quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ze iemand quote die hier nog geeneens gepost heeft.
Wij gingen toch ook de eerste posts van mensen quoten. Deze kwam uit de COS.. want volgens sommige moet je in de COS niet op elkaar reageren.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ze iemand quote die hier nog geeneens gepost heeft.
ja klopt ik heb me weg laten jagen maar ik vind het wel gezellig hier hoor dus zie het maar terug te krijgen over een maandquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij laat je daar wegjagen, we beschermen je heus wel hoor.. En deze maand is de SC van jou.. Volgende maand wordt ik weer de KONING!
zoekse en eetsequote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:35 schreef Inodder het volgende:
Ik ga ook ff snel op zoek naar wat simpel voer
wij zijn voorbijquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waarom komen niet eens op de SC? Heb je ook een tienerdochter?
en dat is nou net wat ik juist wel doe, op andere reagerenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wij gingen toch ook de eerste posts van mensen quoten. Deze kwam uit de COS.. want volgens sommige moet je in de COS niet op elkaar reageren.
Ik doe dat ook en dat mag ook gewoonquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en dat is nou net wat ik juist wel doe, op andere reageren![]()
kan er niets aan doen, wil dat niemand zich genegeerd voelt
maar kwam er inderdaad achter dat het daar soms vervelend overkwam
en ook daarom zit ik hier nu liever
nope ze plaatst die opmerking bewust hier en niet in de COS.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]het was gewoon een foutje van Soury, alleen zijn we het van haar niet zo gewend, meestal zijn het nieuwe die ff verdwalen
jij eerstquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Was maar een grapje, post je pic dan maar eens
ikke niet want dan moest ik ook wat vermelden over wat er op de stream gebeurdequote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wij gingen toch ook de eerste posts van mensen quoten. Deze kwam uit de COS.. want volgens sommige moet je in de COS niet op elkaar reageren.
oh das waar ja ze quote uit een andere, heb ik vanmiddag ook nog gedaan dus dat klopt, dat gaat niet per ongeluk. dan weet ik het ook niet meerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:38 schreef Inodder het volgende:
[..]
nope ze plaatst die opmerking bewust hier en niet in de COS.
Je quote niet iemand perongeluk naar een ander topic
reageren is prima! hoe moet je anders een discussie voerenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en dat is nou net wat ik juist wel doe, op andere reageren![]()
kan er niets aan doen, wil dat niemand zich genegeerd voelt
maar kwam er inderdaad achter dat het daar soms vervelend overkwam
en ook daarom zit ik hier nu liever
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol volgens jij mag je in de COS niet vertellen wat er op streams te zien is toch
ik weet hetquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:41 schreef Inodder het volgende:
[..]
reageren is prima! hoe moet je anders een discussie voeren![]()
Maar wel Ontopic!
baas van eigen buik, schatquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vrouwen gaan voor, ik wil niet onbeleefd zijn! Ik ben een romanticus, kus
hier wel jaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Iedereen moet het los laten, iedereen is welkom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |