SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3, PS4, Xbox 360 en Xbox One kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.
Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimateteamtrading.net/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com
Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde: SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik weet niet wat het is, maar opeens liep alles zoveel beterquote:
En wat is TOTS Cuadrado een beestBliksem snel uiteraard, maar dat dribbel, dat schot
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Je moet idd ff kloten met die instellingen. Maakt soms echt een enorm verschil.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar opeens liep alles zoveel beter
En wat is TOTS Cuadrado een beestBliksem snel uiteraard, maar dat dribbel, dat schot
![]()
Probeer eens met je rechterpook 2x in de richting van je sprint te flicken.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar opeens liep alles zoveel beter
Dikke turbo 560PK met 1300NM koppel.
Ik denk dat Silva en Luiz volgend seizoen wel een vrij duur duo gaan wordenEn overpowered, en overused
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Elke wedstrijd waar ik Luiz in tegen kom heb ik het moeilijk.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik denk dat Silva en Luiz volgend seizoen wel een vrij duur duo gaan wordenEn overpowered, en overused
Gister ook meerdere keren niet kunnen stoppen in corners terwijl ik centraal TOTS Godin en TOTS Benatia heb staan.
Paar funbetjes. Zit totaal geen idee of research achter, maar gewoon voor de fun erbij vanavond
Juanfran to get booked
Real over 5.5 corners
Injury time 2nd half: 4 minuten
Atletico over 20.5 booking points
Have fun vanavond, toedels
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Luizquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Elke wedstrijd waar ik Luiz in tegen kom heb ik het moeilijk.Gister ook meerdere keren niet kunnen stoppen in corners terwijl ik centraal TOTS Godin en TOTS Benatia heb staan.
![]()
Dat is echt belachelijk inderdaad, totaal OP.![]()
Ik heb:quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:46 schreef Tim86 het volgende:
Paar funbetjes. Zit totaal geen idee of research achter, maar gewoon voor de fun erbij vanavond
Juanfran to get booked
Real over 5.5 corners
Injury time 2nd half: 4 minuten
Atletico over 20.5 booking points
Have fun vanavond, toedels
Real to win the trophy
Diego Costa to score
Benzema to score
CR7 to score 2 goals
Ramos to get a red card
Gabi to get a card
Godin to scoreGRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik zeg het nu maar vast:quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:49 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ik heb:
Real to win the trophy
Diego Costa to score
Benzema to score
CR7 to score 2 goals
Ramos to get a red card
Gabi to get a card
Godin to score
Real wint met 2-0 door 2 goals in het laatste half uur. Kopbal van Ramos en een late countergoal van Ronaldo. Gabi en Juanfran pakken sowieso geel en Morata bakt er niks van. gr gr octopus timAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dat weet ik wel zeker, bbva spelers zijn nu duurder. Enerzijds door de themacup, anderszijds omdat sommigen nu alleen als TOTS in een pack zitten.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:53 schreef Dylan98 het volgende:
Ik wil graag een BBVA team maken. Kan ik dat qua munten beter na de tots doenn? Ja denk k he?
[ Bericht 0% gewijzigd door PrideoftheSouth op 24-05-2014 19:44:49 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar spelers zoals juanfran en pepe enzo schelen niet veel denk k toch?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, bbva spelers zijn nu duurder. Enerzijds dood de themacup, anderszijds omdat sommigen nu alleen als TOTS in een pack zitten.![]()
Juanfran alleen al scheelt je 1.5k.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:58 schreef Dylan98 het volgende:
[..]
Maar spelers zoals juanfran en pepe enzo schelen niet veel denk k toch?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon nog een paar dagen wachten, kan je een paar coins schelen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:58 schreef Dylan98 het volgende:
[..]
Maar spelers zoals juanfran en pepe enzo schelen niet veel denk k toch?![]()
tenzij baasema er vanavond natuurlijk 3 in schopt dan heb je nu een koopje.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:00 schreef Dylan98 het volgende:
Ahh oke thanks, wacht ik nog een paar dagen.
gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nadat ik tegen jou had gespeeld ging ik toernooi spelen. Gelijk 2x achterelkaar gewonnen. Drogba is nu los. Ik ben niet slecht maar JBGKKG.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Elke wedstrijd waar ik Luiz in tegen kom heb ik het moeilijk.Gister ook meerdere keren niet kunnen stoppen in corners terwijl ik centraal TOTS Godin en TOTS Benatia heb staan.
Ik heb nu dit watn Doumbia zijn 90 pace is een leugen.![]()
![]()
Hoe doet Sneijder het op die positie?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nadat ik tegen jou had gespeeld ging ik toernooi spelen. Gelijk 2x achterelkaar gewonnen. Drogba is nu los. Ik ben niet slecht maar JBGKKG.
Ik heb nu dit watn Doumbia zijn 90 pace is een leugen.
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja oke, maar ik hoop niet dat hij dat gaat doen hahaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tenzij baasema er vanavond natuurlijk 3 in schopt dan heb je nu een koopje.
gr gr![]()
Mwa heb nooit de ruimte om zijn schot te gebruiken. Staat er echt puur voor de passing en vrije trappen. Af en toe loopt hij wel op de plek van Amrabat en Drogba dus kan hem wel lekker steken.quote:
Misschien dat ik Fer op de plek van Toure zet want die valt even flink tegen zeg. Hij verliest veel duels en zijn schot is ook mehhh![]()
Denk dat ik TOTS Immobile maar weer ga verkopen, valt tegen.. TOTS Cerci daarentegen![]()
Welke spits zal ik dan gebruiken uit de Serie A, Di Natale?![]()
Balo is de beste ondanks kut workratesquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:15 schreef WezepAFCA het volgende:
Denk dat ik TOTS Immobile maar weer ga verkopen, valt tegen.. TOTS Cerci daarentegen![]()
Welke spits zal ik dan gebruiken uit de Serie A, Di Natale?![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:15 schreef WezepAFCA het volgende:
Welke spits zal ik dan gebruiken uit de Serie A, Di Natale?
Ik heb net Immobile en Cerci te koop gezet. Ik ben van plan om SIF Di Natale en SIF Kaka te halen.
SIF Kaka is echt baasquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb net Immobile en Cerci te koop gezet. Ik ben van plan om SIF Di Natale en SIF Kaka te halen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |