Mwah, van wat ik me herinner, verkondigt Petyr in het boek zijn versie en hoeft ze die alleen te volgen en speelt ze "slechts" zijn bastaard. Ook zit hij daar niet machteloos in een kamertje tegenover de hoogste adel van de Vale: hij heeft gewoon controle over de Eyrie.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:42 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
In het boek is hij toch ook gewoon afhankelijk van haar? Als Sansa dan niet liegt dat Marillion het was die Lysa vermoord mag Petyr vliegen lijkt me.
Baelish wist natuurlijk wel hoe Sansa hierop zou reageren, natuurlijk wil ze dat Littlefinger blijft leven. Stel je voor dat de rest van de Vale Lords haar terugsturen naar Kings Landing. Volgens mij was het gewoon een test van Littlefinger.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:56 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Mwah, van wat ik me herinner, verkondigt Petyr in het boek zijn versie en hoeft ze die alleen te volgen en speelt ze "slechts" zijn bastaard. Ook zit hij daar niet machteloos in een kamertje tegenover de hoogste adel van de Vale: hij heeft gewoon controle over de Eyrie.
Ik vind het zeer on-Baelish om Lisa uit de deur te gooien en dan geen beter plan te hebben dan schaapjesachtig te lachen als er vragen gesteld worden, om dan door Sansa gered te moeten worden.
Nice, had ik niet eens opgemerkt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:08 schreef GI het volgende:
Deze is ook wel heeel subtiel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fuck yeah! Alaynequote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:05 schreef MAHL het volgende:
Sansa post-metamorfose trouwens
[ afbeelding ]
Mooie vondst.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:08 schreef GI het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat bedoel je nou? Of ze Tyrion Tywin laten vermoorden terwijl hij op de pot zit? Maar Tywin heeft toch helemaal geen tieten??quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:44 schreef MAHL het volgende:
En in het gesprek tussen Jaime en Tyrion "some men die over their chamber pot"Vraag me af of ze dat ook in de serie gaan doen, tieten zijn lekker maar dit niet echt meer
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:58 schreef Droathoah het volgende:
Wat gebeurt er in de boeken in de volgende uitzending?Stannis komt op koffiebezoek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:04 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou? Of ze Tyrion Tywin laten vermoorden terwijl hij op de pot zit? Maar Tywin heeft toch helemaal geen tieten??
''I will not be the first Lannister who dies in a bathtub''quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:06 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat jaHBO heeft gelukkig geen moeite met tieten, maar misschien dat dit too much is, zeker ook als ze willen bevestigen dat hij inderdaad geen goud poept.
Je vergeet een wolven kop op menselijk lichaam naaien. Ik zie ze er wel voor aan om Tywin lekker op de pot te laten sterven.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Kannibalisme, Incest, een zwangere vrouw in de buik steken en een hoofd fijnknijpen zijn al langsgekomen.Maar iemand vermoorden op het toilet is te ernstig?
Ik hoop van harte dat ze het op die manier doen!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:44 schreef MAHL het volgende:
En in het gesprek tussen Jaime en Tyrion "some men die over their chamber pot"Vraag me af of ze dat ook in de serie gaan doen, tieten zijn lekker maar dit niet echt meer
Te smerig, ik bedoel een poepende Tywinquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Eh Kannibalisme, Incest, een zwangere vrouw in de buik steken en een hoofd fijnknijpen zijn al langsgekomen.
Maar iemand vermoorden op het toilet is te ernstig?
Dit ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:52 schreef Norrage het volgende:
En welke idioten verzinnen die scenes die niet in het boek staan zegik vind het prima dat ze dingen toevoegen, maar werkelijk waar elke toevoeging is volstrekt waardeloos en horen meer thuis in een kinder-sprookje dan in GoT...die scene met Missandei en Grey Worm is echt tenenkrommend triest, en is totaal onzinnig en klopt nog eens voor geen meter ook.
Slechtste afwijking van het boek in de hele serie imho.quote:De Unsullied zijn juist gecastreerd om enkel moord/vechtmachines te kunnen zijn zonder verdere afleidende emoties. Heel raar dus dat dit in de serie wel gebeurt, want het doet afbreuk aan het hele idee van de Unsullied.
waarschijnlijk hadden ze een verhaallijn in Mereen nodig omdat daar voor de rest niet zo bijster veel gebeurd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:52 schreef Norrage het volgende:
En welke idioten verzinnen die scenes die niet in het boek staan zegik vind het prima dat ze dingen toevoegen, maar werkelijk waar elke toevoeging is volstrekt waardeloos en horen meer thuis in een kinder-sprookje dan in GoT...die scene met Missandei en Grey Worm is echt tenenkrommend triest, en is totaal onzinnig en klopt nog eens voor geen meter ook.
Tsja...ze hadden die gevechten best wel verder kunnen uitrekken en zo, die siege van Mereen was echt in 5 seconden gebeurdquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:54 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
waarschijnlijk hadden ze een verhaallijn in Mereen nodig omdat daar voor de rest niet zo bijster veel gebeurd.
Dat was typisch een gevalletje:quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tsja...ze hadden die gevechten best wel verder kunnen uitrekken en zo, die siege van Mereen was echt in 5 seconden gebeurd
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:58 schreef Droathoah het volgende:
Wat gebeurt er in de boeken in de volgende uitzending?De wildlings komen toch gedag zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar waarom zo slecht invullen? Ik snap dat echt niet....quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat was typisch een gevalletje:
[ afbeelding ]
Een groot deel van het budget zal wel nodig zijn voor het koffiebezoekje van Stannis aan de Wall.
Geen idee, maar dat was een teleurstelling inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar waarom zo slecht invullen? Ik snap dat echt niet....
Oneens. Ik vond het niet een bijster interessante bijkomstigheid maar ik verwelkom dit soort kleine afwijkingen van het boek juist. Prima scene dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:52 schreef Norrage het volgende:
Ja, maar zoals Gwyen hierboven zegt, klopt het gewoon niet. Gewoon niet. Dit is echt cliche hollywood meuk dat ie ineens gevoelens kan gaan hebben en zoquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:11 schreef ems. het volgende:
[..]
Oneens. Ik vond het niet een bijster interessante bijkomstigheid maar ik verwelkom dit soort kleine afwijkingen van het boek juist. Prima scene dus.
Ik hoop trouwens niet dat ze daar al vooraf hints naar laten zien, Stannis & Mel op een boot en zo, dan ziet iedereen 't al aankomen, het zou mooi zijn als het net zo'n verrassing wordt als in het boek, ik zag 'm niet aankomen althans.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Een groot deel van het budget zal wel nodig zijn voor het koffiebezoekje van Stannis aan de Wall.
GoT zit vol met cliche-hollywood stukjes. Een uitbreiding van het karakter van Grey Worm en missandei vind ik allesbehalve niet kloppen. Te meer omdat de opspelende gevoelens van Unsullied op een gegeven moment relevant gaat worden voor Dany's lijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, maar zoals Gwyen hierboven zegt, klopt het gewoon niet. Gewoon niet. Dit is echt cliche hollywood meuk dat ie ineens gevoelens kan gaan hebben en zo
Ja die was ook verschrikkelijk. Ik noemde ook niet specifiek deze scene, maar mijn ergernis dat de "nieuwe" scenes gewoon keer op keer waardeloos zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:15 schreef ems. het volgende:
[..]
GoT zit vol met cliche-hollywood stukjes. Een uitbreiding van het karakter van Grey Worm en missandei vind ik allesbehalve niet kloppen. Te meer omdat de opspelende gevoelens van Unsullied op een gegeven moment relevant gaat worden voor Dany's lijn.
Begrijp me niet verkeerd, ik zat echt niet op het puntje van mijn stoel. Maar ik kan me echt niet voorstellen wat je nou zo gigantisch zou storen aan zo'n scene. De scene tussen Yara en Ramsey een paar afleveringen terug vond ik veel en veel tergender.
Ja, en dat ze The Hound wat uitrekken en Bronn vind ik ook leuk....quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:21 schreef ems. het volgende:
Nieuwe als in dingen die niet in het boek voorkomen?
Tywin en Arya vond ik juist hartstikke leuk, hoewel ik wel teleurgesteld was dat Roose zo meer op de achtergrond raakte
Welke man?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die man die Varys als jongetje heeft verminkt/gecastreerd?
Heb ik de afloop daarvan helemaal gemist, of zit die buiten beeld nog altijd ergens in een kerker in King's Landing?
Op een gegeven moment kreeg ie een pakketje/ krat met een man erin en hij vertelt dan tegen Tyrion dat dit de man is die hem van zijn stenen en pilaar heeft beroofd toen ie een kind was. Ik denk niet dat die tovenaar nog leeft, maar het liet wel zien hoe veel geduld een man als Varys heeft en past ook in de theorie dat veel gebeurtenissen vooraf georkestreerd zijn door hem.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:40 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Welke man?
Dat was toch in Pentos (of whatever) gebeurd?
Is die specifieke man ooit in het verhaal opgedoken dan?
Eh, het was je niet opgevallen dat Daenerys de regels veranderd heeft? De Unsullied werden als slaaf in een staat van verdoving gehouden, de Unsullied zijn nu vrije mannen ook de keuze hebben om niet verdoofd te zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, maar zoals Gwyen hierboven zegt, klopt het gewoon niet. Gewoon niet. Dit is echt cliche hollywood meuk dat ie ineens gevoelens kan gaan hebben en zo
ik vind het gewoon gay en te hoog Disney sprookjes gehalte.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:04 schreef HiZ het volgende:
[..]
Eh, het was je niet opgevallen dat Daenerys de regels veranderd heeft? De Unsullied werden als slaaf in een staat van verdoving gehouden, de Unsullied zijn nu vrije mannen ook de keuze hebben om niet verdoofd te zijn.
En misschien zelfs moonboy, voor zover wij weten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:52 schreef Morrigan het volgende:
Ik vraag me af of Tyrion nog aan Jaime gaat vertellen dat hun zus met Lancel heeft liggen neuken.
Nee, want die moet met Cersei trouwenquote:En zou Loras inmiddels geen kingsguard moeten zijn.
Ik heb pas vorig jaar boek 3 gelezen, dus vandaar dat het me opviel. En telkens wanneer ik weer las, dacht ik bij mezelf;"Ik moet echt een keer gaan opzoeken weer moonboy ook alweer was."quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:56 schreef ems. het volgende:
[..]
En misschien zelfs moonboy, voor zover wij weten.
[..]
Nee, want die moet met Cersei trouwen
In het boek was Loras' bedankje voor de hulp bij de slag om Black water Bay de aanstelling bij de Kingsguard, Cersei werd toen aan iemand anders uitgehuwelijkt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:52 schreef Morrigan het volgende:
Ik vraag me af of Tyrion nog aan Jaime gaat vertellen dat hun zus met Lancel heeft liggen neuken. En zou Loras inmiddels geen kingsguard moeten zijn.
O ja, nu weet ik het weer, bedankt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:03 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kreeg ie een pakketje/ krat met een man erin en hij vertelt dan tegen Tyrion dat dit de man is die hem van zijn stenen en pilaar heeft beroofd toen ie een kind was. Ik denk niet dat die tovenaar nog leeft, maar het liet wel zien hoe veel geduld een man als Varys heeft en past ook in de theorie dat veel gebeurtenissen vooraf georkestreerd zijn door hem.
Maar in het boek wordt er juist een punt gemaakt dat de Unsullied wel degelijk emoties hebben/ontwikkelen. Ze gaan ook massaal naar de hoeren op een gegeven moment om te knuffelen (want meer kunnen ze niet). Ik zie de Missandei/Grey Worm verhaallijn dan ook als een uitwerking van dat idee uit de boeken (dat de Unsullied hun menselijkheid weer terugvinden) en dat vind ik best prima.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:53 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Dit ja.
In het andere topic schreef ik dit:
[..]
Slechtste afwijking van het boek in de hele serie imho.
Dat was er 1quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar in het boek wordt er juist een punt gemaakt dat de Unsullied wel degelijk emoties hebben/ontwikkelen. Ze gaan ook massaal naar de hoeren op een gegeven moment om te knuffelen (want meer kunnen ze niet). Ik zie de Missandei/Grey Worm verhaallijn dan ook als een uitwerking van dat idee uit de boeken (dat de Unsullied hun menselijkheid weer terugvinden) en dat vind ik best prima.
Daar herinner ik me helemaal niets van. Mooie reden om de boeken weer eens te herlezen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar in het boek wordt er juist een punt gemaakt dat de Unsullied wel degelijk emoties hebben/ontwikkelen. Ze gaan ook massaal naar de hoeren op een gegeven moment om te knuffelen (want meer kunnen ze niet). Ik zie de Missandei/Grey Worm verhaallijn dan ook als een uitwerking van dat idee uit de boeken (dat de Unsullied hun menselijkheid weer terugvinden) en dat vind ik best prima.
Ik ook niet, maar vind het in het boek dan net zo cheesy als in de seriequote:Op woensdag 4 juni 2014 06:20 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Daar herinner ik me helemaal niets van. Mooie reden om de boeken weer eens te herlezen.
Goed gevonden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:08 schreef GI het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |