Getwijfeld of ik hem hier of in FHF moest plaatsen, maar een smartphone is nou niet echt een FHF artikel lijkt me..
Ik loop vreselijk achter en ben dus nog steeds niet in het bezit van een smartphone.. Foto's worden gemaakt met een camera en worden dan geüpload via een kabeltje naar de laptop. Whatsapp heb ik nog nooit van dichtbij gezien en in wachtkamers vermaak ik mezelf met een tijdschrift
Nee even serieus. Ik merk dat ik veel dingen misloop op sociaal gebied door het gebrek aan een smartphone, omdat ik gewoonweg veel dingen mis als ik niet thuis achter m'n laptop zit. Spontaan een foto maken buitenshuis zit er ook niet bij, omdat m'n camera te ''log'' is om mee te slepen. Ik word niet meer gesmst omdat men opeens moet betalen, en dat is zóóó 2012 blijkbaar.
Dus, bij deze; ik ben op zoek naar een degelijke smartphone met de volgende eisen;
- Simlock vrij
- WIFI
- Whatsapp toegang (of hoe je dat ook noemt.. digibeet hiero)
- Beetje redelijke camera, waarmee je foto's direct op Facebook kunt plaatsen
- Goed werkende oplader
- Makkelijk in gebruik
- Geen gebreken/barsten in scherm
Merk, type, model etc zegt me niet zoveel. Ik ben op zoek naar een degelijk dingetje met bovenstaande eisen. Qua prijs moet het echt wel bij een paar tientjes max blijven, dus aan iPhones enzo heb ik niks
Iemand?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2014 22:28:36 ]