haar opmerking was offtopic in de COS en die haalt ze dus volkomen terecht en bewust naar hier... Wat valt er niet te snappen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oh das waar ja ze quote uit een andere, heb ik vanmiddag ook nog gedaan dus dat klopt, dat gaat niet per ongeluk. dan weet ik het ook niet meer
eerst even boodschappen doen!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:43 schreef isax het volgende:
[..]
baas van eigen buik, schat![]()
ik sta er op dat jij eerst gaat
waaromquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:44 schreef isax het volgende:
misschien moeten we maar eens gaan flyeren in de cos.
LAAT HET LOS INODDER!!! LAAT HET!!!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:45 schreef Inodder het volgende:
[..]
haar opmerking was offtopic in de COS en die haalt ze dus volkomen terecht en bewust naar hier... Wat valt er niet te snappen?
In de COS ook. Houden jullie dan nooit op met dat gezeik? Het begint een verschrikkelijk lange baard te krijgen.quote:
ik wachtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
eerst even boodschappen doen! [ afbeelding ]
jaha dat snap ik welquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:45 schreef Inodder het volgende:
[..]
haar opmerking was offtopic in de COS en die haalt ze dus volkomen terecht en bewust naar hier... Wat valt er niet te snappen?
neem het toch niet zo serieus Disanaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
In de COS ook. Houden jullie dan nooit op met dat gezeik? Het begint een verschrikkelijk lange baard te krijgen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
In de COS ook. Houden jullie dan nooit op met dat gezeik? Het begint een verschrikkelijk lange baard te krijgen.
Welneequote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:47 schreef ChocoFan het volgende:
denk dat ik maar even niets meer zeg
zullen vast een hoop mensen blij van worden
Kijk daar gaan we weer. Niemand belet je om te posten, hier noch in de COS. Ik ben dat gezeik wel zat.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:47 schreef ChocoFan het volgende:
denk dat ik maar even niets meer zeg
zullen vast een hoop mensen blij van worden
ik begin die discussie niet volgens mijquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
WelneeMaar elke keer die discussie over wat je waar moet posten wordt zo saaaaai
Travestieten die hun baard niet afscheren zijn überhaupt niet stiekem opwindend om naar te kijkenquote:
Maar dat is niet wat ons beloofd werdquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:51 schreef isax het volgende:
[..]
in utopia hebben ze dan ook heel veel wetten en regels
Hij is er wel een eind mee gekomen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Travestieten die hun baard niet afscheren zijn überhaupt niet stiekem opwindend om naar te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |