De mensen die hun bruiloft kwamen bespreken staan nu voor de poort om te vertrekken, daarna Centraal.quote:
Thanksquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:43 schreef Miek37 het volgende:
[..]
De mensen die hun bruiloft kwamen bespreken staan nu voor de poort om te vertrekken, daarna Centraal.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:46 schreef Miek37 het volgende:
Joey heeft haar verteld dat hij met Marije heeft gezoend, that's all, boeide haar niet maar wel meteen met de hele MLP kamer het bespreken, ze zei later tegen Marije dat ze hem mag hebben want ze hoeft hem niet meer.
Kijk ook vooral ff het filmpje in de nacht, nu Centraal zegt Emil!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
zoals voorspeld dus, kijk het misschien nog wel terug, alleen om die blik op lot haar gezicht te zien. bedankt voor de info Miekie
![]()
welke want ik heb al genoeg gesop en geklef gehoord vanachtquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:49 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Kijk ook vooral ff het filmpje in de nacht, nu Centraal zegt Emil!
is goed hoef ik niet te zoeken, jij snapt hetquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:53 schreef Miek37 het volgende:
Ik zet zo het linkie wel ff neer nu eerst Centraal!
Dank je Miekquote:
echt waarquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:43 schreef Miek37 het volgende:
Ik heb voor het eerst een live Centraal gezien!
ik las op fb iets wat iemand gepostquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb me redelijk in kunnen houden. Wel een nieuwe zomerjurk gekocht.
En een oranje shirt. Bij de Action. Voor 3,29.
Dat is een hoax!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:34 schreef isax het volgende:
[..]
ik las op fb iets wat iemand gepost
over dat der kind helemaal verbrand was door action garnier zonnebrand
ik heb nog altijd gemengde gevoelens over die winkel.
Ik vond het leuk, minder chaotisch als ik had verwacht!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
echt waar![]()
voor het eerstnou gefeliciteerd dan maar
![]()
![]()
en hoe voelde dat nu, het live meemaken, vond je het spannender omdat je de uitkomst nog niet wist dit keer
Marije, een vrouw naar mijn hart.quote:
dag geen geld manquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb me redelijk in kunnen houden. Wel een nieuwe zomerjurk gekocht.
En een oranje shirt. Bij de Action. Voor 3,29.
ja valt meestal wel mee hoor, helaasquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:05 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik vond het leuk, minder chaotisch als ik had verwacht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |