Uhm ... Nee.quote:
Je mag ook naakt of in je slip!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik draag al geen pyjama meer sinds ik een jaar of 8 ben.
oh ja! vakantie moneyquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:16 schreef liesje1979 het volgende:
Argh, keuzes. Wat zal ik van mijn vakantiegeld doen. Citytrip, andere tv, nieuwe fiets, nieuwe bank...
Sparen.
Goedkoop tripje, goedkoop bankje en een tweedehands fiets.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:16 schreef liesje1979 het volgende:
Argh, keuzes. Wat zal ik van mijn vakantiegeld doen. Citytrip, andere tv, nieuwe fiets, nieuwe bank...
Sparen.
Dat was nog maar een deel van mijn wensen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Goedkoop tripje, goedkoop bankje en een tweedehands fiets.
Andere tv klinkt als iets dat je weg kan strepen tov nieuwe fiets of bank.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:16 schreef liesje1979 het volgende:
Sparen.
Een Citytrip naar Barca of Moskou is anders ook tof.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:29 schreef Gert het volgende:
Of je gaat eerst naar Toronto en New York, en laat het daar breed hangen omdat je denk: in mei krijg ik vakantiegeld.
Ja?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:29 schreef Gert het volgende:
Of je gaat eerst naar Toronto en New York, en laat het daar breed hangen omdat je denk: in mei krijg ik vakantiegeld.
Deze bank zit op zich nog lekker en mijn fiets, ach. Ik wil het allemaal! Zei ik al nieuwe laptop?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Andere tv klinkt als iets dat je weg kan strepen tov nieuwe fiets of bank.
Het zuiden is weer aan de beurt maar Barca niet want daar ben ik al geweest. Geweldige stad wel.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Een Citytrip naar Barca of Moskou is anders ook tof.
Venetie dan.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het zuiden is weer aan de beurt maar Barca niet want daar ben ik al geweest. Geweldige stad wel.
Een beetje wel ja.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja?
[..]
Deze bank zit op zich nog lekker en mijn fiets, ach. Ik wil het allemaal! Zei ik al nieuwe laptop?
[..]
Het zuiden is weer aan de beurt maar Barca niet want daar ben ik al geweest. Geweldige stad wel.
Toffe steden!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil wel naar Lissabon-Porto. Of Split.
Ik zat al op de site van mediamarkt te kijken. Ik zag 1 van 159 die volgens mij al goed genoeg is voor wat ik er mee wil doen. Istanbul blijft wel knagen ja.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Een beetje wel ja.![]()
Ik stond nog een kleine duizend in de min op de creditcard, en dat het nog zo veel was kwam wel omdat ik daar aan de overkant al rekening hield met vakantiegeld en NY sowieso een stad is die al snel een yolo gevoel oproept.
Een tv: op sites als ibood komen af en toe echt geweldige aanbiedingen langs. Ik zou op zoiets wachten, en niet gewoon de mediamarkt binnenstappen.
Heb je een lijstje met steden (of gebieden) die je de komende paar jaar wilt zien? Toch stiekem Istanbul?
Jammer dat Transavia alleen naar Faro vliegt vanaf Rotterdam. En Spilt is wel vanaf Rotterdam maar weer niet precies de dagen dat ik wil.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Toffe steden!
Porto weet ik alleen van horen zeggen overigens, maar schijnt ook tof te zijn.
Easyjet vliegt ook op Split.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jammer dat Transavia alleen naar Faro vliegt vanaf Rotterdam. En Spilt is wel vanaf Rotterdam maar weer niet precies de dagen dat ik wil.
Oeh dat is reteduur hoor, de rente op je creditcard is iets van 27% ofzo!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Een beetje wel ja.![]()
Ik stond nog een kleine duizend in de min op de creditcard, en dat het nog zo veel was kwam wel omdat ik daar aan de overkant al rekening hield met vakantiegeld en NY sowieso een stad is die al snel een yolo gevoel oproept.
Een tv: op sites als ibood komen af en toe echt geweldige aanbiedingen langs. Ik zou op zoiets wachten, en niet gewoon de mediamarkt binnenstappen.
Heb je een lijstje met steden (of gebieden) die je de komende paar jaar wilt zien? Toch stiekem Istanbul?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |