Denken we hetzelfde oid?quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:10 schreef ChocoFan het volgende:
Brain hoe is het met je spin, ben je al een beetje bijgekomen van de schrik![]()
niet vermoord, netjes hoor, doe ik meestal ook, pas nog een wesp geredquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Ik heb hem al naar buiten geëscorteerd.
hoezo dan?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Misschien moet je op KPN zoeken.
kon het niet maar klinkt ook goedquote:
dochteronderneming,maardenkniet dat ze je bij de KPN kunnen helpen als het om specifieke telfot problemen gaat.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Telfort hoort toch bij KPN tegenwoordig?
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
kon het niet maar klinkt ook goed![]()
ik heb best wel een brede muziek smaak, zijn maar een aantal dingen waar ik niet tegen kan
het is meer achtergrond geluid voor mij, als ik denk dat er wat gebeurt ga ik ff luisteren of kijkenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:14 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik heb me weer even bijgelezen over Utopia. Waarom volg ik het nog. Ik erger me alleen maar.
Dan moet ik even terugkijken.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:20 schreef ChocoFan het volgende:
soms zie ik liedjes voorbij komen dat ik toch ff denk, dubbele boodschap ofzo![]()
ook bij brain![]()
7 van de 10 nummers die ik post zijn gerelateerd aan de post waarop ik reageer(en dan moet je zelf maar uitzoeken op welke post ik reageer).quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:20 schreef ChocoFan het volgende:
soms zie ik liedjes voorbij komen dat ik toch ff denk, dubbele boodschap ofzo![]()
ook bij brain![]()
juist en ik bedoel ook niet alleen op mijzelf maar vaak net zoals met de gifjes word er dan een gesprek gevoerd maar dan via muziek liedjes. ik reageer meestal ook met een soort gelijk muziekje of tekstquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
7 van de 10 nummers die ik post zijn gerelateerd aan de post waarop ik reageer(en dan moet je zelf maar uitzoeken op welke post ik reageer).
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Mieks pyama party, wij zijn onschuldig over muziek aan het praten terwijl Miek ondertussen gesandwiched word door twee grote negers.
Ik ben niet zo subtiel. We posten bijna allemaal popmuziek, mannen die over vrouwen zingen. Mijn dubbele boodschappen zien er meestal zo uit.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja doe maar eens, soms best grappig
maar kan ook aan mij liggen he, ben soms een beetje para![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |