SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:10 schreef heywoodu het volgende:
Battaglin in je Scorito-selectie hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:10 schreef heywoodu het volgende:
Battaglin in je Scorito-selectie hebbenIdemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Italiaans met een zwaar accent uit de Venetoquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit engelse dialect verstond ik niet helemaal.
Zo veel had Pozzovivo ook niet over aangezien Aru, Majka en Kelderman allemaal in diens buurt eindigen. Maar als Uran er hier al doorheen zakt, zal dat normaal op de langere beklimmingen ook gebeuren, tenzij dit een slechte dag was.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tja, als Uran al zo (relatief) vroeg kraakt en er wordt maar een half minuutje gepakt, dan lijkt dat een gemiste kans.
Tenzij hij nog harder gaat kraken en het niet uitmaakt.
Inderdaad, een hele mooie gedenkwaardige rit. Alles zat er in.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:11 schreef poiuytr het volgende:
Godver zeg sinds tijden niet meer zo genoten
uhm, waarom?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:11 schreef Cavaliers het volgende:
Nog maar 3'04''. Ik ga Johannes mogen slaan.
Lijkt mij niet dat posities zijn veranderd. Nr's 3 t/m 7 zijn wel dichterbij Evans en Uran gekomen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de stand in het klassement nu?
Zelfde als eerst, alleen Rolland komt de top-10 binnen. Verschillen zijn ietsje kleiner onderling geworden.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zou nu ook weer niet zó verbazend zijn als Uran in de bergen niet met de besten mee kan. Dat is tenslotte al het hele seizoen zo. Misschien dat de verbetering van z'n tijdrit ten koste gaat van zijn klimcapaciteiten?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zo veel had Pozzovivo ook niet over aangezien Aru, Majka en Kelderman allemaal in diens buurt eindigen. Maar als Uran er hier al doorheen zakt, zal dat normaal op de langere beklimmingen ook gebeuren, tenzij dit een slechte dag was.
Idemquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:11 schreef poiuytr het volgende:
Godver zeg sinds tijden niet meer zo genoten
Inderdaad, monsterlijke prestatie van die kerel.quote:
Ik denk dat de trein van Belkin weer gaat falen en Bos ingesloten gaat raken.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:15 schreef opperkleurder het volgende:
Ik denk dat Greipel de meeste kans heeft de eerste etappe van de WPC te winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |