Whhahahaaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:23 schreef Supertolll het volgende:
Amerikaans kapitalisme, gewoon adverteren in de reacties op een YouTube filmpje van een moordenaar.
[ afbeelding ]
Dafaq, die mensen kennen echt geen schaamtequote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:23 schreef Supertolll het volgende:
Amerikaans kapitalisme, gewoon adverteren in de reacties op een YouTube filmpje van een moordenaar.
[ afbeelding ]
Logisch oorzaak>gevolgquote:Rodger had moeite met het krijgen van een vriendinnetje en besloot daarop maar een drive-by te doen.
Ik vind het nogal makkelijk om hem af te doen als een gek. Alsof ze de vraag hoe is hij zo verknipt is geworden al meteen buiten beschouwing willen laten.quote:De politie-chef noemt verder in de persconferentie dat het "heel duidelijk" is dat Rodger "geestelijk gestoord" was. "Dit is het werk van een gek." (bron)
Ja zijn vader is/was een regisseur ofso heb ik ook gehoord, daarom wss.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:07 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Hij was gewoon student. In america is het ook heel gewoon dat kinderen van hun ouders een auto krijgen, dus ik gok op rijke ouders en een goede bijbaan voor verzekering en onderhoud.
Wow, dit is bijna net zo creepy als die dude zelf.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:07 schreef Dside het volgende:
Deze reacties hier....
Natuurlijk is z'n daad niet goed te praten, maar een Psycho? Heeft hij vrouwen gestalkt of verkracht?
Ik kan niks anders uit z'n filmpjes halen, dan dat hij helemaal geen aandacht kreeg van vrouwen en dat hij zich hierdoor eenzaam voelde. Dat hij een beetje te hoog over zichzelf praat, maakt hem nog geen psycho en daarnaast is hij verre van lelijk. Verder lijkt hij vrij normaal imo.
Alles heeft een oorzaak en wij kunnen niet oordelen over zijn ervaringen met vrouwen en doe nou niet of alle vrouwen zo heilig zijn....
Ik kan z'n frustratie goed voorstellen en er zullen vast nog wel meer hier op Fok zijn, die zichzelf in zijn situatie herkennen. Z'n daad valt nogmaals niet goed te praten, maar dingen zoals dit gebeuren niet zomaar.
Cause and effect.
En nu maak ik me een beetje zorgen ...quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:18 schreef Dside het volgende:
[..]
Als resultaat!
Jij hebt nog nooit een woede uitbarsting gehad? Dan denk je niet helder en combineer dat met frustratie en onbegrip.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:37 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Geblaas van sukkeltjes op het internet die denken dat een 'fuck de rest van de wereld' mentaliteit gelijkstaat aan alfa-gedrag, gebaseerd op het alfa-principe van samenlevingen waarin ze menen dit gedrag te herkennen in de leiders van deze populaties (zoals bijvoorbeeld in wolvenpopulaties). Iedereen die dit gedrag niet vertoont is dus een bčta of een volger (want met individuele aspecten wordt totaal geen rekening gehouden door deze personae en hun bekrompen wereldbeeld), wat bij alfa's gelijkstaat aan het laagste soort mens. Deze jongen kon geen vrouw krijgen terwijl hij dat blijkbaar wou, dus is het een bčta.
Wat de fuck is er mist met jou, kk kneusquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:07 schreef Dside het volgende:
Deze reacties hier....
Natuurlijk is z'n daad niet goed te praten, maar een Psycho? Heeft hij vrouwen gestalkt of verkracht?
Ik kan niks anders uit z'n filmpjes halen, dan dat hij helemaal geen aandacht kreeg van vrouwen en dat hij zich hierdoor eenzaam voelde. Dat hij een beetje te hoog over zichzelf praat, maakt hem nog geen psycho en daarnaast is hij verre van lelijk. Verder lijkt hij vrij normaal imo.
Alles heeft een oorzaak en wij kunnen niet oordelen over zijn ervaringen met vrouwen en doe nou niet of alle vrouwen zo heilig zijn....
Ik kan z'n frustratie goed voorstellen en er zullen vast nog wel meer hier op Fok zijn, die zichzelf in zijn situatie herkennen. Z'n daad valt nogmaals niet goed te praten, maar dingen zoals dit gebeuren niet zomaar.
Cause and effect.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:37 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Geblaas van sukkeltjes op het internet die denken dat een 'fuck de rest van de wereld' mentaliteit gelijkstaat aan alfa-gedrag, gebaseerd op het alfa-principe van samenlevingen waarin ze menen dit gedrag te herkennen in de leiders van deze populaties (zoals bijvoorbeeld in wolvenpopulaties). Iedereen die dit gedrag niet vertoont is dus een bčta of een volger (want met individuele aspecten wordt totaal geen rekening gehouden door deze personae en hun bekrompen wereldbeeld), wat bij alfa's gelijkstaat aan het laagste soort mens. Deze jongen kon geen vrouw krijgen terwijl hij dat blijkbaar wou, dus is het een bčta.
Sukkel, je moet niet zoveel aannemen en je moet eerst eens leren lezen. Waar zeg ik dat ik z'n actie goedkeur?quote:Op zondag 25 mei 2014 12:06 schreef Goldenrush het volgende:
Volgens mij is Dside ook zo'n mentaal gestoord kneusje dat niet begrijpt hoe de wereld in elkaar zit, anders kan je je aanbieden voor adoptie voor de familie Rodger? Kunnen ze jou lekker vertroetelen en een BMW geven, zodat je een narcistische sociopatische massamoordenaar wordt (als je dat al niet was, gezien je reactie)
Ik vind je redenatie alleen wat vreemd, alsof het allemaal te maken heeft met het feit dat hij geen vrouw kan krijgen en het daaraan ligt. Als iedereen van 22 zonder aandacht van vrouwen dergelijke acties zou plegen zou de helft van bevolking spoedig zijn vermoordquote:Op zondag 25 mei 2014 12:42 schreef Dside het volgende:
[..]
Sukkel, je moet niet zoveel aannemen en je moet eerst eens leren lezen. Waar zeg ik dat ik z'n actie goedkeur?
Achterlijke reacties hier, wtf. Zodra je een wat andere mening hebt, ben je gelijk gestoord? Flikker toch een eind op...
Ze houden jou ook al lang in de gaten mag ik hopen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:20 schreef BaajGuardian het volgende:
hij is nu an hero?
verder loopt hij te huilie omdat hij 22 is en nog maagd is!!!!
Ik ben 30 en nog maagd!
Dan verspillen ze moeite want ik ben nog eerder in staat om suikerspinnen te maken op een pretpark dan dat ik mensen ga neerschietenquote:Op zondag 25 mei 2014 12:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze houden jou ook al lang in de gaten mag ik hopen.
Je moet jezelf niet zo onderschatten.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dan verspillen ze moeite want ik ben nog eerder in staat om suikerspinnen te maken op een pretpark dan dat ik mensen ga neerschieten
Zou het ook buiten het pretpark kunnen? Ik wil enkel een suikerspin.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dan verspillen ze moeite want ik ben nog eerder in staat om suikerspinnen te maken op een pretpark dan dat ik mensen ga neerschieten
Ja dat kan. Kom je naakt?quote:Op zondag 25 mei 2014 12:55 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Zou het ook buiten het pretpark kunnen? Ik wil enkel een suikerspin.
Omega 0% Beta 0% Alpha male 100%quote:Op zondag 25 mei 2014 13:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je offert jezelf op voor het grotere goed, je bent een held.
Volgens mij is dit eerder zeta maar goed.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:03 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Omega 0% Beta 0% Alpha male 100%
Ik ben meer godlike, maar dat zijn slechts details.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Volgens mij is dit eerder zeta maar goed.
True true, en details zijn voor betafagsquote:Op zondag 25 mei 2014 13:05 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ik ben meer godlike, maar dat zijn slechts details.
Voor sommige is het hebben van een vriendin, belangrijker dan andere. In zijn geval gaven vrouwen hem niet alleen geen aandacht, ze lieten het ook blijken aan hun reactie. Ik kan me goed voorstellen, dat als je afgewezen wordt en daarnaast ook nog eens belachelijk gemaakt wordt, dat je je er na een lange tijd aan gaat ergeren, omdat je niet begrijpt waarom ze zo doen.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:47 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik vind je redenatie alleen wat vreemd, alsof het allemaal te maken heeft met het feit dat hij geen vrouw kan krijgen en het daaraan ligt. Als iedereen van 22 zonder aandacht van vrouwen dergelijke acties zou plegen zou de helft van bevolking spoedig zijn vermoord.
Alsof vrouwen verplicht zouden zijn om met dat soort gasten iets te willen LOL. Wat een droeftoeters.quote:
Misschien dat die meisjes niet eens reageerden toen hij het wapen op hen richtte. Dan kun je het nog beter op jezelf richten.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:12 schreef Dientje12 het volgende:
Vraag me eigenlijk af hoe hij zou reageren op een chick die hem aan zou spreken.
Mischien dat hij dan wel helemaal dichtklapte en niks te zeggen had...
Euhm...quote:Op zondag 25 mei 2014 16:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Misschien dat die meisjes niet eens reageerden toen hij het wapen op hen richtte. Dan kun je het nog beter op jezelf richten.
quote:He [The gunman] actually drove across street to meet her,” Chang said. “The guy stuck his head out and says, ‘Hey, what are you doing?’ She ignored him, thinking he was just the ‘typical, Isla Vista douche bag.’
Chang continued: “The guy pulled out a gun and shot at her. The bullet missed her head. She said she thought it was a BB gun, and she just kept walking faster.”
Moet k hier op ingaan? Je bagatalliseert zijn acties toch, ik quote;quote:Op zondag 25 mei 2014 12:42 schreef Dside het volgende:
[..]
Sukkel, je moet niet zoveel aannemen en je moet eerst eens leren lezen. Waar zeg ik dat ik z'n actie goedkeur?
Achterlijke reacties hier, wtf. Zodra je een wat andere mening hebt, ben je gelijk gestoord? Flikker toch een eind op...
Nee, maar hij heeft wel 7 mensen vermoord. Dat is natuurlijk minder erg dan vrouwen stalken, en dat maakt hem écht geen psychoquote:Natuurlijk is z'n daad niet goed te praten, maar een Psycho? Heeft hij vrouwen gestalkt of verkracht?
Lol, Baajguardian in de dop hieroquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:07 schreef Dside het volgende:
Deze reacties hier....
Cause and effect.
Lekker inhoudelijk ook... Zeg dan niks.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |