Verbrandt hij de muur?quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:29 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dreiging vanuit het noorden oke, maar voor als nog wijst niets er op dat hij ook daadwerkelijk met zijn hele leger naar the Wall gaat om ze te helpen. Dus als iemand zegt dat hij daarheen gaat neem je echt wel de verassing weg.
Mens kap daar nou eens mee. Het levert alleen maar gezeik op. Het is wel leuk om te kijken hoe niet-boeklezers de serie beleven en wat ze van de plotwendingen vinden maar dat kun je toch ook weten door enkel te lurken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:46 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat is er mis mee?![]()
Ik spoil niks, ik praat gewoon met de seriekijkers mee
Jaaahaaa nou weet ik het welquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mens kap daar nou eens mee. Het levert alleen maar gezeik op. Het is wel leuk om te kijken hoe niet-boeklezers de serie beleven en wat ze van de plotwendingen vinden maar dat kun je toch ook weten door enkel te lurken.
Die ga ik even onthouden voor een paar zeikerds in het serie-topic die denken dat GoT niet subtiel is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:08 schreef GI het volgende:
Deze is ook wel heeel subtiel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je vraagt zelf:quote:
En dan krijg je daar een antwoord op en dan reageer je zo?!quote:
Wie Wat Hoe Waar?quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:58 schreef MAHL het volgende:
Wun War Teg Dar Tinky Wunky (of hoe die knakker ook mocht heten) was trouwens ook gecast. Dus we weten al wat voor taferelen we kunnen verwachten de volgende aflevering
[ afbeelding ]
Ach, er staat ook Tyrion bovenaan bij IMDB. Als het een Wall Only ep is, lijkt me dat raarquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Stannis en Davos staan wel bovenaan bij IMDB als cast voor de 9e aflevering. Hopelijk maken ze het niet te obvious.
Zie geen Donal Noye staan helaas.
maar dat is de enige van de 'niet-Wall-cast' die er tussen staat. Misschien komt ie ook nog even in beeld?quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ach, er staat ook Tyrion bovenaan bij IMDB. Als het een Wall Only ep is, lijkt me dat raar
Waarschijnlijk gaat hij weer over kevers brabbelen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
maar dat is de enige van de 'niet-Wall-cast' die er tussen staat. Misschien komt ie ook nog even in beeld?
Alsjeblieft zegquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat hij weer over kevers brabbelen.
Vond die scène wel leuk eigenlijkquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:02 schreef Gwywen het volgende:
Die kevers hè, dat was gewoon tijdvulling en foreshadowing, en derhalve nergens voor nodig, ging van de kostbare minuten af dat we nog naar Oberyn hadden kunnen kijken.
Stomme rotkevers.
Ja, ook dat was nodeloze tijdvulling ten koste van Oberyn.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:05 schreef Bijna het volgende:
[..]
Vond die scène wel leuk eigenlijk
Ze hadden mi beter die scène tussen Grey Worm en Missandei weg kunnen laten.
Dat... Alvast een existentiële foreshadow voor Tyrion's komende depressieve fase. Vond het leuk om naar te kijken. Ook nog even een bromoment met Jaimequote:Op donderdag 5 juni 2014 13:05 schreef Bijna het volgende:
[..]
Vond die scène wel leuk eigenlijk
Ze hadden mi beter die scène tussen Grey Worm en Missandei weg kunnen laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |