Je wil de infra in het algemeen uitschakelen. Met enkel computernetwerkenben je er niet. Wat dacht je van krachtcentrales. Als gevolg daarvan valt internet na vier uren vanzelf wel uit. Ook telefoon en andere digitale communicatie is op die manier in een keer uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:18 schreef Nemephis het volgende:
Okee, tot zover dus:
1: computernetwerken platgooien
2: atoomwapens onschadelijk maken (al was het maar voor dit hypothetische topic)
3: overwicht in de lucht
4: invasie met fucking veel soldaten want al die Yanks hebben een machinegeweer onder hun bed.
toch?
Via de Beringzee/Beringstraat ben je 'zo' in Alaska.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:53 schreef Vortix het volgende:
Vind het opvallend dat er in deze hele discussie vrij weinig aandacht besteed wordt aan het grootste obstakel om vanuit Azië of Europa de VS aan te vallen: De gigantische oceanen die je over moet.
Om legers van noemenswaardige grootte aan land te zetten daar moet je toch een behoorlijk stukje varen. Toegegeven, de techniek staat voor niets tegenwoordig, maar als je je beseft hoe ontzettend moeilijk Operation Overlord was destijds en dat dat maar een slordige 40 kilometer varen was, wens ik iedereen erg veel succes met de Atlantic of de Pacific.
Kan je nog zoveel infrastructuur kapot maken (op welke manier dan ook, als dat al lukt) je moet ooit eens een keer aan land.
Uuuh....quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:52 schreef Vortix het volgende:
Ja en dan moet je nog een kankereind rijden naar de VS. Zie dat logistiek maar eens vol te houden.
WOLVERINES WOOOOOOOOOOOOHHquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:28 schreef nietzman het volgende:
[..]
JIJ MOET WORDEN VERBODEN EN COLLECTIEF VERBRAND.
WOLVERINES. WOLVERINES. WOLVERINES.
Als absolute verzekering heeft de VS natuurlijk haar kernonderzeeërs. Volkomen ongrijpbaar en in staat om massale vergelding uit te voeren, zelfs als het volledige arsenaal op land uitgeschakeld is.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:17 schreef HCFeestbeest het volgende:
En het plan om kernwapenopslagplaatsen te bombarderen slaat helemaal kant noch wal, aangezien die bunkers 1. niet kapot te krijgen zijn
Ze hebben wel meer verzekeringen uitstaan denk ik, we hoeven niet van allen wat af te weten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als absolute verzekering heeft de VS natuurlijk haar kernonderzeeërs. Volkomen ongrijpbaar en in staat om massale vergelding uit te voeren, zelfs als het volledige arsenaal op land uitgeschakeld is.
Ik zou me eerder zorgen maken over de economie die naar de tering gaat. Zo ongeveer elk land ter wereld (dat iets uitmaakt) exporteert naar mijn verwachting minimaal een tiende naar de VS. Als je met de VS oorlog gaat voeren, gaat je economie kapot. Die van de VS ook wel hoor, maar daar hebben mensen tenminste nog vermogens. Een verzorgingswerelddeel als Europa stort in zo'n geval gelijk de afgrond in.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:53 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ze hebben wel meer verzekeringen uitstaan denk ik, we hoeven niet van allen wat af te weten.
Zonder de VS, stel de VS verdwijnt ineens in zijn geheel totaal, of geleidelijk.. het maakt niet uit. Wat neemt het in zijn val mee? Sattelietnavigatie, GPS ? Het internet? Communicatie netwerken?
Het is een interessante stelling
Als de VS wegvalt wegens een conflict zijn er ergere dingen om je zorgen te maken dan de economie.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:30 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ik zou me eerder zorgen maken over de economie die naar de tering gaat. Zo ongeveer elk land ter wereld (dat iets uitmaakt) exporteert naar mijn verwachting minimaal een tiende naar de VS. Als je met de VS oorlog gaat voeren, gaat je economie kapot. Die van de VS ook wel hoor, maar daar hebben mensen tenminste nog vermogens. Een verzorgingswerelddeel als Europa stort in zo'n geval gelijk de afgrond in.
Zoals?quote:Op zondag 29 juni 2014 12:19 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Als de VS wegvalt wegens een conflict zijn er ergere dingen om je zorgen te maken dan de economie.
Vermogens waarmee ze wat kopen? De VS haalt volgensmij het meerendeel van hun goederen uit het buitenland.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:30 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ik zou me eerder zorgen maken over de economie die naar de tering gaat. Zo ongeveer elk land ter wereld (dat iets uitmaakt) exporteert naar mijn verwachting minimaal een tiende naar de VS. Als je met de VS oorlog gaat voeren, gaat je economie kapot. Die van de VS ook wel hoor, maar daar hebben mensen tenminste nog vermogens. Een verzorgingswerelddeel als Europa stort in zo'n geval gelijk de afgrond in.
Zoals zorgen dat je geen bom op je huis krijgt.quote:
Vermogens die het leger van de VS in een coup kan opeisen bij de bank en in de verdediging kan stoppen.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:42 schreef Awsom het volgende:
[..]
Vermogens waarmee ze wat kopen? De VS haalt volgensmij het meerendeel van hun goederen uit het buitenland.
[..]
Zoals zorgen dat je geen bom op je huis krijgt.Dat je eten hebt om überhaupt te overleven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |