quote:HET RECORD IS BINNEN!
Na 198 uur radiomaken heeft Giel de 3FM studio verlaten. Hij heeft het wereldrecord radiomaken verbroken! En daar mag een bel voor klinken!
Giel heeft het record te pakken
Giel versloeg om 05:00 uur het record van 190 uur radiomaken. Dat moest gevierd worden met champagne. Maar het einde was nog niet in zicht, want Giel ging daarna lekker nog 8 uur door!
Giel in het Guinness Book of Records
Vooralsnog is het record officieus behaald, want pas als Guinness het gecontroleerd heeft (er zijn nogal wat regels verbonden aan zo'n recordpoging), dan mag het officieel genoemd worden.
de ploeg die met een gelijkspel in de ArenA zorgde voor rechtstreekse degradatie van jouw ploeg......geboren Nijmegenaar.....mijn broertje, de overloper, is voor die bende uit Eurem.quote:
en nu hoesten als een bejaarde?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:55 schreef minthy het volgende:
Kan niet quoten, maar idd tot op het bot verwend, helemaal naar de knoppen en viel eenmaal thuis als een blok in slaap. Leek mij ook best fijn rond dat tijdstip
Klinkt als een succesvolle dag in ieder gevalquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:55 schreef minthy het volgende:
Kan niet quoten, maar idd tot op het bot verwend, helemaal naar de knoppen en viel eenmaal thuis als een blok in slaap. Leek mij ook best fijn rond dat tijdstip
tot volgende weekquote:
linkje??quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:58 schreef sneakydesert het volgende:
Ik zit net toevallig een Holy Moly van van Ekdom terug te kijken, zit er een vraag van Pandaplint tussen
het gezicht van de RAbmeister als ie hoort dat de vraag is gesteld door Pandaplint. je ziet hem denken: wtf???quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het gezicht van de RAbmeister als ie hoort dat de vraag is gesteld door Pandaplint. je ziet hem denken: wtf???
trusten allemaal
Welterustenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:06 schreef sneakydesert het volgende:
Nog een keer Pandaplint op 4.18![]()
Half 5 opstaan, doei.
Ai ai, dat was ook een pijnlijke degradatie. En ik maar denken dat wij niet konden verdedigenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de ploeg die met een gelijkspel in de ArenA zorgde voor rechtstreekse degradatie van jouw ploeg......geboren Nijmegenaar.....mijn broertje, de overloper, is voor die bende uit Eurem.
Dat doe ik sowieso al, al bijna 7 weken verkouden, hoesterig en snotterig. Goed voor de weerstand of zoquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en nu hoesten als een bejaarde?
haha, verwijziging naar liedje op 3fm, haha, goed he?
Absoluut! Zwaar vermoeiend maar ook smerig tof!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Klinkt als een succesvolle dag in ieder geval
ik zat juichend op de bank bij de goals in de ArenA, maar daarna heb ik het geschater van mijn broertje over me hen moeten laten komenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ai ai, dat was ook een pijnlijke degradatie. En ik maar denken dat wij niet konden verdedigen
En altijd weer een tof moment als je ze weer af kunt leveren bij de rechtmatige eigenaarquote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut! Zwaar vermoeiend maar ook smerig tof!
Met de tweede volle luier van de dagquote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En altijd weer een tof moment als je ze weer af kunt leveren bij de rechtmatige eigenaar
Goeie timing wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |