Nee, je geeft dan een onderzoeksbedrijf toestemming om dat na te trekken en dan mag het wel.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:25 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Mag een random bedrijf of persoon dan gegevens over je vragen bij een roc/hogeschool/uni?
Dit dus ts.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:33 schreef Fripsel het volgende:
Hoe heb je het op je CV staan dan? Want als je er op hebt staan 'van periode X tot periode X heb ik Studie X gedaan' is daar toch niks gelogen aan? Ookal heb je het niet afgerond kan het wel relevante ervaring zijn. Ik heb op mijn CV bij mijn Havo erachter staan 'afgerond op datum X' en dan bij mijn HBO studie staat 'verwacht af te ronden op datum X'..
Als ze dan komen vragen van 'je hebt het nooit afgerond' kun je zeggen dat het ook niet zo op je CV staat en dat er tijdens het gesprek niet over gesproken is en dat je er daardoor niet aan gedacht hebt en uitleggen dat je wel alle vakken tot het eindexamen hebt gedaan. Het is zo groot als je het zelf maakt.
wat een werkgeverquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:01 schreef Rooie01 het volgende:
Ik de werkgever een mail gestuurd en het opgebiecht, ben toch uiteindelijk aangenomen moest wel een assessment maken en heb nu de baan... het was een stomme actie maar uiteindelijk blij dat het zo opgelost is.
Bedankt een ieder.
Had je nog gevraagd of ze erachter waren gekomen?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:01 schreef Rooie01 het volgende:
Ik de werkgever een mail gestuurd en het opgebiecht, ben toch uiteindelijk aangenomen moest wel een assessment maken en heb nu de baan... het was een stomme actie maar uiteindelijk blij dat het zo opgelost is.
Bedankt een ieder.
Heel veel geluk met die werkgever.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:01 schreef Rooie01 het volgende:
Bedankt een ieder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |