nu duurder. Enerzijds dood de themacup, anderszijds omdat sommigen nu alleen als TOTS in een pack zitten.![]()
Juanfran alleen al scheelt je 1.5k.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:58 schreef Dylan98 het volgende:
[..]
Maar spelers zoals juanfran en pepe enzo schelen niet veel denk k toch?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon nog een paar dagen wachten, kan je een paar coins schelen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:58 schreef Dylan98 het volgende:
[..]
Maar spelers zoals juanfran en pepe enzo schelen niet veel denk k toch?![]()
tenzij baasema er vanavond natuurlijk 3 in schopt dan heb je nu een koopje.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:00 schreef Dylan98 het volgende:
Ahh oke thanks, wacht ik nog een paar dagen.
gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nadat ik tegen jou had gespeeld ging ik toernooi spelen. Gelijk 2x achterelkaar gewonnen. Drogba is nu los. Ik ben niet slecht maar JBGKKG.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Elke wedstrijd waar ik Luiz in tegen kom heb ik het moeilijk.Gister ook meerdere keren niet kunnen stoppen in corners terwijl ik centraal TOTS Godin en TOTS Benatia heb staan.
Ik heb nu dit watn Doumbia zijn 90 pace is een leugen.![]()
![]()
Hoe doet Sneijder het op die positie?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nadat ik tegen jou had gespeeld ging ik toernooi spelen. Gelijk 2x achterelkaar gewonnen. Drogba is nu los. Ik ben niet slecht maar JBGKKG.
Ik heb nu dit watn Doumbia zijn 90 pace is een leugen.
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja oke, maar ik hoop niet dat hij dat gaat doen hahaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tenzij baasema er vanavond natuurlijk 3 in schopt dan heb je nu een koopje.
gr gr![]()
Mwa heb nooit de ruimte om zijn schot te gebruiken. Staat er echt puur voor de passing en vrije trappen. Af en toe loopt hij wel op de plek van Amrabat en Drogba dus kan hem wel lekker steken.quote:
Misschien dat ik Fer op de plek van Toure zet want die valt even flink tegen zeg. Hij verliest veel duels en zijn schot is ook mehhh![]()
Denk dat ik TOTS Immobile maar weer ga verkopen, valt tegen.. TOTS Cerci daarentegen![]()
Welke spits zal ik dan gebruiken uit de Serie A, Di Natale?![]()
Balo is de beste ondanks kut workratesquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:15 schreef WezepAFCA het volgende:
Denk dat ik TOTS Immobile maar weer ga verkopen, valt tegen.. TOTS Cerci daarentegen![]()
Welke spits zal ik dan gebruiken uit de Serie A, Di Natale?![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:15 schreef WezepAFCA het volgende:
Welke spits zal ik dan gebruiken uit de Serie A, Di Natale?
Ik heb net Immobile en Cerci te koop gezet. Ik ben van plan om SIF Di Natale en SIF Kaka te halen.
SIF Kaka is echt baasquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb net Immobile en Cerci te koop gezet. Ik ben van plan om SIF Di Natale en SIF Kaka te halen.![]()
![]()
De potjes tegen jou gingen wel heel lekker, gaf verdedigend echt weinig weg en aanvallend kon ik echt lekker combineren.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nadat ik tegen jou had gespeeld ging ik toernooi spelen. Gelijk 2x achterelkaar gewonnen. Drogba is nu los. Ik ben niet slecht maar JBGKKG.
Ik heb nu dit watn Doumbia zijn 90 pace is een leugen.
[ afbeelding ]Ik vond bij jou in ieder geval Amrabat echt opvallend goed, de rest viel tegen,vooral Doumbia was echt kut.
SIF Di Natale ziet er wel vet uit maar met die lengte en heading ben ik benieuwd of die ooit een bal er in kopt. Ook al cross ik zelden, wil ik wel iemand er hebben staan die een bal kan koppenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb net Immobile en Cerci te koop gezet. Ik ben van plan om SIF Di Natale en SIF Kaka te halen.![]()
![]()
Wil het eigenlijk omgooien naar zoiets. Ben alleen bang dat het middenveld niet in balans is met alleen De Rossi die verdedigende kwaliteiten heeft.
Een andere optie is om Toni te vervangen voor Di Natale. Kaka op de CAM en dan Hernanes of Pogba op LCM.Luis Filipe heeft dan wel 8 chem, maar dat boeit me niet.
ik kon er heel weinig mee in 433 (4) net even iets te licht snel van de bal gezet.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dan toch Balo. Die deed het bij mij prima in 4-3-3 (4)quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:24 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
SIF Di Natale ziet er wel vet uit maar met die lengte en heading ben ik benieuwd of die ooit een bal er in kopt. Ook al cross ik zelden, wil ik wel iemand er hebben staan die een bal kan koppen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Toniquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:26 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Wil het eigenlijk omgooien naar zoiets. Ben alleen bang dat het middenveld niet in balans is met alleen De Rossi die verdedigende kwaliteiten heeft.
Een andere optie is om Toni te vervangen voor Di Natale. Kaka op de CAM en dan Hernanes of Pogba op LCM.Luis Filipe heeft dan wel 8 chem, maar dat boeit me niet.
![]()
![]()
![]()
Voor de liefhebber: de rare gold packs zijn er.
Vandaag weinig geluk in bronze packs.. wel Weston, Gauld, Ford, Lazaro en nog een free pack (ik sta nu op 9)![]()
Valt eigenlijk best tegen met koppen. Kopte tegen Rijst echt alles tegen Cech.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Bij mij kopt hij 75% snoeihard erin of tegen de lat.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Valt eigenlijk best tegen met koppen. Kopte tegen Rijst echt alles tegen Cech.![]()
Verkeerde forum kerel.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:32 schreef esox83 het volgende:
442(2) met jovetic en sturridge in de spits, nu nog 2 wissels... etoò en rémy ?
![]()
Dan ben je wel echt slechtquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:33 schreef Roypsv het volgende:
moet je een keer met zlatan koppen, die is te groot dus kopt alles lat![]()
Zlatan is echt de beste speler waar ik mee gespeeld heb.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:33 schreef Roypsv het volgende:
moet je een keer met zlatan koppen, die is te groot dus kopt alles latAlle ballen die via een corner omhoog gingen kopte hij gewoon raak.
![]()
A$AP Rocky-1 Train ft Kendrick Lamar,Joey Bada$$,YelaWolf, Danny Brown, Action Bronson & Big K.R.I.T
Dit lied draag ik op aan al mijn straatsoldaten![]()
En alleen hunter chem als ze ver kunnen ingooien?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:34 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hier zijn we geen pacehoeren. Alleen Toefjes.![]()
Nee, je haalt alles door elkaar nu.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:36 schreef esox83 het volgende:
[..]
En alleen hunter chem als ze ver kunnen ingooien?
Probeer eens iemand met minder pace, Torres ofzo.![]()
maar die man wint echt 90% van de duels. Not normaal.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Valt eigenlijk best tegen met koppen. Kopte tegen Rijst echt alles tegen Cech.![]()
Had me maar meteen geloofdquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:37 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
schurrle
mischien is die nog wel beter dan hazard.![]()
Vannacht weer paar potjes doen?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
maar die man wint echt 90% van de duels. Not normaal.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Torres is goed ja, maar vaak net te traag
Word net gewoon ingehaald met Vidicdie is dacht ik 55pace?
![]()
53quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:39 schreef esox83 het volgende:
![]()
SIF Adebayorquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:39 schreef esox83 het volgende:
![]()
Probeer Jovetic eens.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:39 schreef esox83 het volgende:
![]()
Waarom ? Laat hem lekkerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, je haalt alles door elkaar nu.
Probeer eens iemand met minder pace, Torres ofzo.![]()
Ik heb nu lb op lm staan. Gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Real Madrid: Casillas; Carvajal, Varane, Ramos, Coentrão; Khedira, Modric, Di María; Bale, Benzema, Ronaldo.
Atlético Madrid: Courtois; Juanfran, Miranda, Godín, Filipe Luis; Tiago, Gabi, Koke, Raúl García; Villa, Diego Costa.GRAAG VERWIJDEREN![]()
90pace -> 84quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
5* weakfoot is goud en Di Maria is lelijk
gr gr![]()
El Shaarawyquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:43 schreef WezepAFCA het volgende:
SIF Cuadrado, IF Asamoah of Zuniga/Armero op LM in mijn Serie A![]()
Dat ziet er wel gears uit ja.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.futhead.com/14/players/12668/pedro/
Zet deze erin dan op plek van Villa
Beter als blauw griezmann die er nu staat![]()
Ja is wel goed op LMquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:45 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Is die wel wat op de LM? Vond het op LW wel goed maar LM niet geprobeerd. Is 3-5-2![]()
![]()
ook hier de bets op CL-finale maar even ingevuld![]()
Real winst in RT
Benzema to score
Pepe to get booked
CS 3-0maakt het kijken altijd iets leuker
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je kan er gewoon niet mee om gaanquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat ziet er wel gears uit ja.
Beter als blauw griezmann die er nu staat![]()
Pepe start niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:46 schreef FCsuarez het volgende:
Real winst in RT
Benzema to score
Pepe to get booked
![]()
oh nou ja dan komt die weer terugquote:
#FreeTrapz![]()
Ga je geen voetbal kijken?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ga dadelijk naar Tilburg anders had ik je batta gegeven![]()
Dit is nog een saaiere finale dan die van vorig jaar dus ik ga liever naar een feestje vanavondquote:![]()
haha.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dit is nog een saaiere finale dan die van vorig jaar dus ik ga liever naar een feestje vanavond![]()
![]()
Pepe speelt nietquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:46 schreef FCsuarez het volgende:
Real winst in RT
Benzema to score
Pepe to get booked
EDIT: Eerst even de rest vd posts lezen YakuzaGRAAG VERWIJDEREN![]()
haha loserquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit is nog een saaiere finale dan die van vorig jaar dus ik ga liever naar een feestje vanavond![]()
Reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemiquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:53 schreef WezepAFCA het volgende:
Heeft iemand TOTS Martinez of mee gespeeld?GRAAG VERWIJDEREN![]()
jup. Eindbaas.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:53 schreef WezepAFCA het volgende:
Heeft iemand TOTS Martinez of mee gespeeld?.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Normaal gesproken heb ik een hekel aan high/high spelers, maar El Shaarawy is echt baas. Zowel aanvallend en verdedigend overal te vinden.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Geen Diegoquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:42 schreef The_Yakuza het volgende:
Real Madrid: Casillas; Carvajal, Varane, Ramos, Coentrão; Khedira, Modric, Di María; Bale, Benzema, Ronaldo.
Atlético Madrid: Courtois; Juanfran, Miranda, Godín, Filipe Luis; Tiago, Gabi, Koke, Raúl García; Villa, Diego Costa.
Net zoals Di Mariaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Normaal gesproken heb ik een hekel aan high/high spelers, maar El Shaarawy is echt baas. Zowel aanvallend en verdedigend overal te vinden.![]()
![]()
![]()
![]()
high/high is op CM welquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Normaal gesproken heb ik een hekel aan high/high spelers, maar El Shaarawy is echt baas. Zowel aanvallend en verdedigend overal te vinden.
#FreeTrapz![]()
Zit er ook aan te denken om hem te halen, maar om hem in mijn Serie A team in te passen zal ik hem waarschijnlijk naast Ibarbo moeten zettenquote:![]()
![]()
Niet binnen 45 min maar wel of hij de hele wedstrijd speelt (volgens mij niet echt een hoge quotering)quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:57 schreef wieisboos het volgende:
Kun je ook geld inzetten op Costa die binnen 45 minuten gewisseld wordt?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Hij heeft al geposeerd in het Fenerbahce shirt volgens een aantal geruchten. Na de Champions League finale zou hij gaan tekenen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:57 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Zeker te druk met z'n transfer naar TurkijeOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Huh ik wist helemaal niet dat de cl finale vanavond was .
Ik vegeet ieder jaar weer dat het op een zaterdag valt.![]()
Ja dat klopt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:54 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemi
Erg goede spelert.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
1.5 om de wedstrijd niet vol te maken.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:58 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Niet binnen 45 min maar wel of hij de hele wedstrijd speelt (volgens mij niet echt een hoge quotering)
12 voor een bal op de paal
#FreeTrapz![]()
Heeft iedereen ondertiteling op NOS
Ik heb witte, blauwe en gele ondertiteling van wat er gezegd wordt, maar het loopt ook gewoon achter.quote:
voor wat? malama ?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb witte, blauwe en gele ondertiteling van wat er gezegd wordt, maar het loopt ook gewoon achter.![]()
Is al weg, heb blijkbaar per ongeluk ondertiteling aangedrukt.quote:
TOTS Immobile nog even gehouden, nu Ibarbo en Armero vervangen voor SIF Cuadrado en Balotelli, IF Bonucci vervangen voor Benatia en speelt meteen een stuk beter. Hopelijk is het niet alleen de eerste paar potjes en daarna weer ruk![]()
![]()
Ronaldo is echt een fenomeen.Vind het zo jammer dat hij alweer 29 is en dat we nog maximaal 5 jaar van hem op topniveau kunnen genieten. Naar mijn idee ook gewoon veel beter en completer dan Messi.
Immers > Ronaldoquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:13 schreef Ozz-03 het volgende:
Ronaldo is echt een fenomeen.Vind het zo jammer dat hij alweer 29 is en dat we nog maximaal 5 jaar van hem op topniveau kunnen genieten. Naar mijn idee ook gewoon veel beter en completer dan Messi.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Viergever > Immers > Ronaldoquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nee inderdaad doe niet zo dom hahahaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
Viergever met Immers vergelijkenKan toch niet.
![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
Viergever met Immers vergelijkenKan toch niet.
Djeetje > Bolt > DS2 > Viergever > Immers > Ronaldoquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:16 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
DS2 > Viergever > Immers > RonaldoPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hij is wel echt heel slecht.quote:
omdat hij een turk is.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:17 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer, geen Arda op de bank. Had hem deze finale wel gegund.![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
nee omdat zijn zus kapster is
domme simpsonOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Laat mij dan ook anti-90+ pace spitsen zijn (die goedkoop zijn). gr grquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom ? Laat hem lekker![]()
Ik heb nu lb op lm staan. Gr gr![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Turkse luiers :
[ afbeelding ]
Turkse Rambo:
[ afbeelding ]
Chuboi zegt op twitter dat een non liga bbva tots een new motm betekend maar als een tots liga bbva scoort dan komt er iets anders. Benieuwd wat het is![]()
*Betekentquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:33 schreef Maver24 het volgende:
Chuboi zegt op twitter dat een non liga bbva tots een new motm betekend maar als een tots liga bbva scoort dan komt er iets anders. Benieuwd wat het is
*99 rated CR7
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik haal nu een overload een squad fitnesses uit 1.5k packs.. regelmatig 2 in 1 pack en ook al 2x 3 in 1 packEn nu IF Calla.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:35 schreef Ozz-03 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eet smakelijk
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Waarom doe je zo?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
nee omdat zijn zus kapster is
domme simpson![]()
Diego Costa
Vervloekt door het Braziliaanse volk, die gaat op het WK ook niet veel spelen.![]()
Heb ik dus ook, die gaat bij Chelsea de volgende dure spits worden die er helemaal niks van gaat bakken.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Overrated. Wanneer ik hem zie spelen dan bakt hij er niks van.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Je zal Adrian maar zijn en op de bank plaatsnemen voor iemand die niet fit is.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wel stoer van Simeone dat hij bij voorbaat dus eigenlijk al een wissel inlevert.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dit.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Overrated. Wanneer ik hem zie spelen dan bakt hij er niks van.
Zo kut dat hij naar Chelsea gaat![]()
Chelsea moet lekker voor Balotelli gaan, denk serieus dat hij daar wel kan gaan slagen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dit.
Zo kut dat hij naar Chelsea gaat
Dat is de keerzijde inderdaad. Maar ja, daar heet je Adriaantje voorquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je zal Adrian maar zijn en op de bank plaatsnemen voor iemand die niet fit is.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Diego Costa
Diego Ribas da Cunha
Diego Godin
Diego Simeone
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:49 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ik heb:
Real to win the trophy
Diego Costa to score
Benzema to score
CR7 to score 2 goals
Ramos to get a red card
Gabi to get a card
Godin to scoreGRAAG VERWIJDEREN![]()
Diego Armanda Maradonaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:02 schreef Ozz-03 het volgende:
Diego Costa
Diego Ribas da Cunha
Diego Godin
Diego Simeone![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Bakkes, die hommo van Real geeft hem toch bitchslapje?beetje bevooroordeeld geloof ikquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:49 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ik heb:
Real to win the trophy
Diego Costa to score
Benzema to score
CR7 to score 2 goals
Ramos to get a red card
Gabi to get a card
Godin to score
#FreeTrapz![]()
Die zit toch niet bij Atletico!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Moest hier snel even een foto van maken:quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is de keerzijde inderdaad. Maar ja, daar heet je Adriaantje voor
Ga eens voetbal kijkenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Moest hier snel even een foto van maken:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Moest hier snel even een foto van maken:
[ afbeelding ]![]()
Zit jij nou serieus naar dat programma te kijken?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Carvajal pacehoer!
Lol Cuneyt Cakir is de 4e (6e) man
Rijst heeft geen bereik in de keuken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:16 schreef OmniRocket het volgende:
www.twitch.tv/omnirocket
Turkije - Nederland
www.twitch.tv/omnirocket
Turkije - Nederland![]()
![]()
www.twitch.tv/omnirocket
Turkije - Nederland![]()
![]()
Iker
quote:
De hoi-man die in Veenwouden woont staat nu ook op dumpert: http://www.dumpert.nl/mediabase/6600148/bebc1e6f/hoi_.html![]()
Heb hem ook, even kijken of het de moeite waard is om hem te verkopen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had hem vanmiddag al gekocht
0-2quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:25 schreef wieisboos het volgende:
Omni in hoeveel is Turkije - Nederland geëindigd? Ik lette even niet op
60'Lens
78'Robben![]()
Nah. Had hem voor 93. Laagste BIN is nu 97.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb hem ook, even kijken of het de moeite waard is om hem te verkopen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vriend van mij zit daar nu. Achter de goal van Real op de 5de rij.![]()
Vertelde me dat er voor zwarte kaarten meer als 2000 duizend euro gevraagd word.![]()
Coolquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
Vriend van mij zit daar nu. Achter de goal van Real op de 5de rij.![]()
Vertelde me dat er voor zwarte kaarten meer als 2000 duizend euro gevraagd word.
In 1996 zat m'n oom bij Juventus - Ajax..
En die geeft amper wat om voetbal![]()
![]()
Goaltje komt eraan voor Real.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Matige vervolg van z'n carrière dan....quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:34 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik zie CR7 eigenlijk niet nog 2x scoren
Of je kijkt weinig![]()
Dat Atletico speelt op high pressure met custom tactic.
Doet hij wel mee dan?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:34 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik zie CR7 eigenlijk niet nog 2x scoren![]()
In deze wedstrijdquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:34 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Matige vervolg van z'n carrière dan....
Of je kijkt weinig
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Volgens mij wordt hij flink in zijn aars genomen door de Atletico verdedigingquote:GRAAG VERWIJDEREN![]()
Zijn TOTS is niet al te duur.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die Gabi is me wel een baasje hoor
Ook die heb ik al. Maar in het echt lijkt hij toch beter. Vandaag in ieder geval welquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ronaldo laat even zien dat hij meedoet.
Ik heb alweer spijt van mn weddenschap. Best onverstandig om in te zetten zonder het wedstrijdbeeld gezien te hebben.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:59 schreef The_Yakuza het volgende:
Tyfes gevaarlijk ook bij corners atletico![]()
Leukste fase van de wedstrijd komt eraan. Atletico gaat de bus neerzetten en Real gaat alles of niets spelen.
Ik had 5 euro op Godin to score @ 15quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb alweer spijt van mn weddenschap. Best onverstandig om in te zetten zonder het wedstrijdbeeld gezien te hebben.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Modric CDM
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:01 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ik had 5 euro op Godin to score @ 15![]()
![]()
Custom Tactic Atletico Madrid
Agressie: 99
Pressie: 99
Stel dolle honden met 3 man druk zetten.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
ik denk dat er een 14 jarig engels jochie achter de knoppen zit bij real, slaan het middenveld gewoon over. #fuckopbouwenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
of Ozzquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:05 schreef FCsuarez het volgende:
ik denk dat er een 14 jarig engels jochie achter de knoppen zit bij real, slaan het middenveld gewoon over. #fuckopbouwen![]()
Het Koke effectquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:04 schreef Ozz-03 het volgende:
Custom Tactic Atletico Madrid
Agressie: 99
Pressie: 99
Stel dolle honden met 3 man druk zetten.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:05 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Adrian speelt echt goed, misschien beter dat Costa zo vroeg afhaakte..![]()
Doet alles alleen voorin, David Villa is onzichtbaar.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nah dat heet eerlijk de tv verdelen.quote:
Niemand durft te schieten bij Real.
Willen combineren tot ze in de goal staan.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat een gekut, stelletje nagemaakte kut vedettesOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
schiet eens op dat hok zo af en toe
#FreeTrapz![]()
Futsal-schotjequote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:16 schreef ThadCastle het volgende:
Bale heeft zijn vizier niet op scherp vandaag
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Boeiend, de beste RM/RW in het spel is TOTS Cuadrado.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:15 schreef Toefjes het volgende:
Ik zie dat TOTS Di Maria steeds goedkoper wordt ookHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
benzema gaat straks scoren, hele wedstrijd nog onzichtbaar dus die zal hem er zo wel in tikken.
ah die bet is in ieder geval binnen
#FreeTrapz![]()
Welke bets heb je allemaal?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:17 schreef FCsuarez het volgende:
benzema gaat straks scoren, hele wedstrijd nog onzichtbaar dus die zal hem er zo wel in tikken.
ah die bet is in ieder geval binnen
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Real winst in RTquote:
Benzema to score
Pepe to get booked
CS 3-0
pepe is gewijzigd in juanfran.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Godver Balepleur op kut vent.
Haha Balen voor BaleOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Het is toch niet logisch om met buitenspelers te spelen die naar binnentrekken als het centrum zo druk is met verdedigers?![]()
Ik zou swap wings indrukken.![]()
alsof je naar een falend ajax zit te kijken, overloze getik en gecombineer wat niet lukt.
#FreeTrapz![]()
Kk Gabista op man idioot.
@22 2 goals 10 minutenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:25 schreef ThadCastle het volgende:
Filipe blessa, geen WK voor hem
oh wacht
Toby erin, Real wint
#FreeTrapz![]()
Had hem keihard moeten voorgeven die Carvajal, met een beetje geluk knal je tegen iemand aan en gaat die erin.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
mag ook wel eens na 85 min.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Fifa logicaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:27 schreef Ozz-03 het volgende:
Had hem keihard moeten voorgeven die Carvajal, met een beetje geluk knal je tegen iemand aan en gaat die erin.![]()
![]()
IRL is dat ook gewoon zeer effectief, gewoon gokken op de kluts ipv zo'n zielig lobje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Gaan niet veel minuten bijkomen. 2-3 maximaal.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Turan en Filipe Luis ook duurste spelers bij Atletico met 13 en 12 miljoen euroquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:30 schreef Toefjes het volgende:
Toch wel bijzonder dat het grote geld het weer niet gaat winnen
heb je een kerel gekocht voor 100miljoen, overtuigen heeft hij vandaag in ieder geval niet gedaan.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:30 schreef Toefjes het volgende:
Toch wel bijzonder dat het grote geld het weer niet gaat winnenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
100 miljoen voor een Copa del Reyquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb je een kerel gekocht voor 100miljoen, overtuigen heeft hij vandaag in ieder geval niet gedaan.![]()
Hij was gewoon slecht. Ze hadden Robben moeten houdenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb je een kerel gekocht voor 100miljoen, overtuigen heeft hij vandaag in ieder geval niet gedaan.![]()
Voor volgend seizoen Suarez maar kopen dan voor 90 miljoenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Of gewoon een normale keeper moeten kopen. Dan was er nu niks aan de hand geweest.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij was gewoon slecht. Ze hadden Robben moeten houden
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
had liever gezien dat casillas 4 jaar geleden blunderde i.p.v. nuquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Volgend seizoen Suarez maar kopen dan voor 90 miljoenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
+5quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gaan niet veel minuten bijkomen. 2-3 maximaal.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
had liever gezien dat casillas 4 jaar geleden blunderde i.p.v. nu![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
GOOOOOL!
JAAAA!!!![]()
![]()
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: