durft niet meer in de COS te postenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 04:03 schreef Parlay het volgende:
[..]
Jij en lurken, watskebeurt? Heb je op je donder gehad
Queen, als je je positie wil behouden moet je toch wat meer gaan posten. Joezi hijgt in je nek.quote:
maar ik wil helemaal geen queen zijn, nu ik het ben is het wel heel erg leuk, maar ik doe het er niet voorquote:Op zaterdag 24 mei 2014 04:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Queen, als je je positie wil behouden moet je toch wat meer gaan posten. Joezi hijgt in je nek.
Ik weet niet wie jij denkt te zijn maar die hele fucking zooi is van mij, hier.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 04:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
maar ik wil helemaal geen queen zijn, nu ik het ben is het wel heel erg leuk, maar ik doe het er niet voor
joezi volgens mij wel
en nu buigen bitches
delenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 04:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet niet wie jij denkt te zijn maar die hele fucking zooi is van mij, hier.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 04:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
maar ik wil helemaal geen queen zijn, nu ik het ben is het wel heel erg leuk, maar ik doe het er niet voor
joezi volgens mij wel
en nu buigen bitches
lol herken er maar een paar, Toverheks heeft m ook nog steeds, frensje, mootie, leandra....pullup..quote:
90% kwam uit andere subfora en had ik zelf nog nooit gezien, tbh.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 04:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol herken er maar een paar, Toverheks heeft m ook nog steeds, frensje, mootie, leandra....pullup..
absoluut, jij was er eerder dan ik dus ikquote:
Hm. Ook daar moet ik even over nadenken. Welke prestaties zou jij aanvoeren om te beargumenteren dat jij de Queen bent?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 04:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
absoluut, jij was er eerder dan ik dus ikdan graag
vind het gewoon leuk om joezi te fucken af en toe omdat ik nu de queen ben
Okay nog niet zo ver geweest, beetje hier blijven hangen maar kijk die bagger niet echt meer.. SC is wel leuk hiero.. flinke nachtclubquote:Op zaterdag 24 mei 2014 04:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
90% kwam uit andere subfora en had ik zelf nog nooit gezien, tbh.
ben je nog naaktgespeeld?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 04:12 schreef ChocoFan het volgende:
zo weer even een man inmaken met haxen, als iemand zich uitgedaagt voelt, kom maar op
Ik weet vrij zeker dat jij een kloontje bentquote:Op zaterdag 24 mei 2014 04:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay nog niet zo ver geweest, beetje hier blijven hangen maar kijk die bagger niet echt meer.. SC is wel leuk hiero.. flinke nachtclub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |