Zodra vrouwen over mannen zingen zijn ze of een slet, of frigide.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo subtiel. We posten bijna allemaal popmuziek, mannen die over vrouwen zingen. Mijn dubbele boodschappen zien er meestal zo uit.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo subtiel. We posten bijna allemaal popmuziek, mannen die over vrouwen zingen. Mijn dubbele boodschappen zien er meestal zo uit.
[ afbeelding ]
ja kromme wereld is hetquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zodra vrouwen over mannen zingen zijn ze of een slet, of frigide.
Heeft Joezi al gepost vandaag? Zijn TT en gifje daarbij zijn een beetje onheilspellendquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
zou het
en waar zijn joezi en isax, ook nog niet gezien, ja isax even maar joezi is spoorloos
en bacon, liesje weten we inmiddels, die heeft pech met internet
ik heb hem nog niet gezien en als je het zo bekijkt inderdaad, nou nee joh doe niet zo eng manquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heeft Joezi al gepost vandaag? Zijn TT en gifje daarbij zijn een beetje onheilspellend
das toch mooi juist danquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel problemen mee,eilk.
Maar dat is toch voor het grootste gedeelte de schuld van vrouwen. Mannen hebben er een stuk minder moeite mee als vrouwen losbandig zijn.quote:
weet ik, mannen hebben er inderdaad vaak geen moeite mee maar zodra er andere vrouwen bij zijn dan word een vrouw die goed ligt bij mannen en dat hoeft niet eens sexueel te zijn, gelijk uitgemaakt voor slet en dergelijke. ik noem het maar kutnijd en snap dat nooit zo goed. maar ja dat ben ik danquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar dat is toch voor het grootste gedeelte de schuld van vrouwen. Mannen hebben er een stuk minder moeite mee als vrouwen losbandig zijn.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
weet ik, mannen hebben er inderdaad vaak geen moeite mee maar zodra er andere vrouwen bij zijn dan word een vrouw die goed ligt bij mannen en dat hoeft niet eens sexueel te zijn, gelijk uitgemaakt voor slet en dergelijke. ik noem het maar kutnijd en snap dat nooit zo goed. maar ja dat ben ik dan
Het wordt tijd voor een nieuwe seksuele revolutie. Laten wij voorop gaan in deze strijd.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
weet ik, mannen hebben er inderdaad vaak geen moeite mee maar zodra er andere vrouwen bij zijn dan word een vrouw die goed ligt bij mannen en dat hoeft niet eens sexueel te zijn, gelijk uitgemaakt voor slet en dergelijke. ik noem het maar kutnijd en snap dat nooit zo goed. maar ja dat ben ik dan
is denk ik mijn zyzel ding blughquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heb alleen jij problemen of de hele wijk/stad?
niet op fok, kijk wel uit maar ik hou de heren niet tegen hoorquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een nieuwe seksuele revolutie. Laten wij voorop gaan in deze strijd.
Pics?![]()
quote:
ik ken hem uit mijn hoofdquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
niet op fok, kijk wel uit maar ik hou de heren niet tegen hoor![]()
Facebook is ook goed.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
niet op fok, kijk wel uit maar ik hou de heren niet tegen hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |