quote:
zonder gekheid, die loatheb is wel echt zwaar baasquote:
Nou, Cairne is toch imo wel beter. Er moeten namelijk 2 kaarten worden gespeeld en gekilld, voordat er een 11/11 zonder verdere skills komt, wat best veel moeite is voor een (zeer lekkere) BGH target. Ik vind Stalagg wel een redelijke kaart, Feugen mwoah.quote:
Maar als je hem killt, dan heb je een random creature van je hand op het veld ineens. Leuk als je deathwing hebt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:43 schreef Solo14 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is volgens mij echt OP. Taunt met 8 hp voor 3 mana. Voor priest al helemaal.
wil ik ook wetenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:57 schreef Amnistia het volgende:
Hoelaat word hij live gezet? 12 uur vannacht?
De meeste kaarten zien er an sich zeer goed uit. Daarover geen twijfel. Het zijn geen nutteloze kaarten zoals wisp bijvoorbeeld. Wel heb ik echter m'n vraagtekens bij de invoering van nieuwe kaarten in de meta. Al die legendaries zijn behoorlijk grappig, maar alleen Loatheb (naar mijn mening) is echt een gruwelijke kaart van betekenis. Kel'thuzad is misschien grappig in een druid deck of paladin deck, maar ik vind het geen OP kaarten.quote:
Spectral knight is gewoon een monster. Een soort Chillwind yeti (die je vrij regelmatig ziet) maar 1 mana meer voor + 1 toughness en immunequote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:48 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
De meeste kaarten zien er an sich zeer goed uit. Daarover geen twijfel. Het zijn geen nutteloze kaarten zoals wisp bijvoorbeeld. Wel heb ik echter m'n vraagtekens bij de invoering van nieuwe kaarten in de meta. Al die legendaries zijn behoorlijk grappig, maar alleen Loatheb (naar mijn mening) is echt een gruwelijke kaart van betekenis. Kel'thuzad is misschien grappig in een druid deck of paladin deck, maar ik vind het geen OP kaarten.
Spectral knight bijvoorbeeld; die veel genoemd wordt, vind ik wel een goede kaart, maar ik vraag me af hoe vaak deze werkelijk gespeeld gaat worden.
Het is een betere versie van faerie dragon. En die ene mana crystal maakt het dat ie niet zó ontzettend goed is. Van 5 mana crystals zijn de minste kaarten, en lang niet alle 5 drops zijn goed. Je ziet ook 5 mana crystals het minst gespeeld worden. Azure drake en auctioneer nog het meest op hoog niveau. Buiten dat om valt het helaas tegen. Ik denk zeker dat spectral knight een fijne bijkomstigheid is op 5 mana crystal niveau, maar of die azure drake gaat vervangen, en bijvoorbeeld loatheb...ik heb m'n twijfelsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:52 schreef Flammie het volgende:
[..]
Spectral knight is gewoon een monster. Een soort Chillwind yeti (die je vrij regelmatig ziet) maar 1 mana meer voor + 1 toughness en immune
Iemand?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:57 schreef Amnistia het volgende:
Hoelaat word hij live gezet? 12 uur vannacht?
is nog niet bekend. er komt vanavond een maintenance, en daarna zullen ze proberen Amerika, Europa, etc, zo kort mogelijk na elkaar uit te brengen.quote:
Het is ook een betere versie van chillwind yeti imoquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:55 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Het is een betere versie van faerie dragon. En die ene mana crystal maakt het dat ie niet zó ontzettend goed is. Van 5 mana crystals zijn de minste kaarten, en lang niet alle 5 drops zijn goed. Je ziet ook 5 mana crystals het minst gespeeld worden. Azure drake en auctioneer nog het meest op hoog niveau. Buiten dat om valt het helaas tegen. Ik denk zeker dat spectral knight een fijne bijkomstigheid is op 5 mana crystal niveau, maar of die azure drake gaat vervangen, en bijvoorbeeld loatheb...ik heb m'n twijfels
we zullen zien ^^quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:21 schreef Flammie het volgende:
Maar toch... hoe langer ik er over nadenk hoe beter die spectral knight wordt.. wat een value.
- heeft een 6 toughness body dus die ruilt sowieso goed
- immune tegen spells en hero powers dus je raakt er sowieso lastig van af
- het vult een gap en fixed 5 mana curves want daar waren niet super veel goeie kaarten van
- Hij ruilt het merendeel voor 2 of 3 creatures
Deze ruilt 2x zo goed als azure drake imo en je raakt er lastiger van af... Ik denk dat het gebruik van azure drake door het uitbrengen van deze kaart meer specifiek wordt en dat hij niet meer als "5 mana curve fix kaart" gebruikt gaat worden. Ik denk dat deze 2 beide even veel play gaan zien maar dat het verschil hem zit in welke decks ze gebruikt gaan worden. Beide topkaarten dus!
12:30 EST.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |