voor ons nog lekker laat. werkse zometeenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 07:01 schreef Jian het volgende:
This is the end
you made your choice and now my chance is over.
I thought I was in
you put me down and say I'm goin' nowhere.
Koffie zetten, moet aan het werk, jullie zijn ook lekker vroeg
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 07:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
voor ons nog lekker laat. werkse zometeen
Alsof ik een cursus nodig heb om tussen jullie te kunnen zittenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 08:16 schreef Pavement het volgende:
Is die leernicht Ian weer terug ?
Die geilt zo hard op zichzelf dat ie een cursus zelf pijpen heeft gevolgd.
Ian!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Verder vond ik het erg gezelly, heur,voor de duidelijkheid.
Ian gééft die cursussen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 08:16 schreef Pavement het volgende:
Is die leernicht Ian weer terug ?
Die geilt zo hard op zichzelf dat ie een cursus zelf pijpen heeft gevolgd.
Ben je al geslaagd?quote:
Mijn echte penis is stukken kleiner dan mijn e-penis.quote:
zit je nog in Duitsland tijger?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Verder vond ik het erg gezelly, heur,voor de duidelijkheid.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn echte penis is stukken kleiner dan mijn e-penis.
Vinger natmaken, in de lucht houden en het eerste tweecijfergetal dat in je opkomt.quote:
73quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vinger natmaken, in de lucht houden en het eerste tweecijfergetal dat in je opkomt.
Middenmaatje.quote:
Ik negeer bijna alle youtubes.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb eindelijk eens lekker geslapen, en voor de dames iets wat ik al eerder geposty heb, maar ws genegeerd is.
Lekker hoor!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
alsje van funk houd,moet je die van stark reality zeker waarderen.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:30 schreef Copycat het volgende:
Da's nou jammer. Ik ga al naar een andere party.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb het niet zo op feestjes, te druk.
Ik draag al geen pyjama meer sinds ik een jaar of 8 ben.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:32 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Lekker hoor!![]()
Vanaaf gaan we er op dansen in onze pyjama's!![]()
[ afbeelding ]
We kunnen het ook rustig houden.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb het niet zo op feestjes, te druk.
Daar zit je in te posten, zie TTquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat CS betekend. of tenminste ik dacht dat je het over een Centraal Station had.
rood kleurtje er inquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:33 schreef Copycat het volgende:
Ik ga naar de kapper. Even een kek coupske laten aanmeten.
Ow ik had het weer eens omgedraaid!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat CS betekend. of tenminste ik dacht dat je het over een Centraal Station had.
SC ...quote:
Uhm ... Nee.quote:
Je mag ook naakt of in je slip!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik draag al geen pyjama meer sinds ik een jaar of 8 ben.
oh ja! vakantie moneyquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:16 schreef liesje1979 het volgende:
Argh, keuzes. Wat zal ik van mijn vakantiegeld doen. Citytrip, andere tv, nieuwe fiets, nieuwe bank...
Sparen.
Goedkoop tripje, goedkoop bankje en een tweedehands fiets.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:16 schreef liesje1979 het volgende:
Argh, keuzes. Wat zal ik van mijn vakantiegeld doen. Citytrip, andere tv, nieuwe fiets, nieuwe bank...
Sparen.
Dat was nog maar een deel van mijn wensen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Goedkoop tripje, goedkoop bankje en een tweedehands fiets.
Andere tv klinkt als iets dat je weg kan strepen tov nieuwe fiets of bank.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:16 schreef liesje1979 het volgende:
Sparen.
Een Citytrip naar Barca of Moskou is anders ook tof.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:29 schreef Gert het volgende:
Of je gaat eerst naar Toronto en New York, en laat het daar breed hangen omdat je denk: in mei krijg ik vakantiegeld.
Ja?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:29 schreef Gert het volgende:
Of je gaat eerst naar Toronto en New York, en laat het daar breed hangen omdat je denk: in mei krijg ik vakantiegeld.
Deze bank zit op zich nog lekker en mijn fiets, ach. Ik wil het allemaal! Zei ik al nieuwe laptop?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Andere tv klinkt als iets dat je weg kan strepen tov nieuwe fiets of bank.
Het zuiden is weer aan de beurt maar Barca niet want daar ben ik al geweest. Geweldige stad wel.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Een Citytrip naar Barca of Moskou is anders ook tof.
Venetie dan.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het zuiden is weer aan de beurt maar Barca niet want daar ben ik al geweest. Geweldige stad wel.
Een beetje wel ja.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja?
[..]
Deze bank zit op zich nog lekker en mijn fiets, ach. Ik wil het allemaal! Zei ik al nieuwe laptop?
[..]
Het zuiden is weer aan de beurt maar Barca niet want daar ben ik al geweest. Geweldige stad wel.
Toffe steden!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil wel naar Lissabon-Porto. Of Split.
Ik zat al op de site van mediamarkt te kijken. Ik zag 1 van 159 die volgens mij al goed genoeg is voor wat ik er mee wil doen. Istanbul blijft wel knagen ja.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Een beetje wel ja.![]()
Ik stond nog een kleine duizend in de min op de creditcard, en dat het nog zo veel was kwam wel omdat ik daar aan de overkant al rekening hield met vakantiegeld en NY sowieso een stad is die al snel een yolo gevoel oproept.
Een tv: op sites als ibood komen af en toe echt geweldige aanbiedingen langs. Ik zou op zoiets wachten, en niet gewoon de mediamarkt binnenstappen.
Heb je een lijstje met steden (of gebieden) die je de komende paar jaar wilt zien? Toch stiekem Istanbul?
Jammer dat Transavia alleen naar Faro vliegt vanaf Rotterdam. En Spilt is wel vanaf Rotterdam maar weer niet precies de dagen dat ik wil.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Toffe steden!
Porto weet ik alleen van horen zeggen overigens, maar schijnt ook tof te zijn.
Easyjet vliegt ook op Split.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jammer dat Transavia alleen naar Faro vliegt vanaf Rotterdam. En Spilt is wel vanaf Rotterdam maar weer niet precies de dagen dat ik wil.
Oeh dat is reteduur hoor, de rente op je creditcard is iets van 27% ofzo!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Een beetje wel ja.![]()
Ik stond nog een kleine duizend in de min op de creditcard, en dat het nog zo veel was kwam wel omdat ik daar aan de overkant al rekening hield met vakantiegeld en NY sowieso een stad is die al snel een yolo gevoel oproept.
Een tv: op sites als ibood komen af en toe echt geweldige aanbiedingen langs. Ik zou op zoiets wachten, en niet gewoon de mediamarkt binnenstappen.
Heb je een lijstje met steden (of gebieden) die je de komende paar jaar wilt zien? Toch stiekem Istanbul?
Viel mij dan weer zwaar tegen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Toffe steden!
Porto weet ik alleen van horen zeggen overigens, maar schijnt ook tof te zijn.
Istanbul is zo leuk, echt helemaal niet verwacht!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zat al op de site van mediamarkt te kijken. Ik zag 1 van 159 die volgens mij al goed genoeg is voor wat ik er mee wil doen. Istanbul blijft wel knagen ja.
Dat geld hard gaat in zo'n land kan ik me wel voorstellen maar zo snel zal je er niet weer zijn en dan is het wel kut om spijt te hebben van dingen die je nog graag had willen doen maar niet gedaan hebt omdat je het te duur vond. Lag er geen geld in het kluisje?
Daarom heb ik het ook afgelost. Op mijn cc wordt overigens pas rente gerekend vanaf twee weken na de maandafsluiting.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:55 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Oeh dat is reteduur hoor, de rente op je creditcard is iets van 27% ofzo!
Ja zo doen wij het ook altijd, net na de maandafsluiting aanvullen betaal je geen rente maar wat je koopt is wel verzekerd.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarom heb ik het ook afgelost. Op mijn cc wordt overigens pas rente gerekend vanaf twee weken na de maandafsluiting.
Ik zag nu tickets van 60 euro, dus met boekingskosten 125 euro retour. Alleen wil ik 3 dagen en dat komt er op neer dat ik dan de laatste ochtend vroeg terug moet vliegen. En we weten allemaal dat ochtenden niet mijn sterkste punt zijn. En bij het vliegveld komen ook niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Easyjet vliegt ook op Split.
Maar het is niet heel goedkoop trouwens. Tenminste, niet de laatste keer dat ik keek.
Oh mijn verwachting is groots! Alleen hoor ik wisselende geluiden over of het leuk is als vrouw alleen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:56 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Istanbul is zo leuk, echt helemaal niet verwacht!
Je sterke punten zijn je verslapen en te laat komen op afgesproken tijdstippen?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zag nu tickets van 60 euro, dus met boekingskosten 125 euro retour. Alleen wil ik 3 dagen en dat komt er op neer dat ik dan de laatste ochtend vroeg terug moet vliegen. En we weten allemaal dat ochtenden niet mijn sterkste punt zijn. En bij het vliegveld komen ook niet.
Zoiets.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je sterke punten zijn je verslapen en te laat komen op afgesproken tijdstippen?
Dat weet ik niet want ik was met manlief maar Istanbul is heel modern hoor, minirokjes enzo, geen probleem.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zag nu tickets van 60 euro, dus met boekingskosten 125 euro retour. Alleen wil ik 3 dagen en dat komt er op neer dat ik dan de laatste ochtend vroeg terug moet vliegen. En we weten allemaal dat ochtenden niet mijn sterkste punt zijn. En bij het vliegveld komen ook niet.
[..]
Oh mijn verwachting is groots! Alleen hoor ik wisselende geluiden over of het leuk is als vrouw alleen.
Keurig!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:09 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ja zo doen wij het ook altijd, net na de maandafsluiting aanvullen betaal je geen rente maar wat je koopt is wel verzekerd.
Een maand geleden was er trouwens ineens 1500 euro van mn cc afgeschreven van een adres in Cyprus waar ik nog nooit van mn leven ben geweest, ik helemaal in paniek om half een 's nachts Visa gebeld, ow ik zie het al mevrouw, u bent in december in Thailand geweest? geen probleem!
Een dag later was het geld teruggestort en 2 dagen later had ik een nieuwe pas binnen, toch netjes!
En met twee verschillende maatschappijen vliegen, kun je dan ook niks bij elkaar puzzelen?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Dat ie zich mag verslikken in z'n tom ka kai. Koop er dan tenminste nog iets móóis voor.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:20 schreef Miek37 het volgende:
Was een goksite op Cyprus, had een of andere Thai op zitten gokken.
count me inquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:29 schreef Miek37 het volgende:
AANKONDIGING : HEDENAVOND IN DE SC !
[ afbeelding ]
IEDEREEN IS WELKOM!
Centraaaaaaal!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
count me in![]()
![]()
![]()
![]()
gooooooooeeeeedemiddag mensen![]()
![]()
chronisch slaap tekort iemand![]()
ikke wel inmiddels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |